1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diemario

    diemario Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou de samsung le37m8 serie kiezen. die zijn rond de 1300-1500 euro
    dit is echt de allerbeste hdtv van deze prijsklasse
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik zal ff gaan kijken. Dankje
     
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die een 100Hz. LCD TV willen gaan kopen is het mischien interessant om dit topic op AVForums te lezen: 100hz and xbox 360
     
  4. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hij heeft het over die Panasonic, maar de conclusie is dat het aan de 360 ligt en niet aan het scherm. Zal wel meevallen aangezien er tientallen pagina's zijn over die Panasonic en veel mensen met een 360 en PS3 en juist iedereen vindt de 100hz veel helpen.

    http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=491586&page=35
     
  5. Shizzel

    Shizzel Guest

    Waarom zijn er van die vervelende drukfouten in krantjes van de Expert |:-:{.

    2x staat er 66cm Samsung blabla TV; op de voorkant en bij het stukje zelf. 400 eurootjes maar, voor een 66cm Samsung.
    Aangezien ik momenteel precies zo'n 400 euro bij elkaar heb, dacht ik "morgen lekker gamen op een LCD tje :D".
    Maar wat zagen mijn ogen toen: LE23R32. Dat R32 maakte me niet zo heel erg veel uit, dat kon ik later nog wel opzoeken, maar LE23? Geen 26".

    Ik meteen de Expert opgebeld, "er staat 66cm LCD, maar het typenummer bevat zegt dat hij 23 inch en dus geen 66 cm is, want dat is 26 inch." -"Ja, dat klopt, dat is een drukfoutje..." En om welke gaat het nu dan? Die van 23 inch?" -"Ja, dat klopt."

    Lekker dan, een drukfoutje oke, maar 2x iets aanprijzen waar met kleine lettertjes de echte grootte opstaat vind ik wel wat raar.

    Najah, voor iedereen die het krantje misschien ook heeft gezien en de TV wil kopen, helaas, 23"...

    Edit: Op de site staat het wel goed, maar nog is het lullig. Omdat hij 130 euro goedkoper dan een R71B was, had ik hem zeker gekocht, maarja, nu niet :mad:.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2007
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Wat wil je allemaal op je scherm kunnen?

    Op een monitor kan je:
    Gamen in HD-kwaliteit voor een lage prijs
    Je 360 en PC op hetzelfde scherm aansluiten

    Op een monitor kan je niet:
    TV kijken. Dus geen Ned1, geen TMF en geen SBS6 e.d.
    Geen geluid krijgen. Je hebt dus een stereo of een 5.1 set nodig.

    Maar de beeldkwaliteit is hetzelfde. Je gamed gewoon in HD, en het ziet er net zo mooi uit als op een HDTV. De voordelen zijn de snelle responstime en de lage prijs.
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, zal we ff nadenken wat ik ga kopen dan.
     
  8. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is beter voor mij een goedkope Samsung LE26R32 of een Samsung LE26R71B, want ik heb niet veel geld nu op mn zak (kom net terug van NY) en ik wil em zo snel mogelijk, zit er wel verschil in de kwaliteit als het om gamen gaat?
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    De R71B, want die heeft betere kwaliteit. De R32 is goedkoper, omdat hij ook slechtere kwaliteit heeft. Zoek anders even snel op Google ;)
     
  10. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, dus ff doorsparen.. Het is btw toch niet mogelijk om TV op een gewone Monitor krijgen... alleen doormiddel van een PCTV Kaart ofzo?
     
  11. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk er ook over om die LE23R32B te halen bij de Expert. Voor €400 is het niet veel geld. En die contrast rate scheelt wel, maar die andere zijn ook een stuk duurder meteen.

    Hij moet sowieso 23" zijn, want meer ruimte heb ik niet in de hoogte. En is qua afstand ook niet nodig trouwens.

    Ik koop er dan ook gelijk een digitale ontvanger bij (Samsung DVB-B270R) voor @home digitale televisie.

    Ik wil gewoon films kijken op mijn tv, en wat xboxen en tv. Is dit met die LE23R32 niet mogelijk of gewoon een heel stuk minder ?
     
  12. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de response time van die Panasonic TX32LX70 ? :)

    Ik Zit ook tussen de Panasonic TX32LX70 & Sharp LC-32RD2E allebij 100 Hz.

    Wel 100 euro verschil ;)
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De Pana is ook 4 MS als het goed is..

    Ik heb vanmiddag de TX32LC70 bestelt, zal hem van de week wel binnenkrijgen.
     
  14. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem besteld als ik vragen mag :)
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    goedkopen.nl


    Ik twijfelde nog tussen de Sharp en deze maar ik kan mijn 26inch Samsung nu verkopen voor 600euro, en degene die hem koopt wilde geen 2 weken wachten todat ik de Sharp kon halen. ( en ik ga niet zonder TV zitten lol)

    Zal wel wat impressies posten van de week, ook voor Cybercon.
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik heb een L32ER71 best een leuk dingetje.
     
  17. bubbababy

    bubbababy Guest

    FF een vraagje. Mijn broer wilt binnenkort ook een HD-ready tv scoren. We zitten te denken aan 26 inch. Nu twijfelen we erg tussen de LE27S71B en de LE26R72B. Qua uiterlijk gaan we voor de S, alleen waarom zijn al die S modellen goedkoper dan de R modellen. Want als je bij de specs kijkt is er geen verschil. Je koopt maar 1 keer zo n mooie tv dus willen we t wel goed doen.
    Hopelijk is er iemand met verstand hiervan die een goed antwoord kan geven en onze twijfel wegneemt.
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    LE27S71B !! Super scherm, heb hem ook. Je weet niet wat je ziet hoe mooi de beelden zijn. Ik gebruik hem voor tv, xbox en pc.
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    De R71B. Die gast boven mij heeft op zich ook wel gelijk, super beeld, maar de R71B is beter. Hij heeft SPVA, waardoor het beeld niet verslechtert als je een schuine kijkhoek hebt, minder ghosting in snelle scene's en nog wat andere dingen.

    Melbuuln hier heeft zelf een 32 inch R71B, en hij zal je hetzelfde maar dan uitgebreider vertellen :b:
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat heb ik weer aan mijn fiets hangen !!
    Straks denken jullie nog dat ik bij Samsung werk 8)

    Technisch kan je de S71 en R71 niet met elkaar vergelijken.
    De speqs mogen er dan wel bijna het zelfde zijn , alleen gebruikt de R71 veel betere componenten dan de S71.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina