1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] de Gouden Kooi

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 14 jun 2007.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    De Gouden Kooi
    [​IMG]

    Ik neem aan dat iedereen weet wat de Gouden Kooi is. 10 mensen gevangen in een villa van 1 miljoen euro, waar ze elke dag dat ze erin zitten geld op hun rekening krijgen.

    Degene die als laatste in het huis overblijft krijgt de villa en het opgespaarde geld. Zoals bij ieder spel zijn er regels aan verbonden, hier een kort overzicht:

    * De dag begint om 09:30 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
    * De Miljonairs mogen te allen tijde briefpost versturen naar de achterban.
    * De contactpunten kunnen worden verdiend op meerdere manieren: Door middel van een populariteitsmeting, spellen of uitdagingen. Er mag ook onderling worden geruild.
    * Met contactpunten kunnen de Miljonairs bellen en bezoek ontvangen.
    * De Miljonairs mogen per dag 30 minuten televisie kijken, deze minuten mogen worden opgespaard.
    * Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) KAN hij/zij in het eerste (loop)jaar van DGK worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
    * Vanaf heden vindt er om de week een ontslagvergadering plaats waarin de Miljonairs de mogelijkheid hebben een mede-Miljonair unaniem weg te sturen. Wanneer een Miljonair unaniem wordt weggestemd, wordt hij/zij niet vervangen en krijgt hij/zij de borg van 10.000 euro terug.
    * Privé-eigendommen, het woord zegt het al, de eigendommen van mede-Miljonairs zijn privé . Het is niet toegestaan daaraan te komen. Dit geldt voor alle privé-eigendommen zoals kleding, post, studiemateriaal, foto’s etcetera
    * Er is een gezamenlijke contactpuntenpot. Iedere maand wordt deze pot aangevuld tot 500 punten. Iedereen mag de punten gebruiken, maar dan moet er wel unaniem worden beslist. Hiermee vervalt het recht om punten van elkaar te lenen.
    * Er mag geen geweld gebruikt worden, als dit wel gebeurt wordt de geweldpleger uit de villa gezet.

    Kortom, de bedoeling van het spel is door middel van treiteren mensen uit het huis te werken en zo de villa te krijgen.
    De stemrondes maken het tot een erg tactisch spel, waarbij veel vriendjespolitiek bedreven moet worden. Er zal dan ook veel geprobeerd worden om vriendschappen en verbonden kapot te laten gaan en zo iemand te isoleren om diegene er daarna uit te stemmen.

    Niet alleen de regels en het concept maakt dit programma zo bijzonder, ook de miljonairs (de bewoners) zijn erg bijzonder. Als je het mij vraagt zitten er een aantal gestoorde mensen tussen, maar dat boeit niet veel.
    Hier een korte beschrijving van de bewoners:

    - Eric, hij is als vervanger in de GK gekomen.
    Speciaal: hij is een overdreven homo, je zult hem ook af en toe verkleed als travestiet voorbij zien komen
    Verbond/vriendschap: Hij zit momenteel in het kamp Natasia, Brain, Amanda
    - Lieke, Lieke was eerst te zien als schoonmaakster die werkte onder hoofdschoonmaakster Palma, nadat ze ontslagen werd is ze ook in de GK gegaan
    Speciaal: een opgefokte dame die niet met zich laat sollen
    Verbond/vriendschap: Ze heeft een relatie met Huub, wat mij betreft een evil verbondje.
    - Huub: hij zit er al in vanaf het begin en is ook vastberaden er tot het eind in te blijven.
    Speciaal: Huub is een grote ruziezoeker, heeft dan ook vaak ruzie met andere bewoners en is een meester in het uitlokken en opfokken van mensen. Hij heeft bovendien ook een way with women.
    Verbond/vriendschap: relatie met Lieke en hij zegt Jaap te steunen.
    - Brian: zit er ook al vanaf het begin in.
    Speciaal: Brian raakt snel opgefokt, denkt dat hij slim is door moeilijke woorden te gebruiken.
    Verbond/vriendschap: hij zit ook in hetzelfde kamp als Eric, heeft overigens ook een onverbrekelijke vriendschap met Natasia.
    - Jaap: nu komen we tot een van de meest bijzondere personen in de villa. Jaap is ook als vervanger in de villa gekomen.
    Speciaal: Jaap is dik, heel dik. Hij heeft een I don't give a fuck mentaliteit en weet iedereen helemaal gek te maken met zijn provocerende (kinderlijke) gedrag.
    Verbond/vriendschap: hij heeft geen echte vriendschappen, alleen Huub zegt hem te steunen, Brian heeft hem ook al een keer in de villa gehouden. Voor de rest lijkt hij wel met iedereen ruzie te hebben.
    - Amanda: amanda kwam als vervanging voor haar vrienin Nena (misschien bekend van FHM?). Het is een rondborstige dame en ook wel een beetje een dom blondje/huppelkutje/br33z4hsletje.
    Speciaal: zoals gezegd een breezerslet, kan dus niet goed tegen drank, als ze eenmaal wat opheeft, kan ze zich niet meer beheersen en laat ze veel toe op seksueel gebied.
    Verbond/vriendschappen: ze zit in het kamp met Brian (heeft hier ook een relatie mee), Eric, Natasia.
    - Natasia, zit er ook al vanaf het begin in en is bekend door de kamervragen die over haar gesteld zijn omdat ze haar kinderen huilend achterliet voor een ton extra geld, die ze waarschijnlijk toch niet wint.
    Speciaal: Ze is een negerin en ze kan niet discussieren, want ze gaat steeds harder hetzelfde schreeuwen. Ze zegt dat ze sterk is, maar kan in werkelijkheid maar heel weinig hebben.
    Verbond/vriendschappen: Brian, eric, Amanda.

    Al met al een bont gezelschap.

    Het programma krijgt de laatste tijd steeds meer publiciteit en populariteit.
    Het is elke werkdag om half 8 te volgen, ook zijn er live verbindingen op de gouden kooi website.
    Dit topic is bedoeld om over de gebeurtenissen in de gouden kooi te praten.
    Let wel: te praten, dus val niet in het gedrag van de miljonairs.
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hehe, ben het ook gaan volgens sinds Jaap er is :9!!

    <---- Check avatar.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    dgk=kansloos.
     
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Grappig programma, mijn zus en zwager waren er laatst om dansles te geven, toch wel vet!:)
     
  5. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst zapte ik er per ongeluk eens op. 1 gozer loopt te likken aan de ander z'n oor.. en zo'n Dikke ging z'n buik schudden boven het bubbelbad bij een andere gast z'n gezicht. In die paar seconden wist ik weer waarom het me niet kan boeien... en zapte weer verder...
     
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga toch krassen...
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Kijk ook sinds 2 weken. Jaap is echt me favoriet, snap niet dat Huub weer veel stemmen heeft gekregen. Die spreek meer de kleine meisjes aan die gaan smsen. En hij heeft een aantal fora's achter zich.

    Jaap gaat het denk ik winnen!
     
  8. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat je kan kijken naar dit soort zooi

    sorry maar tv is niet meer wat het was
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kijk er af en toe naar, maar het is echt een kansloos programma en sommige acties van Huub en Jaap gaan echt te ver of zijn te smerig voor woorden (ik noem rollen in de kots of gooien met een emmer kots). :x
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk alleen een beetje om te lachen om de persoonlijkheden die erin zitten.
    Het is zo'n belachelijke combinatie, die soms enorm explodeert. Ik moet zo lachen om die combinatie. Het zijn gewoon allemaal clowns die het allemaal te serieus nemen.
     
  11. Nutterd

    Nutterd Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk er ook soms naar om te lachen...snap alleen niet dat huub telkens weer de favoriete bewoner word van de kijker...

    jaap en brian zijn toch wel mijn favorieten :p
     
  12. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg het bijna iedere dag het is wel lache alleen het wordt te langdradig op het moment ze hebben kans om om de 2 weken iemand eruit te stemmen maar er is er altijd wel 1 tegen en dan blijft ie weer in de kooi en 2 weken later het zelfde liedje

    Eric moet naar huis
    Natasia moet naar haar kinderen
    Hub en lieke flink te keer gaan
    Jaap naar huis
    Brian grootste sukkel die er is krijgt ie de kans om amnda te nemen laat ie het voorbij gaan
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    In het begin was ik erg sceptisch over dgk, maar nu ik het een tijdje volg vind ik het prachtige tv. In mijn ogen zijn Jaap en Huub de enige die het spel proberen te spelen, de rest sukkelt er een beetje achteraan en zijn totaal niet bezig andere eruit te krijgen.

    Ik wordt parra brother 8)
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Oh mijn god... DAcht eindelijk een plek gevonden te hebben waar dit soort troep niet toegelaten wordt :mad:

    Heb het een tijd lang moeten kijken omdat me vriendin het wilde zien. Bleh op een gegeven moment demonstratief de kamer uitgelopen elke keer als zij het ging kijken. Die aap genaamd Anastasia is het meest irritante van dat hersenloze stel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2007
  15. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit programma is gewoon zo ongelooflijk triest!! dat het eigelijk best wel leuk is.. Jaap is inderdaad een debiel en doet vaak heel stoer maar volgens mij is die best kwetsbaar. Denk niet dat die het gaat redden uiteindeijk..
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond die dikzak bij jensen xD echt erg gewoon wel dikke lol om hem te zien.
     
  17. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Eindelijk een thread over de gouden kooi :thumbs:!
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik volg deze serie al vanaf dag één en elke dag is het weer lachen geblazen. Vooral Jaap is zo gek als een deur.
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Jaap: Wie tart met mij krijgt focking Terror!
    Jaap: Dit is tog focking niet normaal!
    Jaap: Als het je niet bevalt ga je maar me huis uit!

    Koning Jaap _O_
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007

Deel Deze Pagina