1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb de kast open gelaten, daarnaast zitten er drie fans in de kast (coolermaster), 1 flinke op de cpu en nog 1 op de gfx kaart.

    De voeding heb ik uit elkaar gehaald (gelukkig heb ik nog wel wat verstand van elektronica). Volgens mij is er niet mis met de fan maar met de aansturing van de fan. Als ik er een aparte voeding opzet gaat de fan namelijk wel draaien. Zodra ik de computervoeding aanzet gebeurt er niets. aangezien ik niet de voeding uit elkaar ga halen om te kijken door welk deel dit nu waordt aangestuurd wordt het waarschijnlijk een nieuwe voeding. ik heb even na zitten denken om de fan rechstreeks op het moederbord aan te sluiten, ik heb nog 1 aansluiting over, maar er komen uit de fan maar 2 draden ipv 3.
     
  2. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Is 4 GB geheugen op het moment nodig om games te spelen, want ik weet niet zeker of ik 2 of 4 gig moet kiezen? Als het namelijk een beetje overbodig is, pak ik wel Vista 32 bit, anders de 64 bit versie.
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    pak gewoon 4GB, kost tegenwoordig toch bijna niks meer.. Die paar euro.
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het scheelt wel 60 euro en over de 64 bit versie zijn meer mensen ontevreden vanwege die slechte drivers ..
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Niet iedereen is gemaakt van geld kerel.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Drivers zijn niet slecht... ze zijn gewoon nog iets minder goed.

    4GB is momenteel niet nodig, maar het kan handig zijn. Heb je er nog het geld voor over, doen.
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja aan de andere kant, ik heb nu toch ook al een 8800 GT dus daar kan ik ook wel even mee vooruit en als ik 4 GB zou doen kan ik er zeker wel een tijdje tegenaan. Ik denk dat ik dadelijk maar eens eindelijk ga bestellen :9. Hopelijk heb ik geen problemen met de 64 bit versie Vista. Het duurt btw nog wel een tijdje voordat ik de PC uiteindelijk heb.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    je kan toch altijd nog 2GB extra kopen?
    ik zie het probleem niet...
     
  9. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelijk alles liever goed. PLus ik wil graag zekerheid voor de toekomst en 64x wordt waarschijnlijk wel de toekomst.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mensen8)

    Op het moment zit er in mijn PC een ATI Radeon 9600 PRO. De cooler op mijn videokaart maakt veel herrie. Ik zou nu dus graag een nieuwe cooler op de videokaart zetten.

    Wie kan mij vertellen welke ik moet hebben?:)
     
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  14. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag liep mijn pc ineens vast. Ik hoorde een tik en daarna een zachte piep, ik kon niks meer doen. Bij het opnieuw opstarten deed ie het goed tot na het biosscherm. Ik kreeg weer de tik en de piep, steeds herhaald. Waarschijnlijk is mijn hdd kapot, maar ik moet het even zeker weten zodat ik niet voor niks een nieuwe bestel. (het was trouwens een maxtor :+)
     
  15. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Alstu;)
    Ik heb zelf de koperen uitvoering van deze koeler en hij presteert uitstekend en is stil. Wel opletten dat als je hem rechtstreeks op je voeding gaat aansluiten je de witte aansluiting neemt. Anders maakt dat ding een pokke herrie:9
    Jep, dat is je harddisk.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  16. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een (game) PC, maar nu wil ik er toch eigenlijk wel is eentje kopen.
    De PC moet in ieder geval Quake 4 100% kunnen draaien, maximaal haalbare FPS etc. (60 op quake 4)
    Ook moet hij Unreal Tournament III goed kunnen draaien.
    Zelf heb ik weinig verstand van een PC samen stellen etc., dus ik vraag het maar aan jullie, misschien kunnen jullie mij helpen :)
    Mijn budget ligt nu rond de 500,-, maar over 3/4 maandjes kan dat 1000,- euro zijn.
    2e hands of nieuw maakt mij niet uit.

    Liever wil ik nu een PC kopen dan over 3 maanden, maarja, het verschil tussen een PC van 500 en 1000 zal wel groot zijn, dus ik weet niet echt wat ik nou moet :confused:.

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.


    ps: Een scherm heb ik al. Maar op dat scherm is ook mijn 360 aangesloten, kan ik mijn PC EN mijn 360 tegelijkertijd op dat scherm aansluiten?
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat is je huidige pc en misschien ook wel handig om te vernoemen welke scherm je hebt?
     
  18. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    De PC waar ik nu op game, is onze algemene PC. Deze deel ik met mijn broer + Vader. Ik kan hier geen onderdelen uithalen en in mijn nieuwe PC dan doen.
    Want ik wil nu een 'eigen (game) PC' kopen, zodat ik er altijd op kan wanneer ik dat wil.

    Mijn scherm: Samsung Syncmaster 206BW ( zie signature )
    Boxjes: Logitech X-230 ( zie signature )

    Als muis wil ik een Razer Copperhead / Dimondback, of een Logitech G5.
    Ik ben ook nog op zoek naar een goede muismat voor mijn muis dan, en een goed toetsenbord O-)
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De Samsung 206BW heeft zowel een DVI als VGA aansluiting. Ik neem aan dat je je 360 op de VGA ingang hebt aangesloten, dus je kan je pc op de DVI ingang aansluiten. Om dan tussen beiden wisselen moet je gewoon op het "Source" knopje drukken op je scherm.

    Met €500 kan je geen volledige game pc kopen, met €1000 wel... .
     
  20. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk ook gewoon voor een tussenweg gaan. Ik denk dat als je een budget hebt van een slordige 700,- dat je een prima AMD/ATI gamesysteem kan samenstellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina