1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.486
    Waar kijken jullie dit jaar eigenlijk naar uit?

    Ik kijk eigenlijk voornamelijk uit naar de nieuwe Indiana Jones:

    [yt]lPTJ4v6KPrg[/yt]
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik zei dat ik NIET zo van de reviews ben.

    maar ik had 'm net gezien en vond het wel een goede film.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Oh, ik vond dat echt een hele mooie feel-good movie! :eek: Zo eentje die niet ergens in uitblinkt, maar je met een glimlach achterhaalt. Gewoon mooi, als je begrijpt wat ik bedoel. :+
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb trouwens eergister No Country For Old Men nogmaals gezien en vond hem veel boeiender dan de eerste keer. Sterker nog; ik heb genoten. Zal toch de slaap zijn geweest de eerste keer...
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.817
    Hier kijk ik ook wel naar uit. En hopelijk wat informatie over Prince Of Persia! :)
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ik zie de trailer voor het eerst. Damn, daar heb ik zeker veel zin in. Mei is alleen nog wel heel ver weg hoor....:'-(

    Gisteren de film Alles is Liefde gezien. Was wel een aardige film, maar niet zo briljant als iedereen zegt hoor. Gewoon een redelijk goede, romantische Nederlandse film. Ik vond die jiskefet acteur heel tof (Michiel of zo?), de rest was redelijk. Carice van Houten is een hele goede actrice, maar ik vond haar maar irritant in deze film. Haar karakter dan, ze deed het als actrice wel heel goed natuurlijk. Die kneus Valerio van TMF kan niet acteren, maar red het net in deze film, doordat hij gewoon zichzelf speelt. Wendy speelt ook gewoon zichzelf (man die vreemd gaat is bekende kost voor haar). Paul de Leeuw doet het best goed, maar hoeft het ook niet van heel ver te halen. Daan Schuurmans doet het redelijk, maar vond ik een van de mindere in deze film. Dat andere stel, met Thomas Acda, vond ik heel sterk. Die vrouw is ook echt heel goed.

    Ik geef de film een 7.5
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Iel, iedereen schijnt die film wel ok/goed te vinden. Heb hem na 45min afgezet.

    1/10

    Zijn helaas maar weinig uitzonderingen op de regel dat NL komedies en aktie films kan produceren.

    Van God Los/Turksfruit/Nachtrit/ en nog wat waren wel aardig. TBS lijkt me ook wel ok.

    Zwartboek was echt zo'n "been there done that" film. "Ohjeej we blazen een verlaten boerderij op, wat een unicum!"
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  8. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog niet zoveel gezien dit jaar:

    1. [​IMG] Sweet Smell of Success (Alexander Mackendrick, 1957) :: 8.0
    2. [​IMG] The Dark Corner (Henry Hathaway, 1946) :: 7.5
    3. [​IMG] The Great St. Louis Bank Robbery (Charles Guggenheim, John Stix, 1959) :: 5.0
    4. [​IMG] Heat (Michael Mann, 1995) :: 7.5
    5. [​IMG] Any Way the Wind Blows (Tom Barman, 2003 ) :: 6.5
    6. [​IMG] One Flew Over the Cuckoo's Nest (Milos Forman, 1975) :: 9.0
    7. [​IMG] M (Fritz Lang, 1931) :: 8.0
    8. [​IMG] Vitelloni, I (Federico Fellini, 1953 ) :: 6.5
    9. [​IMG] Testament des Dr. Mabuse, Das (Fritz Lang, 1933 ) :: 8.5
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Was vrijdag naar jumper,
    de film is wel ok, maar als je de trailer kijkt, is dat ook eigelijk de enigse actie die er in komt. Het meer beetje verhaal lijn.

    7
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren ook (soort van verplicht) Alles is Liefde gezien, en tot mijn eigen verbazing vond ik hem echt leuk. Meestal vind ik Nederlandse films te 'nep', maar deze, mede door de goede cast, niet.

    _O_
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Gisteren The Kite Runner gekeken. Lastig om een oordeel over te geven. De inhoud van de film is namelijk belangrijk om verteld te worden. Het is een redelijk mooi verhaal. Af en toe ook best schokkerend. Het probleem echter is dat het een zeer traag verhaal is van 2 uur. Pas in het laatste half uur gebeurt er echt wat. Het anderhalf uur dat ervoor komt is voor charachterbuilding.

    Overall wel een mooie film: 7
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Shrek 3
    Vond hem eigelijk best leuk, er waren veel mensen om me heen die dit deel niet echt konden waarderen, maar ik vond hem toch wel aardig. 8/10

    Saw 4
    Ik ben er klaar mee... 4/10

    The Deaths of Ian Stone
    Opzich was het idee goed, maar de uitwerking was wat minder. 6/10

    Black Sheep
    Leuk! 7/10
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren Donnie Darko gezien. Wat zijn dit soort films toch heerlijk :D Heerlijk als je met zo'n wrang gevoel in je maag zit als een film is afgelopen :+
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Meen je dat nou? Ik zag een voorstukje, maar moordende schapen kan of een hele grappige film opleveren of een hele sneue...ik had het idee dat ze nog serieus waren ook. Of ben ik in de war met een andere film?
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    kwas donderdag naar de premiere van Alibi geweest.
    was wel vermakelijk. niet een topper
    6.5/7
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het is niet direct serieus bedoeld ;) Eerder een soort van Shawn of the dead/Hot fuzz humor
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vanavond met m,n meisje naar "Cloverfield" ben benieuwd.

    :b:
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Is te vet.
     
  19. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Jumper
    Matig verhaal, slecht acteerwerk, onoverzichtelijke actiescenes. Het jumpen is een gimmick die na 5 minuten al niet meer leuk is. 5/10.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ben vrijdag ook naar Jumper geweest en deel grotendeels je mening wel. Vond alleen de actie niet onoverzichtelijk maar naar een paar hier van gezien te hebben was het leuke er idd af. Jumper is een leuk om een keer te zien maar een tweede keer zal ik hem niet snel kijken

    6/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina