1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Komt door dat je de werkgroep gewijzigd hebt.. kan je die weer terugzetten .. don't fix als het niet stuk is
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    WErkgroep terug gezet, maar zie de pc nog steeds niet. :confused:
     
  3. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ander wmv bestand geprobeerd. Ook deze was meer dan 4 gyg. Ook deze gaf dezelfde foutmelding. Ik ga nu weer proberen om een kleiner bestand te vinden. Kijken of dat iets uitmaakt.
     
  4. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doen DivX en XviD-bestanden het niet. Heb de update gedownload en zie wel thumbnails, maar hij geeft aan dat het videobestand "unsupported" is. Halp. :{
     
  5. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    De live update? Of welke bedoel je. Misschien moet ik ook wel een update hebben. Ik heb in ieder geval de herfstudate erop staan.
     
  6. Sherman

    Sherman Guest

    Verdomme, ik wordt echt gestoord hier. Ik probeer videos op me xbox 360 te kijken vanaf me zen. maar als ik em aansluit ziet ie niks. Terwijl de videos toch echt xvid/divx/avi zijn. :confused: kan iemand mij helpen??!!!
     
  7. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat er een "Optional Media Update" is voor MPEG4 bestanden met AAC-geluid (ofzo). Die download ik dan, maar vervolgens kan ik nog steeds geen DivX/XviD-bestanden kijken (MP4 faalt ook trouwens).
     
  8. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu, naast het 4 gig wmv bestand, ook een 1,5 gig bestand (een aflevering van een serie) gedownload. Nu werkt het wel. Mijn conclusie is dus dat er een max is voor het streamen van video. Weet iemand de precieze max?
     
  9. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb 2 videos Van WWE op mijn pc staan, eentje kan ike r kijken en de andere(precies hetzelfde ) krijg ik alleen zwart beeld?
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het geen x264 of zoiets? Heb er niet echt veel verstand van, maar je moet wel zeker weten of het een XviD of DivX is. Sommige avi bestanden speelt hij namelijk niet af.
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    dit is dus neit waar, Ik heb eerst apocalypto in wvmhd gedownload. 11gb streamen :thumbs: dus.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat is het probleem met divx/avi/xvid er zijn verschillende codecs in omloop en niet alle codecs worden ondersteund. Het beste kan je een programma als Tversity gebruiken om je media te sharen. Deze kan ook je films transcode, zodat je de film wel kan zien .. Voordeel je kan ook subs aanzetten
     
  13. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    fardo hoe kan ik media delen met windows xp en mijn xbox360 ik gebruik de router opstelling en speelt de xbox 360 mp3 bestanden ?

    ohja ik heb geen wmp 11 is dat vereiste ??
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wmp11 is een vereiste. Je kan ook Tversity of WinAmp Remote gebruiken (maarje hebt 1 van die progs nodig)
     
  15. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Media delen werkt perfect via Mp11 Vista/Xp --> Ps3/360

    Geweldig nooit meer branden!

    Nouja nooit, ik heb gisteren voor elkaar gekregen om een HD film (earth) via een UDF gebrand formaat met Nero 8 en af te spelen op de 360.

    Werkt perfect, gratis HD films dus.
     
  16. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    wmp 11 gebruik ik ook, vind ik het fijnste, met tversity loopt het streamen niet zo soepel...
     
  17. Sherman

    Sherman Guest

    aah Dankje Fardo, ga het nou downloaden. :D
     
  18. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ging dat? Was dat een mkv film of iets anders? Geen kwaliteit verlies of zo?
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ja precies.. dat mkv kan je toch niet streamen? als wat brand je het dan
     
  20. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Ipod Touch, maar als ik hem op mijn 360 aansluit dan laadt ie wel op maar wordt de ipod niet herkend. Bij portable device staat "connect a portable device to your console's usb port". Iemand?

    EDIT: Ik lees net dat dat niet kan... We betalen fokking 60 euro per jaar voor Live, MS doe eens update maken!
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2008

Deel Deze Pagina