1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Blizzard's Grote Aankondiging: Wat wordt het?

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 9 apr 2007.

?

Blizzard's Aankondiging: Wat wordt het?

  1. Diablo 3

    36 stem(men)
    31,9%
  2. Diablo Online (als in WoW)

    12 stem(men)
    10,6%
  3. Starcraft 2

    31 stem(men)
    27,4%
  4. Starcraft: Ghost

    6 stem(men)
    5,3%
  5. Warcraft 4

    19 stem(men)
    16,8%
  6. Anders, nl....

    9 stem(men)
    8,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nu Blizzard met World of Warcraft en de Burning Crusade zo'n groot succes heeft, en zal blijven, wordt het tijd dat Blizzard aan een nieuw project begint.

    Zoals sommigen van jullie misschien weten, komt Blizzard in 2007 met een enorme aankondiging van een nieuwe game. Wat zal het worden? Misschien eindelijk een vervolg op Starcraft? Of World of Diablo? Wat denk jij? Vul de poll in en laat je hier horen!

    Ik zet zelf m'n geld op Starcraft 2. 't Wordt echt tijd dat daar een vervolg op komt. Het verhaal is nog lang niet klaar!
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Poll added op verzoek :)
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop heel erg op een diablo 3 of op diablo online, maar ook eigenlijk weer neit omdat ik daar een retedikke pc voor moet gaan aanschaffen :mad::+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dank u Goiz. ;)

    Ik heb in ieder geval gestemd op Starcraft 2! Als je kijkt naar hoe beresterk die game was, en nog steeds is, het aantal spelers online, de Koranen die altijd winnen op de WCG (WTF?) en dat het verhaal gewoon nog helemaal niet af is! Op het einde van de uitbreiding, Brood War, hebben zowel de mensen (Terran) en de Protoss verloren en de Zerg overheersen. Maar binnen de Zerg zijn er ook vele oorlogen, en Sarah Kerrigan kan 't ook niet meer aan als The Queen of Blades. Best kans dat ze écht goed wordt, voor de Terran en Protoss gaat strijden en ervoor zorgt dat de aarde niet valt! Dat hoop ik in ieder geval!
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb gestemd op Diablo 3 wegens de hiervoor al velen geruchten hiervoor, Starcraft 2 zou ook kunnen maar lijkt me onwaarschijnlijker.

    Persoonlijk hoop ik dat ze aankondigen dat Starcraft Ghost verder wordt ontwikkeld voor de next-gen consoles (en pc?), maar dit zal ijdele hoop zijn :mad:.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    8) starcraft: ghost, toch maar.
     
  7. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ik hoop echt op Diablo 3, Diablo 2 is nog steeds me meest gespeelde pc game, Diablo Online lijkt me ook wel lachen, alleen dan moet je er weer voor betalen, dus nee, geef mij maar Diablo 3, ;)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Omdat ik zie dat al 2 mensen hier Starcraft: Ghost roepen, zet Goiz zo die poll optie er voor mij ook bij. Starcraft: Ghost Next-Gen lijkt mij ook wel oké, maar ik zou toch blijer zijn met een Starcraft 2, hardcore RTS dus he.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Koreaanse spelers hebben het ook tig keer beter dan buitenlandse spelers qua sponsoring, training etc. Ben er een beetje jaloers op. :+

    Ik zelf ga voor Diablo 3, Blizz heeft z'n handen vol aan WoW dus betwijfel of ze nog een MMO willen gaan runnen tegelijkertijd, tevens zouden ze hun eigen WoW community daarmee weg stelen. SC2 zou super zijn, echter dan moeten ze wel aan de kwaliteit van SC kunnen tippen. Tevens is SC nog steeds dé topgame, en kan nog gerust even mee.
    Diablo II is echter een beetje stilletjes geworden en kan zeker een vervolg gebruiken. Er is ook veel ruimte voor verbetering bij de Diablo reeks. Desalniettemin lijkt me alles gaaf wat ze willen uitbrengen. :cool:

    De kleinste kans is SC: Ghost imo, ik geloof niet dat Blizzard erg tevreden was met het uiteindelijke concept. Daar komt bij dat een console game sowieso niet bepaalt in Blizzards straatje ligt en de community er vaak game-hopt. Tevens zitten ze dan vast aan bepaalde multiplayer beperkingen. Maar ach, SC: Ghost zou ook best leuk zijn. :+
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, beter maakten ze gewoon op alles een vervolg. 8) Volgens mij houden we dan weinig mensen met een leven over. :+
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou inderdaad weinig meer achter me schermpje vandaan komen dan ja. :+
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Doe mij maar Starcraft 2.
     
  13. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  14. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij warcraft 4 om een of andere reden,, Blizz heeft nu zoveel succes met WoW:TBC dat het geen kwaad kan om verder te gaan met rts games van hetzelfde genre:)
     
  15. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    WoW op 360 nu de toetsenbord is aangekondigd.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waarom heeft 't toetsenbord daar iets mee te maken? Met de Headset kan je toch ook gewoon praten? Dus dat denk ik niet. En als ie komt, niet om die reden.
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Diablo 3 zou echt ene goede set zijn, strategie games zijn er op dit moment genoeg.
     
  18. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    WoW op 360 lijkt mij ook niet egt logisch, dat is volgens mij al vaak genoeg ontkent door blizzard...
     
  19. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    WoW op de 360.....
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe wil jij +/- 40 verschillende "aanvallen" etc, in 1 controller stoppen ? ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina