1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb al weken geen brood meer gehad. Zit te denken om maaltijd van 15.00 te vervangen met brood en pindakaas. Heb ik meteen weer wat vetten binnen.

    @Amadeuz
    Als je 4 weken niet eet is het niet gek dat je gewicht verliest ;)
    Maar wat heb je dan?

    @Aernham
    Marcy bankjes zijn redelijk tot goede kwaliteit. Die is ook nog een verstelbaar zodat je zowel plat als incline werk kan doen. Geeft weer meer opties qua oefeningen.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    lees het stuk van Amadeuz nu pas: 14kg kwijt?! Damn
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het is zieker dat die gast "leeg" is en nog 2x zoveel gewicht gebruikt om te trainen hehe :) Voorbij de 34kg DB Rows per arm lukt me niet hoor. Tenzij ik een goede dag heb misschien 36 en dan houdt het op.
     
  4. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    2jaar geleden bacteriele infectie gehad. Ook toen veel afgevallen, en chronische vermoeidheid erbij gekregen(cvs).
    Ben toen uiteindelijk genezen van de infectie door veel medicijnen, maar een maand terug precies dezelfde symptomen gekregen. Dus de hele dag overgeven, niet kunnen slapen, nog erger vermoeid. 100% zeker dat het ook maagzweren zijn. Maar dit kan pas over 3.5maand bevestigd worden aangezien er een wachtlijst is voor gastroscopie..... Ben inmiddels bezig met de bemiddelaar van het ziekenfonds dat ik ergens anders sneller terecht kan.

    Met training is het altijd oppassen dat ik niet teveel deed voor mijn czs. Heb dan ook nog nooit tot falen getraind, gelukkig niet zeg ik achteraf want progressive overloading is de shit.

    Anyway, hoop snel weer de oude te zijn. Mijn oude gewicht +5kg pakken, dit onderhouden en weer strongman trainen.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tering wat een verhaal hey en dat allemaal door een infectie? Hoe loop je zoiets op?

    Kan je misschien eens uitwijden over niet tot failure hoeven trainen?
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zekers. Lijkt me niks om het zo ernstig te hebben.

    Weet nog van paar jaar terug. Had zo'n groene ontsteking/pus geval. Moest er lading antibiotica voor slikken. 3 maanden lang letterlijk niks gegeten en sliep merendeels van de tijd weg. Voordeel was wel dat ik 3maanden niet naar school hoefde en me gewicht donderde naar 73kg toen. Wil echt nooit meer zo licht wegen en zo skinny uitzien. Maar ja dan ga je weer normaal eten en zit je zo op de 90+ :mad:
     
  7. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet 100+? :D

    En antibiotica is gewoon rommel voor je lichaam, heb zelf eens een kuurtje van 2 weken (zware dosis) moeten doen door een keel/longontsteking. Dan ben je idd zo al je kilo's kwijt waar je zo lang voor gewerkt hebt :mad:.

    edit: net die eetmeter ingevuld, blijkt dat ik te hoog in natrium zit. Had al zo'n vermoeden door al dat brood, maar nu is de vraag is dit slecht op de lange termijn en moet ik hier nodig wat aan veranderen en hoe?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2008
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    in het begin 90+ dan weer lichter, dan naar 110+ toen weer lichter toen naar 108 en nu weer lichter aan het worden. Ben dat gejojo zat dus probeer licht te blijven rofl.

    Anti biotica is inderdaad troep. Maar slaap er wel goed van ;)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mass fx en hyperdrol. Zijn er hier mensen met ervaring of kennis rondom deze middelen? Ik hoor aan de ene kant dat het keiharde prohormonen zijn aan de andere kant dat het prima middelen zijn, niet schadelijk en ook gewoon te koop in Nederland.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nog geen ervaring mee en beperkte kennis.

    Mass FX is geen Pro-Hormoon, maar een testosteron booster. Het wordt wel in zo'n sterke dosering aan de man gebracht dat je wel boven gewoon snelle resultaten zult boeken qua kracht en massa.
    Ergogenics: Het plantensteroid in Mass FX heet chlorogenin
    Verkoop + meer uitleg over de werking en inname
    PDF bestand download voor Syntheses van Chlorogenin

    Je hebt Hyperdrol en Hyperdrol x2. De x2 variant wordt in een stack met Mass FX gebruikt.

    Hyperdrol = 6-bromoandrostenedione
    Ook Hyperdrol is geen anabole steroide, maar een anabale non-steroide. En ze beweren dat ook dit geen pro-hormoon is.
    Alles lijkt natuurlijk te zijn, behalve de 6-bromodione. En net zoals Mass FX stimuleerd dit de testosteron, maar verneukt het je libido gedeeltelijk.

    http://www.hyperdrol.org/
    http://www.hyperdrol.com/
    http://anabolicminds.com/forum/anabolic-xtreme/42739-hyperdrol.html

    Ik zie er weinig schadelijks aan. Het werkt anabool en zijn enorme testosteron boosters die uiteindelijk meer kracht e.d. leveren. Zou voor de zekerheid wel wat test-blockers bij de hand houden in geval je er stevig op reageerd. En je van te voren laten onderzoeken naar je huidige gezondheid en test-levels wordt ook veel aangeraden.

    Het klinkt verdomd interessant though :D

    -edit-
    Ziet dat het ook je lever verneukt dus laat maar zitten. Dit heeft betrekking op de Hyperdrol. Dus vermoed dat als je de MassFX los neemt nog steeds een behoorlijke dosis test krijgt om te groeien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2008
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoor van mass-fx dat het weer mogelijk is om gyno te krijgen. Doe maar even niet dus ;)

    lastig, want die markt is interessant maar ondoorzichtig als wat. Ik heb een kerel van bb.com een uitgebreide mail gestuurd over hyperdrol en of het nu wle of niet een ph is. Verder kwam die persoon. Dr Paul nogwat aanzetten met 6-oxo. Dit zou wel volledig natuurlijk zijn.

    Waar haal je die leverschade vandaan? Wel vreemd het spul is gewoon in Ned te krijgen.
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het lever beschadigings verhaal is alleen van toepassing op de oude Hyperdrol en niet de nieuwe Hyperdrol x2 welk merendeels op kruiden/plantextracten gebaseerd is. Even opnieuw bekeken.

    En als je het moet geloven krijg je ook geen gyno aangezien je oestrogeen in balans blijft. Gyno krijg je door teveel oestrogeen of enorme vet/vocht ophoping in de tepels. Mensen die roid kuurtjes doen houden vaak meer vocht vast waardoor ze tijdelijk gyno krijgen. Naderhand train je het er weer af. Heb je ook bij sommige creatine's trouwens. Wat ik wel vaag vind is dat er gezegd wordt dat je gehele hormonale huishouding gelijk blijft terwijl je heftige test-boosters gebruikt o_O


    Mass FX
    Arthur Groenefelt en zijn ervaringen. Zoals gewoonlijk geen ervaringen wat er achteraf allemaal ervaren werd.


    -edit
    Combinatie van creatine en eiwitten zorgt voor maximale toename vetvrije massa bij krachtsporters
    Op zich doen de meeste dit al, maar een onderbouwing is nooit weg. Daarbij zijn links naar andere creatine artikels ook boeiend. Voor degene hier die tijdje terug over creatine vragen hadden.

    Heb er me tijd voor genomen, maar dat boek van Mentzer is uit. Normaal heb ik geen helden of idolen...maar maak hier een uitzondering. :) en nu dat zwakke aftreksel over HiT van Darden doorworstelen mwahahha
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2008
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Uurtje geleden me laatste training bij sportschool afgerond. Ging redelijk. Ben terug naar paralel squat gegaan en merk dat ik niet meer zoveel kan als eerst. Bij 110x10 voor 2 sets gestopt. Daarna deadlift 75kgx10 als opwarm, 102,5x10 en 132.5x7. Dan nog wat andere oefeningen er tussen door gedaan. Vervolgens HiT op de loopband gedaan en wat nagepraat met instructeur.

    Nu chillen en over een 2 week bij de andere sportschool beginnen met een 5x5 Star programma :D

    Met behulp van fat burner bijna 2x zoveel verloren als normaal. Zit op 7kg verlies deze maand. Zaterdag nog een keer gewicht meten en kijken hoeveel me vet% is verlaagd. Ben benieuwd of er eventueel ook spiermassa mee verbrand is of niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2008
  14. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heb ik het niet op supplementen, je weet gewoon vaak niet wat erin zit en wat de effecten op lange termijn zijn.

    Kan iig vertellen dat ik een paar klanten in de sportschool heb gehad die deze combo gebruiken. Merkten meer agressie, hogere libido, meer haargroei, pakten een paar vaste kilo's en kregen na de combi een beste dip. Lijken me geen kruiden uit de jungle..
     
  15. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben zowieso van mening dat testo boosters in supplement vorm geen enkel effect hebben behalve dat het je bankrekening plundert. Zolang jij een normale testosteron spiegel hebt zullen ze weinig voor je doen. Enige handige kan zijn als je net uit een kuur komt om ze dan te gebruiken om de dip na je kuur te overbruggen. Naast je nakuur uiteraard.

    Maar even iets anders. Gyno van door vocht? door creatine? sorry hoor. Gyno heeft te maken met aromatisering van androgenen naar oestrogenen (vrouwelijk hormoon) doordat hier een tekort door ontstaat na toediening van extra test. Dit doet het lichaam doordat het in disbalans is. Vandaar ook de nakuur om die receptoren te blokkeren. Het heeft er ook mee te maken in hoeverre je aanleg hebt om Gynaecomastie te krijgen.

    Creatine veranderd niks in je hormoonhuishouding. Kan leiden tot extra vochtopslag. Maar dit is 1 van de bijwerkingen die anabolen ook hebben alleen in een veel ergere mate zoals bijvoorbeel bij een flinke test kuur of een kuur met bijvoorbeeld oxy's. Vocht staat niet in verband met het krijgen van gyno.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  16. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat creatine samen met alcohol? of verpest de alcohol in 1 avond de creatine die je hebt opgebouwd in weken? want het is nu eenmaal carnaval;)
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gewoon zuipen!! :+
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    I know tijgertje. Veel mensen denken al heel snel gyno te hebben zodra ze pufferige tepels hebben. Meestal is dit geen gyno, maar gewoon vochtophoping. Echte gyno krijg je er inderdaad niet van.

    Creatine heeft vocht nodig. Alcohol onttrekt vocht uit het lichaam. Dus als je wilt drinken zorg dan dat je geen creatine gebruikt die dagen, want dat is verspild geld.

    Heb vandaag weer gemeten. 15.5% vet bij 91kg :D
    Heb ook ongebruikte Straps van me pa gekregen. Ben benieuwd hoe ze zijn bij o.a. Upright Rows. Kan namelijk niet echt hoog omdat me polsen dat niet aankunnen. Dus straps om de stang en tillen maar zonder de handen te gebruiken ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2008
  19. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, mensen die kniewraps gebruiken een mietje noemen en dan zelf aan de straps gaan ;). Maar gaat hard dat vet% en gewicht, bij welk gewicht en % ga je stoppen met cutten?

    @ Kevf: waar blijven die update's over de doggcrapp? :)
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tja...mietjes ;) Op zich sta ik er nog steeds achter dat het weinig toevoegd om wraps te gebruiken tenzij je medische problemen hebt en het daadwerkelijk nodig hebt. Of als je iets van 1.5-2x je lichaamsgewicht tilt. Meer vertrouwen op je techniek en spieren hebben :)

    Dan vraag ik me af...hoe en waarom gebruik je het? Zou ik straps gebruiken om met deadlift meer te tillen? No way, want dan zou ik ze wel eerder gehaald hebben. Maar zag tijdens een show een andere toepassing voor straps. Begon te denken aan de Upright Row die ik niet fatsoenlijk kan doen omdat me polsen niet ver kunnen draaien. Dus gaan we de straps proberen. Normaal kom ik net tot de tepels...niet echt hoog genoeg om de traps en middenrug fatsoenlijk te pakken.

    [yt]niWuBWeVR3o[/yt]

    [yt]NwW1fUOb6GM[/yt]
    Tips van Schlierkamp

    Als de berekening klopt zou het 8% en 82kg zijn. Vandaar dat ik me doelstelling voor 85-90kg bij 10% heb bijgesteld. Anders is de lol er te snel af :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina