1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

legale 3d max 8 trial problemen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sickness, 15 jul 2006.

  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi

    mijn 3d studio max 7 trial is afgelopen dus heb ik de 3d max 8 trial van de officiele site gedownload, als ik deze installeer gaat alles goed, maar als hij dan klaar is en ik hem wil openen krijg ik deze foutmelding

    'deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_26.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen'

    ik heb echt vanalles geprobeerd maar niks verhelpt dit.

    weet iemand wat dit betekend


    thnx

    grtz sick
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Al gegoogled?

    Eerste resultaat, lijkt dus een DirectX file te zijn.

    Zoeken schijnt echt handig te zijn heb ik gehoord!
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    holy shit

    ehm ja, ehh bedankt

    :D
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    omg.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.485
    Heb je wel directx 9 geinstalleerd? Hij mist namelijke een Direct3D file, zoals Darkwing al aanwees.
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had er wel directx 9 opstaan, dat gaf hij ook zelf aan. tja ik wist niet dat het vaker langskwam en je het kon downloaden, ik had al wel autodesk gemaild
     
  7. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Shot at 2007-08-14

    heej kan iemand goed overweg met dit ? dit is mijn eerste probeersel ik zit nog te kutten met de camera in de perspective, en kan iemand mij uit leggen hoe ik bijvoor beeld dit:
    [​IMG]
    op een van mijn objecten ''plak''
    ?
     
  8. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    druk op M om de material editor te openen. Je krijgt nu een aantal grijze bolletjes te zien. Onder de grijze bolletjes staan een hele hoop opties. Naast de tekst diffuse zie je een klein grijs vierkantje. Klik op dat vierkantje en je krijgt een lijst met allemaal functies. In die lijst zie je bitmap staan. Klik hierop en druk op ok. Nu krijg je een dialoogvenster waar je een plaatje kan selecteren. Ga naar de map van het plaatje en selecteer het plaatje. Je ziet het grijze bolletje veranderen. Selecteer nu het object waar je je texture op wil hebben en druk in de material editor op de derde knop van links in het menu direct onder de bolletjes. Je kan het grijze bolletje ook op je object slepen.
     
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Heee bedankt voor je hulp !

    maar het lukt nog niet, ik heb dat bitmap nog niet gevonden diffuse ook niet maar ik heb gewoon standaard plaatje gedaan maar ik kan die derde knop van links niet indrukken ! kijk:

    [​IMG]
    Shot at 2007-08-14

    Edit het is gelukt ! alleen niet met de standaard wood enzo maarja, je kan het jammer genoeg alleen zien als je het renderd is er een manier dat je het ook bij perspective kan zien ?
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2007
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, hiervoor hebben we toch het 3D topic in de Green Mile? Dit heeft helemaal niks met het probleem van de topicstarter te maken...
     

Deel Deze Pagina