1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gedaan, Ashavan. Altijd tof om te zien dat de rest ook jouw progressie ziet!
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zit te denken wat simpele t-shirts te kopen en eigen opdrukken er op te plakken. Sommige geinspireerd door andere shirts :p

    Hi I'm Vince. I'm Roid Free. Just like you being free of brains.

    If the bar aint bending, You're just pretending

    body under construction. Please walk around me or get shoved away

    Choose which does not belong in the needed list for growth:
    A. you must eat properly and balanced.
    B. You must train hard
    C. You must rest properly in between training sessions
    D. Pretend to be training while doing shit and taking up space like all of you...

    Stop curling those big macs into your trap and get your ass under the bar

    Pussy weights does not mean you can fuck them. It means you're fucked

    Beachboy why do you put shoes on your slim arms? Oops those are your legs.

    I pity the fool who won't embrace the iron.

    Is that sweat yours or did it come from my towel? Oh I forgot...you never work up a sweat.

    Stop staring at my tight squat ass and go train your own for once.

    Hey ho, Hey ho. Trainen doe je niet zo. Kom uit die machines en omhels het ijzer.

    Most self-proclaimed ectomorphs just don't know how to eat properly

    Ik ben hier niet om te praten. Als je sociale contacten zoekt zijn er genoeg miepen op de cardio toestellen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2007
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    haha geweldige uitspraken vooral die laatste:D
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Als je helpt met leuke afbeelding bij de teksten krijg je 40% off :p
     
  5. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Shut up and Squat!
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Maat zei bij 1 die ik bedacht: "doe maar niet. trek je foute bb'ers aan. van die homo's" :p

    die tekst was: "Squatking. Naar de grond met je anusring"
    Die is uit het repertoire verwijderd tenzij er specifiek vraag naar is natuurlijk :D
     
  7. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    homo's squatten sowieso niet
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je weet maar nooit. Zie genoeg gasten met 10-15kg kloten in hun roze la crose polo's :p
     
  9. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :D. Je gaat trouwens wel goed Ashavan, denk dat je doel van 85-90kg @ 10-12% volgend jaar wel gaat redden als je zo doorgaat.. Die gewichten komen vanzelf wel, zou ik me niet te druk om maken, je gaat iig al harder vooruit dan ik in het begin :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  10. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    foto van diesel zag ik wel dat borstspieren hangend zijn zo wil ik ze niet ... en schouders was me nu pas opgevallen 8)

    merk nu al wel weer goed verschil nu ik bijna alle oefeningen wat lager doe qua gewicht maar wel goed uitvoer tering !!! laat die spierpijn maar komen :+

    morgen weer ff flink pompen heb er nu al zin in :9
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zie hem nu pas. Op zich is het lastig om isolatie oefeningen voor een isolatie spiergroep te vinden. Maar (Hanged) Leg Raises schijnen goed te zijn. Maar als je veel vet via die chocola binnenkrijgt denk ik niet dat een paar buikoefeningen die bult zullen verminderen :p

    @Esco
    Als de laatste maanden enige indicatie zijn voor de toekomst...dan zou me vet% bereikt moeten zijn net na de warme zomermaanden van 2008. Ideaal om daarna dus meteen te knallen met Bill Star 5x5 om spiermassa/kracht te trainen. Krijg je ook gewicht er bij. Voorjaar 2009 schat ik mijn totale doel bereikt te hebben.

    Qua vooruitgang...tja ik lees/leer veel. Kan dus gerichter trainen ;)

    Ben er ooka chter waarom die creatine bij mij zo goed aanslaat. Neem 5gr per dag, wat de max is wat je in mag nemen. Meeste mensen schijnen maar 1500mg te slikken per dag.


    Weet al wat ik voor kerst ga vragen :p
    prezzie
    Ideaal voor ademhalingstechniek. Dus niet voor ondersteuning rugspier of weet ik wat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 nov 2007
  12. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem die crea eens met taurine/dextrose post-workout.

    Mijn favoriete uitspraken;
    - King of the curl machine
    - King of the quarter squats
    - Lord of the leg-extensions

    www.guidoandluigi.com
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tijdje terug iets gelezen over voeding rondom de workout voor optimale effecten. Velen drinken dextrose, dus ging me er verder in verdiepen. Bijna iedereen van mijn lichaamstype werd er juist dikker van. Daarom durf ik het nog niet te gebruiken. Zou mijn doel ondermijnen en ben ik verder weg van huis.

    Taurine ben ik minder bekend mee. Maar van wat ik begrijp is er weinig behoefte aan aangezien ik aardig wat vlees weg eet.

    De basis van mijn voeding+sups zijn nu ideaal te noemen en laat het voorlopig even zo. Het enige wat ik er heel misschien bij zou doen om te proberen zijn Visolie capsules of Omega-3 capsules. Meer nog niet.
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28

    Nah zoveel vet heb ik niet, kga ook maar is wat vaker cardio doen, doe ik nu 1 keer in de 2 weken, maar is opschroeven naar 1,2 keer per week:p
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nah als ie ze beetje aanspant hangen ze al niet meer zo:/
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    De hele tijd rondlopen met aangespannen spieren. Dat lijkt me eind van de dag niet prettig.

    Tenzij je in de bulk zit lijkt extra cardio mij zo wie zo nuttig voor de meesten tijdens de feestdagen.

    Zelf doe ik niks overbodigs. En als er wat extra's komt zoals kruidnoten dan vervangt dat mijn brood of andere kh rijke maaltijden. Blijft het nog enigzins kloppend qua totale inname.
     
  17. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schema wat je nu hebt is ook niet puur gericht op kracht maar meer op het dalen van je BW en BF toch? Voor de meeste is het andersom: veel eten en krachttrainen totdat ze een beetje breder zijn met een klein buikje en dan cutten :). Het is mooi om te zien dat je echt doorzet en niet bij de eerste tegenslag ermee kapt.

    Die riem kan ook wel van pas komen op den duur als de gewichten een te zware belasting voor je rug worden.
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het huidige schema is een beetje mix van alles. Als ik puur op vet% ga trainen zou ik 12-15reps per setje doen en niet met "haast" steeds zwaarder willen trainen. Zo zou je een meer cardiovasculaire work-out krijgen. Nu is het dus een mix, want wil wel zwaarder trainen. Is ook motiverender dan steeds hetzelfde gewicht en 3 setjes 6 weken lang herhalen.

    Veel mensen zie je afhaken omdat ze steeds hetzelfde moeten doen. Maanden lang en dan nog nauwelijsk vooruitgang zien. Daar had ik zelf ook last van. Toen een schema gemaakt met oefeningen die leuk waren. Beter leuk en minder efficient, maar wel langer volhouden dan wat hun me gaven. En dan steeds uitbouwen tot wat er nu is. Dingen uitproberen, en dan kun je tegenslagen verwachten. Je leert zo wel hoe je lichaam op dingen reageerd. Me pa zei ook: "Het eerste jaar is aankloten en je lichaam leren kennen. Het tweede jaar weet je pas een beetje wat voor schema's voor jouw werkt en begin je te trainen. Vanaf het derde jaar zie je pas echt veranderingen". Tijdspan vind ik zelf beetje lang, maar laat wel zien dat het niet over 1 nacht ijs gaat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2007
  19. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja hij kan wel voor de tricep alleen is het niet echt meer een pull over. Je beweegt hem wel naar achter en vervolgens press je hem vanuit je tricep naar boven. Alleen niet zo ver als normaal omdat je dan de borst gaat aanspreken. Hij blijft zeg maar schijn achter je hoofd. Je denkt tijdens de training van o hij valt best mee. Maar de dag erna heb je een potje spierpijn wordt je helemaal naar van haha. Maar hijs moeilijk uit te voeren.


    verder @ ashavan. Waarom doe je geen tricep pressdown of zoals kevf zegt een skull crusher of rope extension (trek hierbij de touwen uit elkaar als je onderaan bent). Kun je gewoon licht beginnen. Of eventueel een kickback.
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    De overhead pull met press combi is een borstoefening, maar op je doet er ook lichtjes de triceps mee. Net zoals bij bankdrukken en militairy press dat je de triceps ligt mee traint.

    Tricep Cable Push Down doe ik al van tijd tot tijd. Skull Crusher heb ik het gevoel dat dit letterlijk wordt :p Rope extension krijg ik last van me polsen op het moment van draaien, tenzij ik het gewicht licht hou van 25-30kg.

    Lig half te slapen. 3 dagen low carb is dus me max. de 4e moet dan high carb zijn. dus morgen veel vreten :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina