1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3]Assassin's Creed

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 nov 2007.

  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Ubisoft
    Ontwikkelaar: Ubisoft
    Genre: Stealth
    Release: Reeds verschenen

    Assassin’s Creed is een nieuwe franchise van Ubisoft die zich (voornamelijk) zal afspelen in 1191 na Christus. De derde kruistocht trekt door het heilige land en Richard the Lionheart en Saladin staan elkaar naar het leven. Richard probeert Jerusalem van Saladin af te pakken en de regio ontbrandt in chaos. Jij bent Altair een ex-meester Assassin die na een mislukte moord op de leider van de Tempeliers zijn eer en status in de Assassin’s orde moet redden. Hij is gedemotiveerd tot Ongeïnitieerde, de laagste orde in de sekte en krijgt de mogelijkheid om zichzelf weer in het goede boekje van Sinan, de leider van de Assassin’s te werken. Hij moet verschillende mannen vermoord in het heilige land die misbruik maken van de woedende oorlog om hun eigen agenda uit te voeren en zich proberen persoonlijk te verrijken. Al snel blijken deze figuren echter niet zomaar willekeurige schurken en raak je verwikkeld in een politiek spel vol met verraad en intrige.

    Het gaat om een derde persoons actietitel van het team achter Prince of Persia waarin jij als speler grote vrijheid hebt je moorden te plannen en uit te voeren. Zo zul je in een open wereld met drie steden, Jerusalem, Damascus en Acre, missies moeten volbrengen en op publieke wijze je doel moeten uitschakelen om je boodschap duidelijk te maken. Dit betekent dat je ook een goed ontsnappingsplan moet hebben en daarbij spelen de inwoners van de verschillende steden een grote rol. Hoe harder je loop, hoe harder je ze weg moet duwen en des te meer aandacht je trekt, maar er zijn ook groeperingen die je zullen helpen en je op laten gaan in hun midden of de achtervolgers dwars zitten zodat je kunt ontsnappen. Om alles te overzien kun je middels elke uitstekende richel naar veiligere plekken klimmen een mooi uitzicht zoeken om je moord te plannen. Ook zit er een mysterieuze twist in het spel waarbij de toekomst een grote rol speelt.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpjes

    Trailer
    [gt]26570[/gt]


    Gametrailers.com review
    [gt]27616[/gt]


    Assassin's Creed website

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Eindelijk een ps3 thread! Super. Game is trouwens onderweg via Ebay en kan echt niet wachten om er aan te beginnen.
     
  3. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze game toch wel echt leuk , maar er zitten wel een hoop foutjes in .
    Soms is de clipping niet goed en staat Altair in een gevecht midden in de muur .
    Het verhaal daarin tegen is wel goed .
    Ik zit nu in de missie om de laatste van de 9 te vermorden , dus echt lang duurt de game ook niet .
    Ik heb het spel nu 3 dagen en heb hem nu al bijna uit . Een beetje teleurstellend . =(
     
  4. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net opgehaald van een jongen die 'het niet snapte'.
    Overgekocht voor 38€! Die sukkel had er zelf 65€ voor betaald. 1 week oud
    Ik ga het nu eens even proberen! kijken of ik met fw 2.0 ook problemen krijg.

    Die gast vertelde me dat het spel bij hem heel raar en vaag deed en dat hij helemaal niks kon doen, allemaal stemmen op de achtergrond. Toen heeft hij het maar op Marktplaats gezet....what a fool!

    Dat is gewoon het begin van het spel! Zo hoort het te zijn. Maar mij hoor je niet klagen ik heb hem nu voor een 'habbekrats'. De moderne 'twist' voegt voor mij niks toe, laat mij maar riddertje spelen.
    Tot nu toen plezier gehad, al was het maar 1,5h

    Topicstart is goed/mooi; complimenten.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  5. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu mijn eerste keer vastlopen gehad met firmware 2.00 ik zal dus nu even de nieuwe gaan instaleren.
    Het was trouwens bij het binnengaan van Damascus
     
  6. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    als het vastlopen blijft komt het door het spel zelf, op insidegamer staat dat Ubisoft een patch aan het maken is voor de PS3 versie vanwege de vastlopers
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.insidegamer.nl/playstati...ikkeling-voor-PS3-versie-Assassins-Creed.html
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij loopt CA met FW 2.01 willekeurig vast.
    Is dat altijd naar een paar minuten gamen.
    Het gekke is , als ik de PS3 dan weer opstart werkt AC normaal.
    Kan uren zonder ook maar 1 probleemje gamen.

    Las dat de patch van PES208 bijna 130 MB groot is :eek:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit nog steeds met smart te wachten op deze game. Verhaal van Kombat is trouwens wel hilarisch! :9

    Ik heb het er echt voor over om langer op games te wachten die via ebay ed komen, maar dat wachten blijft irritant.

    Is er een moeilijkheidsgraad in te stellen bij dit spel en is er iemand die hem al uitgespeeld heeft op de ps3?
     
  10. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel hem zelf op de 360. Kleuren schenen wat mooier te zijn daarbij en je hebt achivements \o/

    voor zover ik weet is er geen moeilijksheidsgraad in te stellen. Waarom moet je zo lang wachten dan voordat je hem hebt?
     
  11. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt .
     
  12. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Net toen ik AC starte kreeg ik de melding of ik een update wilde installeren van de game ik vermoed dus dat de update is uitgerold :) assassins creed 1.10 van 25mb was de update.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is snel van Ubisoft.

    Eventjes gegamed en de AC reageerd nu ook veel beter op de Counters.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel erg fijn dat de patch er is! Heb de game zojuist een flinke tijd probleemloos zitten spelen.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moest AC altijd 2 keer opstarten , bij de 1e keer liep de game altijd vast.
    Update geinstalleerd en kan meteen met moorden beginnen \o/
     
  16. [ part of TooL ]

    [ part of TooL ] aenima

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nog te twijfelen op welke consol ik hem zal gaan halen.
    maar lijkt me een lekker game om te spelen
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Eeeh geen update gezien? Wel dagelijks vastlopers....waar haal ik die update los vandaan?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg de update meteen na het opstarten van AC.
    Nog voor het scherm waar je op Start moet drukken.
     
  19. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel nu ff van een vriend geleend sinds een paar dagen. Moet zeggen, typisch voorbeeld dat graphics de game niet maken....

    Echt grafisch is de game subliem, prachtige graphics, grote wereld, levende stad, goede voiceacting, te brute actie...

    En dan de inhoud... die laat zo gruwelijk te wensen over.. Echt wat een saaie game zeg! zo weinig boeiends te doen, een afknappertje als je het mij vraagt :).
     
  20. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    @Beyond The Grave,
    Helemaal met je eens, nauwelijks een spel te noemen...............eerder een demo van een engine.
     

Deel Deze Pagina