1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat ze zich in het buitenland hypocriet gedragen zou hier geen Fitna uitgebracht mogen worden?
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    De hele wereld is hypocriet en rationaliseerd alles zodanig dat het in hun voordeel is. Dit zorgt voor zodanig grote oogkleppen dat ze zich niet meer kunnen inleven in anderen. Dit is ongeacht de westerse, oosterse of islamitische wereld. Iedereen maakt zich er schuldig aan. Alleen jammer dat sommige groepen zich moeten uiten via geweld zoals een bush, moslim (extremisten) etc
     
  3. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Een soortgelijke reactie als die van de (meeste) westerse regeringen toen de Turkse film uitkwam. Het verschil is dat deze regeringen het geld en de middelen hebben waardoor ze hun reactie wat minder primitief en minder asociaal laten overkomen. Waarom zie je de dingen alleen van één kant? :confused:

    Ik heb met geen woord gerept over of de film wel of niet zou moeten worden uitgebracht. Ik heb het alleen gehad over de dubbele houding die het westen heeft als het ineens gaat over de Islam (en ja, Nederland doet hier - misschien in mindere mate - ook doodleuk aan mee).

    Helemaal mee eens, iedereen doet dit jammergenoeg.
     
  4. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe dan? Want wettelijk kan zo'n film dus niet verboden worden voordat hij is gezien. Die film is niet verboden (zelf na vertoning) en hetzelfde geldt voor Fitna. En daarom ben ik blij dat ik in NEDERLAND (waar deze discussie in essentie over gaat) woon. Er is misschien tegenspraak tegenover de uitzending, maar deze kan niet verboden worden voordat iemand hem gezien heeft. Hetzelfde geldt voor de anti-invasie film.

    Kom nou eens met tegenargumenten tegen de siuatie zoals die in NL is!


    In het buitenland houden ze er misschien ander regels op na, maar in NL is dit waarvoor we democratisch gekozen hebben.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    blablabla de film is nog steeds niet uit en niemand weet wat erin komt
    way 2 go :)
     
  6. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gedoe zeg. Een hoop gezeik om helemaal niets!
    Van mij mogen ze ongeacht welke religie de huid vol schelden, afbranden, veroordelen etc.
    Mijn moeder heeft me vroeger geleerd dat schelden geen pijn doet.....
    Ik ben ziezo helemaal anti religie. welke dan ook.
    Krijg je alleen maar oorlog van....
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Je gaat een professor die zowel de bijbel als de koran uit zijn hoofd kent wegzetten als een holmaatje van Wilders? :emo: Lijkt me een beter betrouwbare bron dan een imaam eerlijk gezegd.
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Vriend ,het probleem is dat jij reageert op iets "van horen zeggen".
    Géén mens heeft die film al gezien op het moment dat jij dat schreef...
    Geef nu maar een juiste bron wat dat betreft,en nee de imaam uit uw moskee is niet de juiste referentie aangezien die zeker niet weet waarover het gaat...

    Ja ,daarvoor staan jullie in belgie ook bekend.Het is spijtig dat jullie zich niet mans genoeg voelen om een één tegen één confrontatie aan te durven.
    Als jij tegenover een groepje belgen of nederlanders staat zullen we jouw ook niet horen mijn beste...
    Dus wat is je punt eigenlijk.
    En 2 weken geleden heeft hier in luik een landgenoot van jou zijn zus vermoord omdat ze een belgische vriend had ,en niet wou ingaan op het huwelijk dat haar vader had geregeld met een man in marokko.
    Mooie bloedwraak en het hooghouden van de famillie-eer...En belgen blijken dan te min om met een marokkaans meisje te trouwen.Maar om het geld op te rapen in onze samenleving zijn wij dan wel goed genoeg voor...
    Belgie en nederland zijn onze landen mijn beste, hier gelden onze wetten en normen,kunnen jullie je niet aanpassen,dan mag je opkrassen,niemand is verplicht om hier te blijven wonen..Kijk maar of je in je eigen land een betere toekomst kan opbouwen dan hier het geval is...Het spreekt al voor zichzelf dat ze ginds nog staan te dringen om hier binnen te geraken...En voor dit doel worden de marokkaanse meisjes en jongens ginds uitgehuwelijkt tegen het betalen van een bruidsschat,en eens ze terug zijn kunnen ze hun famillie van ginds laten overkomen in het kader van de gezinshereniging...Kassa dus...

    Tja, het zegt genoeg over hun reactiepatroon...één man brengt hier zijn kijk op de islam uit,en ginds gaan ze gelijk iedere landgenoot van deze persoon ter dood veroordelen...Of hoe de imaams hun schaapjes stevig onder de knoet hebben aangezien 99% van diegene die zo heftig protesteren en vlaggen verbranden nog geeneens benul heeft waar het feitelijk om gaat en die nog geeneens nederland weten liggen op de wereldbol.

    En dan krijg je deze meneer...
    En dan komt deze gekke jongen zich nog eens moeien,een karikatuur van de profeet erger vinden dan kinderen vermoorden...kompleet mesjogge, zowel die gast als dat geloof van hem...
    Kinderen zijn het hoogste goed,en het geloof is een totaal overbodig iets, alleen goed om bange mensen te helpen,en zotten de wereld te laten verwoesten in naam van boeken die uiteindelijk door mensen zijn geschreven...En dit geldt zowel voor de extremisten van zowel christelijke als islamitische zijde...|:-|:-

    En gaan ze hier eens een keer proberen hun wetten te stellen...Wij zijn hier oud en wijs genoeg om ons zeker niet de les te laten spellen door deze meneer, ik zou zeggen probeer eens...en dan niet verschieten dat wij terugvechten...Bommen maken kan heus iedereen...En terroristje spelen ook als het moet...
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Go Svennies! :9

    Alle geloof = kut!
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, fitnathemovie.com werkt nu al niet meer:

    This site has been suspended while Network Solutions is investigating whether the site's content is in violation of the Network Solutions Acceptable Use Policy. Network Solutions has received a number of complaints regarding this site that are under investigation. For more information about Network Solutions Acceptable Use Policy visit the following URL: http://www.networksolutions.com/legal/aup.jsp

    Belachelijk dat de server nu terug gaat krabbelen, is de hele wereld dan echt nu al door de angst voor terrorisme beheerst? Ook dat belachelijke filmpje van de wereldomroep, kan niet geloven dat daar belastinggeld aan is uitgegeven. De moraal van dat filmpje is ongeveer: KIJK EXTREMISTEN, NEDERLAND IS NIET GEK, WILDERS IS GEK, HEM MOET JE HEBBEN.

    Begin nu echt genoeg te krijgen van alle commotie om Fitna, ik hoop echt dat de film morgen nog online staat. Als Wilders het slim aanpakt, kan dit echt hele bijzondere resultaten opleveren. Want wat als deze film gewoon heel beschaafd is? Wat als het een objectieve documentaire is over de fouten in de moslimcultuur? Moeten alle Nederlanders dan nog branden in de hel?
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat als, als zovelen zeggen, die film er niet is. Dan maakt wilders pas een punt. Of als de film een soort samenvatting is van de reacties over de film zelf.
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja het feit blijft dan nog wel altijd dat ze eigenlijk géén deel willen uitmaken van onze maatschappij aangezien ze tegen vermenging van rassen en geloof zijn..Het spreekt al boekdelen dan géén enkele jongen of meisje van onze landen een huwelijk mag aangaan zolang hij of zij zich niet tot de islam bekeren.Ze profiteren wel volop van de mogelijkheden die onze maatschappij geschapen heeft en waar wij allen aan bijdragen .En nu moeten ze maar eens bedenken hoeveel sociale vangnetten ze ter beschikking hebben in hun land van herkomst, en dit ter vergelijking met het land waarin ze nu verblijven...

    Edit:De huidige generatie van allochtonen vergeet wel graag dat als wij onze landen hebben opengesteld om hun als gastarbeiders te vragen hun redding is geweest,anders hadden ze stof ,zand en woestijnvlooien mogen eten tot ze erbij neervielen aangezien er in hun eigen land totaal géén toekomst voor hen weggelegd was...armoede en ellende troef, en nergens géén euro gratis te verkrijgen..
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle moslims hoor. De film richt zich, als hij al bestaat, op de koran en niet op dat het zogenaamd (want ik bemoei me er gewoon niet mee) een "profiterende" cultuur is. Of heb ik het verkeerd begrepen?
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep k hem hem gezien.....even op me in laten werken....
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan er niet op. Zeker te druk :mad:

    //edit; Oke, nu wel..
     
  17. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    idd erg traag.. filmpje heeft alleen wel nog maar 60 views.
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 10 min gewacht tot hij bij de pagina met het filmpje kwam :)
     
  19. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Site ligt lekker plat :)
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij laadt erg langzaam, heb nog maar 1 minuut kunnen zien. Damn ik had echt niet verwacht dat de film uberhaupt nog zou komen.. :eek:
     

Deel Deze Pagina