1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Speaker setje kopen en aan je computer hangen... Wanneer je ook je 360 eraan moet hangen moet het setje een optische ingang hebben en dus een eigen decoder.

    Je monitorboxjes zou ik dan lekker uitzetten. Zal niet goed samen klinken.

    Kijk verder eens in dit topic
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien moet ik dit hier niet vragen ma'ja, ik heb een 360 wireless controller met accu en play-and-charge dus kan hem via USB aansluiten.

    Kan ik nu game met m'n controller? (hij herkent de controller niet, zijn d'r drivers?)
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nee, voor de wireless controller heb je een Wireless Gaming Receiver nodig, ookal heb je de play&charge kit. Stom maar waar..

    [​IMG]

    €20 ofzo
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Oké bedankt ja eigenlijk best wel stom idd >_>.
     
  5. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn computer. Ik moest van windows het één of ander installeren en nu kan ik dus helemaal niks meer.. Ik kon eerst wel kiezen welke map ik wou (in de blauwe scherm zeg maar) maar als ik nu op start krijg ik alleen een knipperend streepje linksbovenin. Ook als ik in veilige modus modus op wil starten krijg ik dat streepje. Wat moet ik doen?

    Is eigenlijk geen hardware maar kon zo snel geen ander topic vinden. Alvast bedankt!
     
  6. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst wat ik zou proberen is de Windows installatie nogmaals uitvoeren, dan kiezen voor herstellen (voor Windows 2000/XP/(Vista?)
    Daarna kijken wat die doet.

    Ik heb dit zelf pas ook gedaan, is gewoon helemaal goed gegaan (njah op een paar stomme foutjes van mij na met de IDE kabels. Harde schijf werkt niet zo goed als je daar een kabel aanhangt voor een cd/dvd station :+)

    Hij leest wel gewoon DVD's en CD's, dan is die wel gewoon goed aangesloten, anders zou die dat ook niet doen.
    Welk programma gebruik je om je schijfjes te branden? En wat voor foutmelding geeft die aan?

    In principe wordt een brander gewoon meteen herkend.
    Wat voor merk + type heb je?

    Ik heb zelf ook al een hele tijd een probleem. Zo nu en dan blijft mijn hele systeem hangen (10/20/30 sec is wisselend)
    Ik kan dan helemaal niks doen (toestenbord, muis geen reactie). Ook blijft dan mijn muziek die ik eventueel afspeel hangen (ik gebruik Winamp)
    Ook als ik geen muziek aan heb staan blijft die wel eens hangen.
    Daarna gaat alles weer gewoon vrolijk verder.

    Windows XP Pro nieuwste updates etc.
    Geen spyware en virussen kunnen vinden met AVG en Ad-Aware.

    Ik heb zelf het idee dat er misschien probleem kan zijn met de hardware (of wellicht de stuurprogramma's van iets??)

    Iemand een idee?

    (Misschien hier toch beter even een nieuw topic voor aanmaken, maar dat hoor ik dan wel)
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  7. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Beeld flipt

    Hallo,

    Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat als ik een game opstart op mn PC dat het beeld na een minuut of wat begint te flippen, het beeld loopt vast en hiermee ook de computer, de enige oplossing is een reboot maar als ik dan een game opstart krijg ik weer hetzelfde. Ik heb inmiddels mijn drivers geupdate en ook de niewste versie van direct X 9.0c gedownload maar nog steeds blijft het probleem zich voordoen, ik heb al gezocht op internet en kwam iemand tegen die hetzelfde probleem leek te hebben, (Link naar die site), maar daar staat geen oplossing bij. Ik kom er zelf niet uit en hoop dat hier iemand mij uit de brand kan helpen, mijn vraag is dan ook WTF is het en wat doe ik er aan, het komt alleen voor bij het spelen van games.

    Hier 2 foto's van wat ik te zien krijg als mn beeld flipt:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het bij maar bij 1 game of bij allemaal ?
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb je wel ervoor gezorgt dat je oude drivers ook echt van je pc zijn? Want anders krijg je een conflict tussen de beide drivers. En dan kunnen zulke vervelende dingen gebeuren, en als het lang aanhoud zelfs je videokaart laten doorbranden.

    Een makkelijk programmatje om ervoor te zorgen dat er echt geen oude driver meer op je pc staat is DriverCleaner ( http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Driver-Cleaner.shtml ), daarnaast is het handig als je wat meer informatie geeft over je videokaart aangezien die de oorzaak kan zijn want verkeerde drivers (te nieuwe) zijn voor oude videokaarten niet goed.
     
  10. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar die optie bij XP zit van dat een BSOD blijft staan en niet meteen wegspringt?
    Want ik krijg nu telkens een random BSOD alleen kan ik niet zien wat er staat.
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Die optie kan je instellen in je BIOS.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In XP zelf zit het ergens bij (her)opstart instellingen die je ergens vind onder een tab bij de eigenschappen van "Deze Computer".

    Sorry voor de vage uitleg, maar zit zelf in Vista en om ff in XP te boote duurt me te lang :+.
     
  13. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Configuratiescherm/systeem/geavanceerd/opstart- en herstelinstellingen/

    en dan de computer automatisch opstarten afvinken :)
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Even ter controle, is dit systeem goed, dan bedoel ik vooral of het werkt of niet, hij zal toch niet gebruikt worden om te game, daarvoor heb ik mijn 360 staan, puur en alleen of de onderdelen helemaal compatible zijn met elkaar..

    Processor: AMD Athlon 64 X2 3800+
    Moederbord: Asus M2A-VM
    Geheugen: Kingston 512MB x 2 (1GB) PC5300 DDR2, CL5
    Harde schijf: Samsung SpinPoint T166, 320GB
    Dvd-brander: NEC AD-7170S 18x
    Behuizing: AOpen QF50D
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja is aardige pc hoor, persoonlijk ben ik meer een Intel mannetje maargoed. Als je hem toch niet voor het gamen gebruikt is het een goede pc. :)

    Edit: wat voor een besturings systeem wil je erop zetten eigelijk?
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    XP.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dan gaat het wel werken hoor, en je bent dan ook weer even klaar voor de toekomst met je moederbord want die ondersteund Blu-Ray en HD-DVD! :)
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft mijn keuze ook mede-bepaald :).
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat doe je dan goed hoor, heb ik bij mijn pc niet echt gedaan heb wel Dual Layer erin maar ik wacht even tot 1 van de formats HDdvd of Blu-Ray echt het DVD format word, dan zal de prijs ook wel iets minder zijn.
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit bordje is toch erg laag in zijn prijs, het hele systeem gaat me ongeveer 330 euro kosten, incl verzendkosten :).

    Moet ik hem wel zelf in elkaar zetten, maar dat lijkt me leuk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina