1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Escobar, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ielja strik bij Jensen, iemand die aflevering gezien?

    Haar stats: SQ 255kg, BP 175kg, DL 232,5kg :{

    De aflevering kan je hier bekijken als je em gemist hebt/opnieuw wil zien :)

    Echt wel respect en dat allemaal natural behaald _O_
     
  2. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ja heb het gezien :eek: Damn, die is sterk! Maar niet mooi sterk. zoveel spieren :eek:
     
  3. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    :lol::lol:
    Gast zeg je nu serieus dat zij dit naturel heeft gehaald. Zij traint in Nijmegen heeft daar haar eigen sportschool (Atlas) en zit maximaal aan de juice. Een maat van mij heeft daar getrained. Zie je toch wel aan die brede kop. Natuurlijk zal zij dit nooit toegeven. Neuh ik gebruik geen eiwitten en geen supplementen en eet 's ochtends 3 boterhammen niks bijzonders. yeah right.

    Powerlifters gebruiken allemaal. 175 kg bp voor een vrouw kan niet naturel. Stop living in a dream world :)

    Toch wel netjes dat ze wereldkampioen is geworden.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  4. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Er was een vrouw bij TMF laatst die er nog veel gespierder uit zag, was dan ook geen powerlifter maar bodybuildster:/ Kvind het er echt niet uit zien.
     
  5. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik had ook al een beetje men twijfels, ken gasten die aan de roids zitten en nog niet eens aan die gewichten komen.. Het is wel zo'n typische HGH-Kaak idd ja :emo:.

    Ze kan haar carriere natuurlijk wel vergeten als dat bevestigd zou worden, maar toch wist ze het wel overtuigend te brengen..
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Extra eiwitten door shakes etc is niks mis mee. Zijn weinig mensen die anders genoeg bouwstoffen binnen krijgen als je veel en hard traint. Of je moet veel kip/kwark etc eten tot je misselijk bent elke dag ;)

    Sinds enkele weken ook extra eiwit shakes omdat ik niet genoeg eiwitten binnen kreeg door al mn trainen en dan schijnt het trainen juist meer kwaad dan goed te doen omdat je je eigen spieren oid verbrand. Daarnaast hoop ik enkele kilo's aan te komen.. dus veel eten. Naast trainen moet je ook genoeg brandstof binnen krijgen anders kom je niet verder.

    Laatste tijd gaat et weer lekker na even in een dipje te hebben gezeten.
     
  7. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zo'n lichaam is per definitie voor een vrouw onhaalbaar aangezien haar lichaam te weinig testosteron e.d. aanmaakt. Spieropbouw is dan zo wie zo minder, waardoor ze niet eens aan die gewichten zou kunnen komen. Simpele conclusie: AS kuurtjes

    En dan die bullshit van geen Supplementen en geen EIWITTEN. Hoe wilt ze dan spieren kweken zonder eiwitten? Die krengen zitten zelfs in vis en kip.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd, ze zullen wel bedoelen testosteron etc. Want eiwitten zijn natuurlijke stoffen die je nodig hebt net zoals je vitaminen. Als je traint hebben je spieren eiwitten nodig om te herstellen anders put je ze alleen maar uit zonder ze bij te vullen.
     
  9. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    vond je?
    als ik zover zou zijn en er waren personen die beweren dat ik gebruik (terwijl dat niet zo is) zou ik echt pissed zijn en mezelf verdedigen

    het enige wat zij deed was ontkennen
    en 3 boterhammen eten :+
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    3 boterhammen is ook echt onderhoud voor spieren...laat staan genoeg voor nieuwe ;)
     
  11. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt denk ik van de persoon af hoe iemand daarop zal reageren, en sowieso bij jensen jezelf als een gek gaan verdedigen is nou ook niet echt nodig (behalve als je joran van der sloot heet dan:+)
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Kging vandaag voor het eerst me onderarmen trainen met een reverse barbell curl en kreeg steedsontzettende pijn in me linker pols als ik de barbell stang omhoog tilde. Weet iemand hoe dit komt? Of komt het omdat ik voor het eerst me onderarmen train en is het normaal?

    Ookvoor het eerst Dumbbell One Arm Triceps Extension gedaan trouwens die ging toppie, zware oefening enker effectief:)
     
  13. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    toevallig ook als je de stang loslaat?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2007
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    als ik de stang los laat flikkert ie naar beneden dus dat lijkt me nie heel verstandig:p of bedoel je als ik uhm in de houders zet? nee dan heb ik er geen last van.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Doodnormaal. Onderarmen kunnen echt 'pijn' doen.
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Yup dood normaal. Je onderarmen zijn het meest kutte om te trainen, op de schouders na, vind ik. En een pijn dat die krengen doen. Lijkt net alsof je door de grond zakt. Maar ze wennen snel aan het gewicht dat is mee genomen.

    Daar waar ik moeite had om door de 70kg barriere met squat te komen zit ik nu al tegen de 90 aan te hikken. Nog even en ook dat is op gelost ;)
    I Love my treetrunks :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2007
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het rare is dat ik bij me rechter onderarm totaal geen pijn heb maar bij me linker heel erg. Nja gewoon erdoorheen trainen volgende keer dan maar:p Moet me nie zo aanstellen^^
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Onderarmen voelde ik ook altijd wel met de biceps curl. FFS, nu echt al bijna 1,5 maand niet kunnen fitnessen door allemaal bullshit. Eerst had ik even rust genomen omdat ik last kreeg tijdens beenoefeningen. Daarna krijg ik een griep. Herstel ik, 1x kunnen trainen en nu loop ik rond met een keelontsteking.. Kan ik weer gaan trainen met het gewicht van een half jaar geleden :+ 8)
     
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Twas niet met een bicep curls maar met een reverse barbell curl:/
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Pfft ben je nu een vent of niet? :p Als je ziek bent mot je gewoon trainen man \o/ Al vallen me oren er af, maar ik ga trainen. Zijn me poten gebroken, dan ga ik trainen (alleen geen beenoefeningen heheh)...kom op beetje hardcore worden jij hehe.

    Maar ja. Na 2 weken in-activiteit worden je spieren weer lui. Voordeel is wel dat je ze redelijk snel weer up-to-speed heb :):

    Denk dat ik zondag voor de fun weer eens een groepsessie bodypump ga bijwonen :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina