1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oke dan weet ik dat ook weer. Thanks. :) Maar toch wel leuk om te lezen though. Zo staat er dat Ajax rond is met Kennedy Bakircioglu van FC Twente, Sevilla bied 16 mil voor Farfan, Arsenal gaat 6 mil voor Koné bieden en wss mogen Tardelli, Kluivert en Xung weg en heeft PSV intresse in Nillson en Zonneveld.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Al dat gesnuffel. :mad: :+

    Maar ehm, Motta. Tsja mag Ajax van mij hebben, zolang we maar een goede vervanger krijgen. Sneijder <> Motta? :)

    EDIT:
    Valt me nog mee hoelang hij het heeft uitgehouden bij dat zooitje ongeregeld.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Had wel verwacht dat Koeman stopt maar ik gedacht dat hij dat pas na de play-offs zou doen
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Heh, eindelijk. Belabberde trainer die werkelijk niets uit deze selectie heeft weten te halen.
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij heeft nog enkele veren van de kale kip weten te plukken.

    De selectie van Feyenoord is niks.
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Mede dankzij zijn aankopen...

    Maar laten we hopen dat feyenoord eindelijk eens een keer goede aankopen doet, zodat we kunnen terugkeren naar de top
     
  7. Cybercon

    Cybercon Guest

    Een Guus Hiddink anders ook niet. Je kunt eerder zeggen dat de selectie gewoon belabberd is. Snap overigens ook niet dat iedereen de fout op Erwin loopt af te schuiven, want het blijft in mijn ogen nog altijd een prima trainer.
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Welke financien had hij om goede aankopen te doen?
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel nee, maar als je charisteas koopt voor 4m ofzo, weet niet meer precies wat het was, en spelers zoals kolkka. Er lopen genoeg betere spelers rond die je voor dat geld kan kopen.
     
  10. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Het was wel te verwachten dat hij zou opstappen. Ik ben wel benieuwd wie er nu trainer zal worden bij feyenoord
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43



    Zoals? ik vind harry het nog aardig doen daar........

    en kolkka kwam transfervrij :emo:
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben benieuwd wie nu de trainer van Feyenoord word. Dat Koeman zou vertrekken was opzich wel te verwachten...
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat weet je niet, is allemaal koffiedik kijken wat je nu doet. Wie weet krijgt de volgende coach deze selectie wél aan het voetballen. Je maakt mij niet wijs dat er uit Greene, Vlaar, Tiendalli, Hofs, Castelen, De Guzman en Drenthe niet meer te halen valt.

    En dat er niets te verwijten valt:

    - Weet te spelers slechts zelden te motiveren;
    - Houd te lang vast aan zijn maatjes; (Schreuder, Kolkka, Timmer, Charisteas...)
    - Talenten staan stil, iets wat Koeman zéker aan te rekenen valt;
    - Slechtse seizoensklassering sinds 1991, terwijl deze selectie echt zo dramatisch niet is;
    - Tactisch onbenul; slecht wisselbeleid;
    - Geen enkel patroon gevonden deze competitie;
    - 4-1, 5-1.. allemaal zware uitnederlagen die Feyenoord-onwaardig zijn.

    Ehh, hij heeft 9 miljoen uitgegeven... Geen enkele speler heeft een dusdanig goede indruk achtergelaten en slechts een enkeling was écht een toegevoegde waarde. Koeman heeft gefaald.
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Terecht dat Koeman weg is. Mensen die zeggen dat het aan de selectie ligt kunnen beter korfbal gaan volgen ofzo, van voetbal hebben ze geen verstand.

    In de verdediging heeft Feyenoord: Drenthe, Bahía, Vlaar, Saïdi, Lucius, Greene. Dit zijn in potentie allemaal goede spelers hoor. Bahía speelt nu ontzettend slecht, Greene eveneens. In het begin waren het echter gewoon goede degelijke verdedigers. Saïdi deed het ook goed in het begin. Drenthe is de relevatie van het seizoen. Vlaar heeft het redelijk gedaan. De verdediging is in vergelijking met vorig jaar nagenoeg onveranderd gebleven, en toch zijn er HEEL VEEL tegengoals meer. Hoe kan dit?

    Het middenveld. Tja, niet al te best. Maar zó slecht? Maar Buijs was vorig jaar bij Groningen één van de betere middenvelders in de eredivsie. Hofs is ook zeker geen slechte speler. De Guzman was één van de grootste talenten zo niet hét grootste talent. Hoe kan het dat deze spelers totaal niet presteren?

    De aanval. Van Hooijdonk is al lang overdatum en Charisteas is ook niet je-van-het. Toch is een aanval in de vorm van Huysegems - Charisteas - Van Hooijdonk - Castelen er eentje die elke subtopper maar wat graag zou willen hebben.

    Feyenoord komt in vergelijking met AZ, Ajax en PSV duidelijk te kort, maar kan iemand mij uitleggen of Feyenoord ook 'duidelijk te kort' voor Groningen, Heerenveen, Heracles, NAC, NEC, Twente? Dit zijn wel allemaal clubs waarbij Feyenoord met grote cijfers is vernederd. Niet 1-0, niet 2-0, niet 3-0, maar gewoon 4-1 of 5-1. Als ik kijk naar de selectie hoeft Feyenoord echt niet met zulke cijfers te verliezen.

    Conclusie: de selectie presteert ondermaats, exit Koeman.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik vind wel dat de selectie van Feyenoord "duidelijk te kort" komt vergeleken met die van Twente en de aanvallers van Heerenveen zijn ook een stuk beter maar plek 5 was makkelijk mogelijk geweest met de huidige selectie
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Van mij mocht Koeman best blijven hoor=(

    Mijn wekelijkse vermaak wordt me wel mooi door de neus geboort:{
     
  17. basovich

    basovich Guest

    bron: voetbalzone


    En dat is dan aanvaller nr 1 :)..
     
  18. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik speel korfbal, ik heb verstand van voetbal, en ik zeg dat het aan de selectie EN aan de trainer ligt. selectie is te matig maar de trainer had met deze selectie wel gewoon de top 5 moeten halen...
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron: VI.nl

    En dat is dan 1 verdediger minder?
     
  20. basovich

    basovich Guest

    Marcellis lijkt mij een leuke vervanger:).
    Als die gozer iig even goed is als tegen Liverpool mag hij van mij de de PSV-selectie komen. en anders hopen op v. Bronckhorst maar idd..wel een beetje kut als Salcido weggaat, is een groot talent (als je het iig nog een talent kan noemen).

    Ik hoop iig dat hij nog een jaartje wacht..hij is pas 1 jaartje echt bekend in europa en dan wil hij nou al weg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina