1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er natuurlijk wel bij passen. Je bent tegen die tijd waarschijnlijk rijk en succesvol, dan hoort een verlengstuk van je maatschappelijke status er wel bij.
     
  3. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond iets langer opblijven ;) mischien weet je het dan.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Hoop dat trouwens dat de DLC wat meer kleding brengt.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  5. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag?? hoezo?? Moest een auto jatten, die was smerig..die vent waar ik hem voor jatte wou hem uiteraard niet smerig ontvangen..dus ff naar de wasstraat..toch vrij realistisch.

    Internetcafe heb je zeker wat aan, kun je missies mee aannemen..ook date-afspraken mee maken als ik het goed heb en nog wat dingen.:thumbs:
     
  6. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    he mannen!

    heb je ook een telefoonnummer waarmee je een taxi kunt bellen?

    en waar zit dat internetcafe?
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Gta 4 brengt weer dat ouderwetse gta gevoel bij mij terug. Als ik geen zin heb in missies dan tour ik wat rond door de stad en rij wat mensen omver. En missies en dan vooral de filmpjes eromheen hebben weer de nodige humor erin zitten. Ik zit nu bij Mannie, dus niet al te ver. Wat is die Brucie ook voor een gast 8). Die missie van hem waarbij het online daten wordt uitgelegd, geniaal :lol:.
    Dat je gaat daten met een homo waar nog geld van te goed is. Dat gesprek in die Dinner, ik kon me lach niet inhouden. En als je het zat bent, dan schiet je hem neer (is ook de bedoeling)
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Als je lockt, dan schiet ie automatisch op een gast, maar als je de trigger ff langzaam terugtrekt (dus niet te diep indrukken) dan kan je gewoon zelf rondschieten, die niet lockt. Dus als je dan op een andere gast mikt en dan die trekker helemaal induwt lockt ie automatisch op hem. Het werkt echt prima hoor. Kwam er ook pas na enkele uren achter.
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is toch ook mogelijk om in een wapenclub te komen?
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Klopt maar dat is pas later in de game. Ook een bom in je auto leggen kan pas later in de game. En wapens via iemand in een kofferbak kopen.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    Walk Free

    You successfully lost a 4 star wanted rating. 50 [​IMG]

    Gisteren deze achievement gehaald.
    Jammer dat ie 'geglitched' is. Ik ben die 4 sterren wel kwijtgeraakt, maar niet echt op de heroïsche manier waar ik op hoopte.
    Ik ben tijdens mijn vlucht dood gegaan. :+

    Maar dat telt voor de game blijkbaar ook. Je bent de sterren namelijk kwijtgeraakt 8)
    *plop. 50 G erbij

    Anyway. Ik zit nu op 7%. Duurt jammer genoeg dus nog wel even voordat ik het volgende eiland vrijspeel.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.818
    Als ik die Gunclub in ga schiet die gast altijd op me nu, raar. Dan maar via Little Jacob, is goedkoper maar heeft wel minder dingen. Zit ook wel veel minder wapens in de game he, best jammer er is veel verwijderd dat de fun minder maakt.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    er zitten wat mij betreft wapens zat in,.. van elke categorie 2 stuks, .. ik mis alleen de kettingzaag :D maar goed wat niet is kan nog komen met dlc :)
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Lang leve xbox live marketplace, hopen dat er daar nog wapen arsenaal aangeboden word.
     
  15. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niets met de tijd te maken hoor, met andere games kan ik volledige dagen spelen zonder maar iets van last te hebben.
    Met GTA na 2 uur spelen voel ik het al.
    Volgens mij komt het door die wazige graphics?
    Maar soit blijft vet spel :9
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten noorden van je Safehouse zit zo'n park, het is in die straat ten westen van het park. Het heet geloof ik "Tw@".
     
  17. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    HAllo mensen, heb net t tweede eiland open, wanneer komt het 3de dan
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Lang leve het cruisen door de stad!

    Ik heb voorlopig alleen maar het eerste eiland, maar daar vermaak ik me prima mee. Je maakt continu schitterende dingen mee en steeds meer details gaan opvallen.

    Je kunt trouwens niet in de achtbaan, maar er wel op lopen. Op de top zie je iets waar je wat mee kan doen. Op de top vind je
    een duif
    .

    Helaas ben ik gearresteerd en dus mijn wapens kwijt. Heb nog geen wapenwinkel, dus dat wordt weer een politieagent met de blote handen omleggen. :)
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik sprong uit een helikopter in het water:p toen had ik hem ook
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    hopen dat er bij de downloadeble content een vlammenwerper zit. Snap niet dat ze die eruit gelaten hebben, ze zeiden vanwege het realisme. Nou een molotov cocktail gooien is dan wel realistisch?? En ik had graag nog een quad gezien, en meer motors.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina