1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De allerlaatste? Hopelijk komt er ook nog een vierde seizoen, aangezien ik dit de tofste serie ooit vind.
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    *edit* dubbel post
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, een vierde? het is idd vermakelijk maar het slaat werkelijk kant noch wal. een virde seizoen zou al helemaal nergens meer op slaan.
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Tja, eigenlijk moet ik je gelijk geven.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    maar toch is het mysterie nog laaang niet ontrafeld.
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    welk mysterie

    we moeten alleen weten wat er op die locatie ligt, fini
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    en jij vind dat dat bijna ontrafeld is ;)
    terwijl t-bag het coördinatenboekje heeft ;)
    denk dat hij ook z'n eisen stelt voordat hij dat boekje teruggeeft..... dus voordat je weet wat er op de locatie ligt... moet eerst t-bag z'n zin krijgen, ofwel, ook uitgebroken worden.
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het natuurlijk wel weer een leuke aflevering, eindelijk een keer lekker veel actie waar al een paar afleveringen naar toe is gewerkt. Wel heeft de serie zichzelf weer overtroffen in ongeloofwaardigheid.

    -Naast een heel peleton guards een putdeksel ongeveer een halve meter in de lucht steken, zonder dat ze iets merken?
    -Álles draait om één stukje papier, dus dan stop je dat maar in een boekje en let je totaal niet op of je het misschien kwijtraakt?
    -Je helpt je zoon bij een prison breakout, gaat hem ophalen op zee, en rijdt vervolgens achteloos weer richting het gebied van de ontsnapping?
    -Als je roekeloos op de vlucht slaat en in een shootout beland, kom je altijd een huisje tegen waarin apparatuur staat waarmee je schietgeluiden kunt opnemen en afspelen?
    -Met een gebroken enkel kan je van ong. 2-3 meter naar beneden springen, en vervolgens nog wegkomen ook?

    Ga maar door, ga maar door, echt teveel debiele dingen om op te noemen.

    Maar op de een of andere manier blijft het leuk om te kijken 8)
     
  9. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk de "previously on Prison Break" scene aan het begin nogmaals...
     
  10. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Er moet inderdaad een keer een einde aan worden gemaakt. Het wordt (is) anders zo langdradig. Ik vraag me af of ik dan uberhaupt aan seizoen 4 ga beginnen.
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar komen er niet nog veel meer afleveringen dan? Vorige seizoenen hadden 22 afleveringen, en we zijn nu toch pas bij 12? En door die domme actie met het boekje kunnen er nu nog genoeg episodes gemaakt worden...
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    denk dat er een zomerstop komt ofoz
     
  13. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen drie is geloof ik 13 afleveringen....
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het is de ''season Finale'',zie de trailer hieronder. dus of de laatste aflevering of er komt misschien nog een nieuw seizoen. dat word gewoon afwachten tot volgende week.

    episode 13 trailer (fragmenten uit de episode dus als je nog niets wilt zien van tevoren niet kijken)
    [yt]4oI0EW6W0zs[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    aflv 13 is de lfinale, komt door de writers strike
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Wow, wat een vette aflevering, lekker veel spanning. Ik denk trouwens niet dat 13 de laatste is hoor, het verhaal is nog echt niet kloppend oid.
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee en de strike is afgelopen dus denk dat ze weer verder gaan schrijven.
     
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en? denk je dat afleveringen pas geschrven en gefilmt worden na de vorige uitzending? tuurlijk niet, dit seizoen is allang afgeschreven en gefilmt. Omdat nu toevallig de strike over is betekend het echt niet dat ze een week van te voren alles gaan veranderen, dat is niet hoe televisie werkt.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat het het einde van het seizoen is is zeker, maar of het ook echt het einde van Prison Break is... Dat betwijfel ik toch. Denk niet dat ze alles in deze aflevering op kunnen vullen. Ben dan wel benieuwd hoe ze een nieuw seizoen kunnen laten lopen... Nog een weekje, en dan weten we meer ;)
     
  20. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik ergens gelezen dat er maar t/m aflevering 13 opgenomen/geschreven is.. Ze moesten daarna stoppen door de stakingen;). Dus het zal wel verder gaan
     

Deel Deze Pagina