1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 13]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Sport1 zendt alles van de Copa America uit, maar het zal dus wel midden in de nacht zijn. Tijd weet ik niet precies. Als je geen Sport1 hebt, zul je waarschijnlijk via SopCast moeten kijken.
     
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Officieel 51.000 ja, maar vanwege veiligheid etc. kunnen er in de prakijk niet meer dan 45.000 in. Bij risicowedstrijden nog minder.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Uhm, uurtje of 2300 inderdaad. Opzich nog wel te doen.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu daar kwart voor 3 denk ik dus 7 uur tijdsverschil, stel dat de finale om half 9 begint dan begint het dus om half 4 in de nacht hier :'-(
     
  5. basovich

    basovich Guest

    R. Madrid heeft nu interesse in 'm. En ze verwachten volgende week Drenthe, als ik Feyenoord was zou ik gewoon een belachelijk hoog prijskaartje eraan hangen!
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Babel al voor 18 miljoen weg kunt doen...
    Dan moet dat Drenthe ventje minstens zoveel waard zijn.
    Dat gastje heeft tenminste nitro in zijn kont en is op meerdere posities inzetbaar.
    Babel kun je echt alleen maar linksvoor kwijt.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat zeg je nu ja na het EK waarop hij aardig goed speelde. Het is altijd afwachten of zo een jongen kan doorgroeien, of constant blijft.

    In het seizoen vond je Drenthe waarschijnlijk ook niks.
     
  8. basovich

    basovich Guest

    babel was ook niet veel dit seizoen, alleen blinkte hij redelijk uit op het EK doordat hij bijna alle aanvallen leidde. vind hem sowieso niet echt topclub waardig, te weinig ervaring. maar misschien dat Liverpool hem wel beter kan maken want ik dacht dit ook van Kuyt maar bij L'pool heeft ie echt wel veel laten zien! maargoed zo'n kans krijg je denk ik nooit meer als je Ryan Babel heet. Drenthe gaat denk ik ook aangezien dit ook wel zijn enige kans is om naar een hele grote club te gaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2007
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat iedereen wel verrast is dat Babel voor zoveel naar Liverpool gaat.
    Maar ik denk niet dat er meer dan 10mil geboden zal worden voor Drenthe, en dat vind ik al veel.

    Drenthe heeft pas 1 seizoen in de eredivisie gespeeld, en 1x goed gepresteerd op een EK.

    Ik hoop echter wel dat hij nog bij Feyenoord blijft, ben erg benieuwd hoe die het een seizoen lang gaat doen op de linkshalf positie.
     
  10. basovich

    basovich Guest

    Jup denk opzich wel dat Feyenoord een zeer goed team zal hebben. zeker wel 1 van de 4 kansmakers dit seizoen. van Ajax weet ik het nog niet. ze zijn nu een aantal spelers kwijt maar hebben nu veel geld;). hopen voor de competitie dat ze er iets leuks mee doen.
     
  11. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je haalt Babel aan terwijl ik het helemaal niet over hem heb gehad. Ik reageerde enkel op zijn post waar hij zei dat Drenthe zo geweldig was. Waarbij ik hem erop wees dat het lastig is om dit vast te houden en zelfs nog te groeien.

    Dat Drenthe goed speelde op het EK is zo, maar tijdens het seizoen heeft deze jongen vrij weinig laten zien. Toen waren er genoeg mensen die hem niks vonden en nou vinden ze hem geweldig na het EK.
     
  12. basovich

    basovich Guest

    ik probeerde je niet af te kraken hoor;)..dacht dat je het over allebei had. maargoed ik gaf gewoon ff mijn mening over Babel en Drenthe;). denk dat ze zich goed doen als ze allebei naar een topclub gaan.
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Achja voor zulke jongens is het naar mijn idee het beste om naar het buitenland te gaan op het moment dat je uitgeleerd bent ben bij de Nederlandse clubs. Dat zal niet alleen hun ten goede komen, maar ook vooral het Nederlandse voetbal.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Babel is er misschien klaar voor.
    Maar Drenthe weet ik zeker van niet. Hij heeft pas 1 seizoen in de eredivisie gespeeld en waarvan het meerendeel op linksback. Laat hem eerst lekker 1-2 seizoenen linkshalf spelen waar hij constant prestaties levert. Want een toernooitje zegt natuurlijk niks. Vind dat tegenwoordig spelers veel te snel naar een topclub verkassen.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Drenthe was ook tijdens het seizoen een van de beste zo niet de beste Feyenoord speler (was weliswaar ook niet echt moeilijk:+) dus ik vind wel dat hij over een bepaalde periode heeft lsten zien dat hij best iets kan. Geef je wel gelijk dat Madrid veel te vroeg komt
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik snap de kritiek tegenover Babel niet altijd, hij is voorspelbaar. Maar waarom loopt die toch bijna alle verdedigers voorbij met zijn acties? Zijn afronding laat afweten, maar dat is fijn-tunen wat ze bij Liverpool vast over na gedacht hebben. Verder speelt Babel een redelijk constant niveau bij Ajax de afgelopen seizoenen, ik gun hem de stap naar Liverpool wel. Maar 17 mil had ik nooit kunnen voorspellen.

    Drenthe daarnaast, als er geen EK was geweest dit jaar (stel ;)). Dan was hij nog steeds een van de slungels van Feyenoord, hij heeft het hele seizoen toch een hoop bs over zich geen gehad van genoeg mensen. Speelt hij een paar fanatieke wedstrijden op een toernooi waar het niveau niet bijzonder hoog is en iedereen hemelt hem op. Tuurlijk die jongen heeft talent, maar het is zo krom :9
     
  17. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog niks gehoord over Madrileense intresse in Riquelme, en Drenthe naar Real Madrid lijkt me onwaarschijnlijk nu Miguel Torres bij heeft getekend tot 2012. Ik gok dat hij misschien naar Chelsea gaat of anders gewoon bij Feyenoord blijft.
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Drenthe naar Madrid? Laat me niet lachen man :emo: !
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is algemeen bekend dat Real achter hem aan zit ja, zelfs bevestigd door de algemeen directeur of whatever van Real. :emo:
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even op de kwestie Drenthe in te gaan.. Ik denk echt dat ze hem gewoon moeten verpatsen. Tuurlijk is het te vroeg voor hem, althans in mijn ogen, maar als je er nu veel geld voor kunt krijgen moet je hem gewoon verkopen denk ik. Het is niet echt een bepalende speler natuurlijk en bovendien ben je met de Cler en Gio prima voorzien. Dus ik denk dat je gewoon het risico loopt dat ie volgend seizoen een matig seizoen doormaakt en dat je nooit meer krijgt wat je nu kunt vangen. Dus vanuit Feyenoord zou ik zeggen; vangen nu het nog kan. Denken jullie niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina