1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF gast ???
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    dus zoals die nu staat kan het niks kwaad
     
  5. Remcos

    Remcos Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hebben m bezorgd, net zoals een van mn vorige pc's die in recordtijd niets meer deed.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Lijkt me niet. De xbox wordt altijd wel warm.
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Opmerking: Sinds de laatste update kan je met je US account WEL de previews streamen die bij films zitten.
    Werkt goed, hadden ze echt in Eu ook moeten doen!
    Downloaden etc werkt nog steeds niet 'This item is not available in your region'
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op me 1e account 1600 MS points staan, en Marble Blast Ultra op me HDD staan. (arcade game)

    Nu heb ik net een 2e account gemaakt, op dezelfde HDD gewoon, maar nu kan ik daar niet de volledige game spelen van Marble Blast Ultra, en staan mijn MS points daar ook niet op (alleen op m'n 1e account)

    weet iemand de oplossing, hoe ik wel de volledige game van MBU kan spelen op die 2e account?? :)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan niet. Zijn gelinkt aan je account.
     
  10. bodiam

    bodiam Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dan post ik het hier wel even:

    Ik wil dit weekend een Xbox 360 gaan kopen, maar wat me niet helemaal duidelijk is, is het verschil tussen een Xbox 360 Premium en een Xbox 360 Value Pack (een Xbox 360 (Core? Premium? Iets anders?) met 1 a 2 spellen).

    Een Premium pack kost momenteel 319 euro, maar een Value pack kost (volgens mijn vriendin ) 325 euro bij ePlaza (inclusief Forza en Viva Penjata(?)).

    Vraag is dus: bevat het Value Pack gewoon een Premium (inclusief accessoires) plus 2 (full, dus geen arcade) games, of zit het anders in elkaar (bijvoorbeeld minder kabels oid).

    Ik heb hier uiteraard al naar gegoogled (anders zou ik het hier niet vragen), en sites als FreeRecord en ePlaza bieden geen informatie over de inhoud van het pakket. Eigenlijk wil ik gewoon graag weten of er in een value pack ook een Premium (dus incl HD) zit.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Value pack = gelijk aan premium maar met 2 spellen :) en is dus inclusief HD (via component)
     
  12. bodiam

    bodiam Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Top, dankjewel! Dan gaan we dus snel even een value pack aanschaffen!
     
  13. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Value pack zijn de oude xbox 360 versies die eruit moeten! is dus met oud moederbord en ook zonder hdmi!

    vandaar dat ze er 2 spellen bij doen omdat ze van die dus afmoeten, ik zat ook eerst te twijfelen maar heb toen toch maar het halo pack gekocht omdat deze een nieuw moederbord heeft en hdmi aansluiting. Ook schijnt de nieuwe stiller en koeler te zijn...
     
  14. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over Xbox live weet niet of ik het hier kwijt kan:
    Je maakt een account en dit is direct je Xbox live username op alle Xbox live games?! Zijn er meerdere accounts mogenlijk (meerdere usernames)?? En als laatst, ik heb al meer dan een jaar niet online gegamed op zowel consoles als computer (behalve PES6 op de Ps2).. maar is het nog steeds een gewoonte om "_NL" of NL of wat dan ook achter je naam te zetten, zodat men kan zien waar je vandaan komt?
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja meerdere accounts zijn mogelijk en die hebben dan ook hun eigen saves.
    En NL achter je naam zetten zie ik steeds minder, ikzelf doe het ook niet, vind het niet erg netjes.
    Ik heet Znelle Jelle dus de meeste nederlanders zullen wel zien dat ik uit NL kom maar ik vind het zelf niet zo netjes om de naam (of afkorting) van je land achter je naam te zetten. Gewoon alle nationaliteiten samen spelen en het liefst engels met elkaar praten.\o/
     
  16. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond allemaal

    Op 12 januari wordt ik eindelijk 15, en heb ik eindelijk genoeg geld voor een Xbox 360. Ik ben dan van plan om het Halo 3 pack te kopen. Met die Xbox wil ik natuurlijk ook op live. Alleen nu komt het probleem verwacht ik. Wij hebben op onze router 4 slots, en daar staan al 4 pc's op. Nou heeft me vadertje lief al een draadloze router gekocht voor de laptop. Maar zou mijn Xbox 360 daar dan ook op kunnen geconnect worden. Of moet ik daar dan ook een appart Wire less, dingetje voor kopen.
    Dit ben ik liever namelijk niet van plan, ivm dat ook weer €75 kost. Of heeft iemand misschien een ander idee. En kom aub niet aanzetten met,
    ''Gewoon je internet kabel van je pc eruit rukken, en in je Xbox 360 doen''
    Daar heb ik namelijk weinig aan
     
  17. Ganjito

    Ganjito New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat laatste ga ik dus wel doen ;)
     
  18. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Zinloose post
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan je niet gewoon een extra switch of hub gebruiken op je modem.
    Je hebt zeker gelijk, maar jammer genoeg is je post met die opmerking even min informatief en dus ook zinloos...
    Als je een post wil rapporteren kan je op het 'verkeersbord' teken ernaast klikken.
     
  20. pinobot

    pinobot Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een netwerkkaart kopen (10 euro ofzo) en deze in de dichtsbijzijnde computer douwen en de Xbox verbinding laten maken via deze computer, nadeel is wel dat de computer aan moet staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina