1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

  1. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0

    Je mag me toevoegen. Heb 5 lvl 20 char... weinig geld :eek: en geen bijzonder armor :+

    Ingame naam: Atrax Nl
     
  2. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet echt veel bijzonder armor.
    Lotsa pvp experience en je mag me gerust toe voegen: Deadly Thorn
    (Als second zou ik mesmer gaan, als je channeling en energy tap gebruikt kun je zo aardig wat energy management hebben)
    Of bedoel je als teammaat erbij?
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Beiden toegevoegd, en nieuwe Build voor Guild Wars has Arived :)
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nm ik snap m al, t is nog vroeg voor mij :+
    Iig dit weekend die hard spelen 8)

    EDIT: Niet leuk, ik krijg EotN pas maandag binnen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb guild wars factions limited edition voor de prijs van 15 euro kunne krijge bij mediamarkt :D .. dus ff een lvl 20 assasin makee !
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Das geen geld zeg :eek:

    Ik heb de Pre-Release Bonus Pack gekocht, en de key al op mijn account geinstaleerd. Maar hoe kom ik naar Eye of the North? Het is dit weekend :'-(
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Lions Arch en dan met zo'n gast praten bij de fontein (Iets van Len ofzo heet ie)
    Ik baal nu wel echt hard zeg..maandag pas binnen :mad:
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi, dan ga ik er vanavond even heen.. wilt er iemand mee gaan? :9
     
  9. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben er al geweest en heb aardig wat quests gedaan. Heb nu al 3 nieuwe heroes :)
     
  10. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook al (vanaf gistermiddag). Hehe die quests met de bare knuckles is wel vet _O_, wist niet dat mijn ele goed met zijn vuisten kon vechten :lol:

    Nog ff een vraagje:

    Bij de pre- release bonus pack kun je toch wapens krijgen? Maar hoe krijg je die dan in je bezit?
     
  11. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    /bonus
     
  12. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Quest ben ik net mee bezig. Alleen dat laatste tournament is wel klote. Lukt me nog niet goed om healing signet te interupten :p
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    oeeh, zin in vanavond *)

    Wat vinden jullie van het verschil (grafisch gezien) tussen Nightfall en GWEN?
     
  14. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje! Heb de wapens gelijk maar aan mijn hero's gegeven, die je ook in deze screen ziet:

    [​IMG]

    Ikzelf vind het verschil grafisch niet veel. Het spel zelf doet me wel weer terug denken aan GW - Prophecies qua leveldesign. Het is dan ook een vergroting van dat gebied, maargoed :+
     
  15. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even /bonus typen in een outpost.

    /edit: Woops, beetje laat.. Even over de graphics nog, de sneeuw ziet er een STUK beter uit op veel rotsen en plantjes, daar hebben ze shaders op toegepast. Ook vuur ziet er een stuk beter uit.

    Even een filmpje van een vlam op Youtube gezet, bij deze:
    [yt]y6odNOEUma8[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Np, mag ik een tipje geven over je SF build?
    Je zult Rebirth niet echt nodig hebben met 3 heroes als je hun gewoon een ress skill meegeeft dan zou je er Mark of Rodgort in kunnen zetten, is erg relaxt bij die build, vooral voor net dat extra beetje AoE damage

    Verder heb ik een lekkere build gemaakt voor in TA, enigste wat ik nog moet zetten is 2 andere builds voor de rest van de team maten.
    Het gaat vooral om een R/Me met Debilitating Shot, Echo, AC en een zealous Rond de -35 energy in een paar sec en hij is te spammen.
    Als je hier dan een mesmer of necro bij pakt met wat 0 energy = damage skills hebben ze een groot probleem ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2007
  17. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, heb eigenlijk altijd een ress skill mee.
    Nu ik er zo over nadenk, heb ik een ress skill niet echt nodig als ik met heroes/ hench rondloop...

    Zal maar eens die ress skill eruit gooien voor Mark of Rodgort, kijken of de vijand nog sneller wil droppen :+
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Guild Wars Eye of the North weekend preview is nu voorbij, en ik vond hem wel vet :) Ik moet alleen met mijn Assassin (Mijn main) nog wel alle andere story line's uitspelen :9 Maar dat komt wel goed. Guild Wars Eye of the North ga ik zeker halen donderdag/vrijdag? :9
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net begonnen met Guild Wars, zag hem namelijk goedkoop in de Media Markt liggen :) Maar nu heb ik alleen Guild Wars, zonder de uitbreidingen. Zijn deze de moeite waard om te halen? Of kan ik met alleen Guild Wars nog wel ff verder? En welke uitbreiding raden jullie aan om het eerst te halen?
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Nightfall.
     

Deel Deze Pagina