1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe zit het trouwens met host tijdens Matchmaking, is het weer zo dat je, als je host bent, iemand van 100 meter met je shotgun kan killen?

    Niet te hopen iig, daardoor ben ik Halo 2 kut gaan vinden, host voordeel.
     
  2. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen BxR's mee gemaakt.

    Heb ook nog weinig gemerkt van Host Shotgun hij werkt overal even goed IMO.

    Ook is de SMG geen proppenschieter meer hij heeft een hogere rate of fire.
     
  3. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik halo3 beta al vanavond in de nacht al downloaden? of zit er ook een tijd aan verbonden van waneer ik hem kan downloaden?
     
  4. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij is er voor ons nederlanders pas om 2 uur smiddags, morgen. Dit komt door t tijdsverschil, amerikanen die in west amerika wonen krijgen hem om 1 over 12 (woensdag) ochtend. Dit komt natuurlijk alleen door tijdsverschil, hij komt overal op hetzelfde moment uit.
     
  5. Zapata360

    Zapata360 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel sloom downloaden wordt :p
     
  6. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem in 5 min binnen :)
     
  7. Borat

    Borat Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar met jou waren ook niet zo veel anderen, niet veel meer dan 100 denk ik in ieder geval, als ik hem morgen download zijn er nog zo'n 20.000 anderen :p.

    Weet trouwens iemand hoe je insteld dat je 360 zich uitschakelt na het downloaden, het zou er afgelopen dashboard update in worden geplaatst, maar kan nergens deze functie zien :p
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    System settings -> Shutdown -> Background downloads

    Die moet je van Disabled naar Enabled zetten, en dan als je je 360 uitzet download 'ie vrolijk verder :)
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt dan ook FFA voor de lol :+?
    Iedergeval, de spawns van teamgames (van wat ik heb gezien), zijn stukken beter dan die van h2, je spawned teminste bij je teammates inplaats van de andere kant van de map, wat zovaak gebeurt in h2. En in H1 had ook van die spawns dat er iemand voor je spawned als je maar 1shot bent ;) (gaat over FFA).
     
  10. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren wel 10.000 mensen met een 'early' beta. Dus wie weet.. hebben ze het goed geregeld o.o *shock/horror*
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weer niet wat je lult hoor, maar in halo2 kon je dus EGT GEEN wapens naden!!!! Dit terwijl dit zon mega goede functie was in halo1, je kon als je alles goed beheerste van de gekste en meest kutte plekken toch de beste wapens naar je toe naden, waardoor je in ene weer een goede kans had... Dit was dus in van de fantastische dingen in halo1 die de competitieve gameplay ongelooflijk veel versterkten... Dit is dus ook een funcite die ik graag terug zou willen zien in halo3...

    En die double melee bedoel ik uiteraard niet die ongelooflijke noob glitch uit halo2 mee, maar de skilvolle trick uit halo1!!! Daar was double melee dodelijk als je wel iemand 2 keer op zijn kop sloeg wat met het gebrek aan autoaim vrij moeilijk was.. En waar er vervolgens een kernbom van een granaat naast je kwam te liggen die je dan moest ontwijken... Skils dus en niet noobyfied....

    Kan iemand mij hier opheldering over geven???

    Verder wel jammer dat de spawns weer kut zijn en niet zoals in halo1 afhangen van de positie van je teamleden... Dit voegde namelijk veel toe en leidde tot veel spawnkillen (pro vs noobs) en tot weinig spawn kilen en (pro vs pro) en tot veel spawn beheersing en dus tot minder frustratie...
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, jij toont je niveau wil je zeggen? Laat dit aub achterwegen. :{ Ik mag hopen dat Jensss er tenminste niet op in gaat.
     
  13. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, je kon in Halo 2 wel wapens met granaten verplaatsen. In dat ene level waar je vaak assault had met een soort flat in het midden van de map deed ik dat wel is. Door de teleporter, en dan kon je rechts de rocket launcher met granaten naar beneden laten vallen.
     
  14. TuinmaN

    TuinmaN Bo0m Headsh0t!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel vertrouwen in dat halo 3 een toppertje word, bungie heeft veel ervaring opgedaan met de halo 2 online gameplay en ik denk dat het een golden game word. In halo 2 kon je wapens idd niet naar je toe naden, wel had je bijvoorbeeld in lockout de mogelijkheid om de explosive barrels achter de sniper kapot te schieten waardoor de sniper naar het midden van de map stuiterde. _O_
     
  15. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien ben ik al op leeftijd maar wat is "naden" - "nade"?
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Gaat over grenades ;-).

    @ Yunsung: iig lang niet zo goed als in Halo 1. Het zou Bungie idd sieren door iig hier naar de fanbase te luisteren. Maar volgens mij had het te maken met het nieuwe physics systeem (net als hogs die nu plakken aan de grond). Aangezien het physics systeem gelijk is gebleven vrees ik dat de nades niet ver zullen komen =(.
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je zoals in halo1 van de ene kant van de map ver weg van alle wapens een granaat precies zo kon gooien waardoor een goed wapen (sniper, rocket) precies zo naar je toe kwam vliegen door de explosie, iets dat in halo2 onmogelijk was.... (tenzij je een rocket 1 cm verplaatsen hetzelfde vind....|:- )

    Dit was een super toevoeging in de gameplay, net zoals het nade jumpen, waar je door een granaat onder jezelf te gooien hoger kon springen dan anders....

    Ik hoop ook egt dat deze 2 dingen weer in halo3 zitten omdat ze het skil vol rondlopen in de maps vergroten en je egt map kennis moeten laten hebben wil je winnen tegen goede spelers die hier optimaal gebruik van kunnen maken...
     
  18. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    jensss kan jij mij hier opheldering over geven omdat jij tenminste weet wat bedoel... Itt die halo2 gastjes!
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet duidelijk niet wat blackhawk bedoelt. In H1 kon je de wapens (mits goed gegooit) recht in je handen nade (nade betekent granaat gooien ;)). Beste voorbeeld is HeH, daar zitte veel nadespots omdat de sniper open en midde in de map ligt, je kunt van elke hoek de snipe naar je toe naden.

    In h2 kan dat niet, de enigste die beetje nuttig is (voor MLG) is rocket van beavercreek.

    Trouwens, van wat ik heb gezien blackhawk, zijn de spawns een stuk beter uitgewerkt als die van H2... (maar dan dat kan ook aan mij ligge, want heb beta niet gespeelt :+)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  20. TuinmaN

    TuinmaN Bo0m Headsh0t!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dat grenade jumpen vind ik dan weer minder, in halo 2 kon alleen de host dit doen, had z'n voor en nadelen, als je host was en je sprong weg van een grenade werd je soms van de map af geblazen en andersom kon je sneller op bepaalde plekken komen als anderen. Dit mag van mij helemaal geschrapt worden. De wapens naar je toe gooien dmv grenades vind ik wel weer een goed element. Als je nades beheerst kan je hiermee wel je voordeel doen.

    Halo 1 heb ik niet echt veel gespeeld online omdat ik toen nog niet bekend was met XBC, halo 2 heb ik helemaal grijs gespeeld en ook meegedaan aan de WCG, mooie tijd. Wat ik me van halo 1 wel herinner is dat het veel langzamere gameplay was als halo 2, de pistol was insane en plasma rifle had een freeze effect:lol: . kan dan ook niet wachten op halo 3, in halo 2 was 2 vs 2 met mlg settings op een kleine map de toernooivorm, ben benieuwd of dit in halo 3 net zo is of dat 4 vs 4 het nieuwe pr0 regelement word.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina