1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, daar ben ik weer. 31 juli mijn tweede xbox 360 ontvangen, 3 maand xbox live gekocht (geen jaar, want zoveel vertrouwen heb ik niet in microsoft:confused:). Eerst Hitman Blood Money uitgespeeld, geen enkel probleem. Toen ging ik verder met Forza 2. Een paar dagen terug viel me op dat de achtergrond op het basischerm (waar stukjes auto langs bewegen) willekeurig gekleurde pixels waren. De disc drive ging soms hard en soms zacht draaien. En als hij zacht draaide ging het ongelooflijk langzaam, 10 seconden wachten als je door de garage bladert. En dan de tracks: eerst op Laguna Seca, de laatste bocht was helemaal zwart, helemaal geen weg te zien. En later ook op andere tracks was er geen texture meer, de bandensporen waren weg of ik kreeg ze als pop-up. En vandaag was het voorbij.
    http://www.youtube.com/watch?v=GzYTA87S3Qg

    En mijn disc ziet er nu zo uit:http://img401.imageshack.us/img401/6473/krassenzu6.jpg
    Die krassen zitten overal rond de disc, hoewel je dat niet kan zien.

    Microsoft? Not a fan.:mad:
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    HET IS DE 5de KEER <!!! Guinnes book of records, here I come!
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kut is het om iemand van tier 2 te spreken, damnnnnn
     
  4. LuGu

    LuGu Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox-opgehaald

    Vandaag is mijn kapotte X-box 360 opgehaald.

    Via welke site en welk nummer dat op het papiertje staat dat ik van de man heb gekregen die de X-box kwam ophalen kan ik bekijken waar mijn X-box zich nu bevind?
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Zul je er nog veel moeten kapot krijgen vermist er eentje is die met zijn 12de bezig is :)
     
  7. D4m4n

    D4m4n Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net op zoek geweest naar zo'n disc-repair setje, kom ik bij de free record shop, zegt die gozer dat er een nieuwe regeling is voor als je de tweede keer je xbox 360 opstuurt. Hij had er ook een officieel (ogend) kartonnetje bij van Xbox 360 Microsoft enzo. Dus hij dringt aan nog eens te bellen. Dus dat doe ik, ik vertel er duidelijk bij dat ik de vorige keer ook krassen had, en dat daaruit dus blijkt dat ze helemaal niks hebben gedaan aan die xbox, en niks hebben gecontroleerd of gecheckt. Zij zegt wel drie keer: de xbox kan geen krassen maken op je spellen" WTF????!
    Ze was niet onder de indruk van mijn bewijzen, dus zei dat ze alleen opnieuw kon kijken naar die xbox en indien mogelijk kon repareren en anders een nieuwe kon opsturen. Ze kon ook niet in de toekomst kijken toen ik vroeg of ze een niet krassende xbox kan garanderen, ze was namelijk uiterst overtuigd van haar regel. Natuurlijk ik begrijp best dat zij dat niet mag toegeven, maar ga dan niet ronduit liegen, zeg dan: De xbox 360 KAN krassen maken. ( wat microsoft trouwens al eens had toegegeven)
    Maar goed, toen ging ze labels maken, en toen ze terug kwam verontschuldigde ze zich, en zei dat ze mij heel goed begreep. Maar, dat er alleen een nieuwe oplossing kan worden gezocht als je derde xbox kapot gaat|:-. Dat is toch ongelooflijk. Maar goed, ze had een notitie gemaakt bij mijn referentie dat me door zou sturen naar tier 2 als er weer iets fout gaat.
    Puike service, super hoor, NOT!!!
    Dat wilde ik even kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2007
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    En je geld van die game ben je dus gewoon kwijt?
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha.. je staat gelijk met mij dan. \o/

    Wel even aangeven he, flink kwaad op reageren dat dit je 5e al is... ze zetten dan een spoed proces in.
     
  10. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
  11. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook niet gehad, is toch al mijn 3de xbox360 en al die tijd gewoon op gold kunnen werken hoor ,nadat ik een nieuwe terug kreeg.
     
  12. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is maandag opgehaald en ik heb gewoon rustig uitgelegd dat het de 3de of 4de was (weet het al niet meer). Ik kreeg iemand anders aan de telefoon en diegene zei me dat ik ook een "spoedje" kreeg.

    iedereen die je aan de telefoon krijgt is uiteindelijk ook maar een mens die zijn werk doet.:thumbs:
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Jullie maken me verdomd nerveus over een Xbox 360 kopen 8).
     
  14. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik zelf vind de service echt top anders had ik geen 360 gekocht.:thumbs:

    De games zijn natuurlijk ook leuk te spelen , zeker met een hd-scherm
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gek heh in zo'n topic 8). Ga naar de 360 games sectie, kan je zien wat voor een vette toppers er allemaal aan zitten te komen en dan lees je ook gelijk de meningen van gamers die geen problemen met hun 360 hebben (like me) :) Dan ben je gelijk niet nerveus meer :9
     
  16. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn box is op 1 augustus overleden; op 3 augustus in Duitsland gearriveerd en zojuist pas volgens de microsoft website ontvangen. De vorige 2 x duurde het respectievelijk 3 en 4 werkdagen maar ik vrees dat het nu aanzienlijk langer gaat duren.
     
  17. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    True maar het is wel diep triest dat als ze je een spoedje garanderen en je gaat omstreeks het passeren van de 15 werkdagen deadline dat ze dan pas na 3 telefoontjes erachter komen dat er idd een spoedticket was aangemaakt maar dat er niks mee gedaan is, verder ze kunnen me ook niet vertellen binnen welk termijn de 360 wel terug komt.
    "U kunt het beste gewoon nog een weekje wachten" ...?? :mad:
    Lekker spoed gevalletje denk ik dan...
    Maar ja zoals je al zei degene aan de lijn kan er ook weinig aan doen.

    vroeg of laat, iedereen komt aan de beurt.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2007
  18. DarkFRL

    DarkFRL Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke website van microsoft kan je dat zien? Ik kan die website niet meer vinden.
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Op de dag nadat je garantie verloopt, Murphy's Law.
     
  20. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina