1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wordt waarschijnlijk veel dingen gerekt... Al was dat in de manga eigenlijk ook wat het geval... (jeeh)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, zonder iets te verklappen, er staan een flink aantal gebeurtenissen te wachten waarmee een afleveirng makkelijk gevuld kan worden zonder (veel) te rekken. Maar als de anime arc dan gedaan is, dan weet ik bijna zeker dat er een filler arc komt. Of een pauze. Kan niet anders! :eek:

    Over de spoiler waarover zo ge'emo'ed (:+) werd: Jezus in kleur ziet Grimmjow z'n release er nog lelijker uit. 8)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar hij is wel lelijk :p
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond de afgelopen paar eps in elk geval weer heel erg tof en kijk weer uit naar de volgende. :cool:

    Jammer dat die nog een tijdje op zich laat wachten...
     
  6. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    film is uit jeej :)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oooow beter, ik dacht dat ze gewoon vakantie hadden tot 10 april. Haha.
     
  8. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    YHBT -_-
     
  9. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een rete ziek aflevering, niet normaal wat modder modder vet Geen worden voor
     
  10. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist hier de nieuwe episode gekeken:

    http://videobleach.com/

    Nu weet ik weer waarom ik al die fillers heb gezien, al dat slap geouwehoer en die halve gevechten. Omdat het naar dit soort episodes toe loopt, wat is 166 een verschrikkelijk vette episode. Persoonlijk één van de coolste in de hele serie.

    En volgens mij gaat Grimmjow hard ge owned worden next episode


    Ik kan niet wachten op nummer 167

    Edit:
    Agree with ego ^^
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    OMG hele ep = fight! En released Grimmjow = wél vet :D Beter dan iemand die gelijk 12 x zo groot wordt ofzo.. hehe.

    En damn, het einde van de ep is ubertof _O_
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dat einde is echt de kroon op de aflevering
     
  13. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Eensch!

    "Sorry Grimmjow" :thumbs:
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Van een bleach forum:

    [​IMG]

    Says it all I guess :cool: Ook super getekend trouwens, deze ep. Verschillende posts gelezen dat ze deze anime episode beter vonden dan ze hadden gelezen in de manga. Props! :D
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vette episode en inderdaad veel beter dan in manga, maar het ook vrij logisch aangezien het een gevecht is :+ (zo iets is nu eenmaal veel beter in beweging). Moet ook wel toegeven dat de release in de anime er beter er ziet in de manga, maar toch dacht ik eventjes dat iknaar een ballerina aan het zien was toen GJ ff een kwart-cirkel op het zand liep :+.

    Het enigste wat onbrak in deze episode was van "opwindende" muziek. Aan droevige muziek geen gebrek, maar ik miste toch wel wat van die opwindende muziek. Dat had de episode echt af gemaakt denk ik.

    Maar goed, het was zeker een vette episode en zeker beter dan het gevecht met Byakuya. In dit gevecht zat gewoon veel minder nutteloos gelul :cool:.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben hem aan het downloade zal straks ff kijke :cool:.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik was benieuwd of het volgend week Bleach is (en dat is het ook), maar toen vielen de titels van de 2 weken er na mij op:

    2008-04-23 168. The New Captain Appears! His name is Amagai Shuusuke

    2008-04-30 169. New Development, the Dangerous Transfer Student Appears!

    Lijken me dus fillers want ik kan me geen Amagai Shuusuke herinneren in de manga en die tweede titel spreekt voor zicht zelf. Het wordt helemaal erg als ik denk dat deze fillers zicht in de echte wereld gaan afspelen, want ze kunnen Ichigo en co gewoon niet in een filler plaatsen op dit moment (en de komende). Denk dat makers van de anime dachten "Let's go out with a bang" (deze episode dus) :mad:.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dacht al dat de fillers eraan zaten te komen. Dan hebben ze inderdaad een goed moment gekozen, want deze ep blijft nog wel even hangen. En er zaten sowieso weer fillers aan te komen door de anime die de manga steeds dichter begint te naderen. Helaasch. :'-(

    Maar deze episode beloofd sowieso heel veel goeds voor de komende gevechten _O_


    Grimmjow gifje, even snel gemaakt na deze ep: [​IMG]
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben 'm ook aan het downloaden, maar zit er nou verschil in die HDTV versie? Ze zijn beide 170MB. Vind ik wat vreemd! :eek:

    En Goiz, zocht jij nou nog een site voor't streamen van anime? Of vergis ik me? Joox is een goede.
     
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Fok, het was zeker nog vroeg toen ik m'n download aanzette. Wilde net gaan kijken, mooi vlak voor het eten nog even tijd. Vol verwachting aan al die reacties te zien....heb ik die f*cking mkv versie gedownload. Goed om een epileptische aanval van te krijgen, maar dus geen Bleach. Could've known that. :emo:

    Nu maar weer opnieuw downloaden. |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina