1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [WoW] Show je character

Discussie in 'Games' gestart door valley man, 28 jun 2005.

  1. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is ie weer terug haha alleen heb nog geen geld om 60 dagen te kopen :p
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ga me WoW account een maandje of 1/2 freezen, speel bijzonder weinig de laatste tijd, 3 uurtjes per week ongeveer. Zo is het natuurlijk wel heel duur.
     
  3. DjMouseman

    DjMouseman Hardcore Gamer

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Night Elf Priest... Vraag me neit waarom ik dat toen wilde... Night Elfs zijn best gay... niet zozeer qua looks enzo, maar de racials zijn echt bagger.. Elune's Grace en Starshards krijg je als Nightelf.. als Human/Dwarf krijg je Desperate Prayer..

    Server: Twilight's Hammer (PVP).. De reden dat ik daarop speel is omdat ik daar iemand kende die daar ging beginnen.. zelf had ik een main op Aerie Peak (orc hunter 51) maar besloot toch om op PVP server te gaan, kijken hoe dat was.. vanwege de keus van een vriend van mij heb ik dus alliance gerolled. Een nadeel is dat je meeste BG's verliest..

    Voordelen van een priest: Te veel om op toe noemen.. lekker door grinden.. weinig mana breaks, goeie armor en gave looks :D en veel inv voor instances, maar vooral voor mij de spells.

    Nadelen van een priest: vrij weinig moet ik zeggen... goed in CC en ik heb (in tegenstelling tot Beyond the Grave) weinig moeite met 2 of meer mobs te tanken.

    Verders heb ik naast Muiz nog een paar alts.. op deze server (zoals je ziet) nog human priest, draenie mage en gnome warlock (lock = non actief atm) en op andere server heb ik 19 Belf rogue zitten en een 51 orc hunter (beide non actief). En op andere server waar een vriend van mij zit heb ik ook nieuwe toon gemaakt om zelf ff snel te powerlevelen (keus is UD Priest geworden _O_ ) (ja, ik hou van priests.. personal favo class)

    Vanwege de holy/disc spec die ik heb (is handiger voor guild runs door BlackMorass, Shadow Labyrinth en andere) heb ik op sinds vanavond Hallowed Garments en Hallowed Pauldrons (instance duurde maar liefst...5 uur...).

    Tip: Onder lvl 68-69 zou ik niet snel kiezen voor holy/disc spec... beste is shadow, begin met Spirit Tap, Improved SW:pain, Blackout en dan zo verder (probeer geen punten te verliezen.. op die manier krijg je op lvl 40 Shadowform.. het hoogtepunt van Shadow priest :) (wel Mindflay pakken, zul je veel nodig hebbe)) :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een undead priest aangemaakt op shattered halls maar toen ik 49 dingde kapte ik ermee, zoo repetitief die shadow priests
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Valt opzich wel mee, maar zijn niet alle classes repetetief op den duur?
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nee man!
    Rogues bijvoorbeeld, zijn liek, altijd anders! 8)
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    maar priests is gewoon SWP, mindblast, mindflay, thats it, voor de langere gevechten vamp touch....je hebt niets anders nodig en je hebt ook weinig om de 'gevechten' te variƫren
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Nieuwe MH, toch niet echt tevreden mee.. Probeer nu Edge of the Cosmos te krijgen..
     
  9. DjMouseman

    DjMouseman Hardcore Gamer

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Om te grinden gebruik je wel die aanvallen meestal ja.. maar nu met TBC krijg je Shadow Word: Death.. een gave instant aanvalt (die ook procced met Blackout) waarmee je in 1,5 sec wel ff 4k kan critten.. 1,5sec Mindblast + SW:Death erachteraan...

    In PVP ook gaaf, want daarmee kun je mooi killing blows doen.. heb je mooi weer lekkere mana regen..

    En bij elite battles kun je op lvl 66 Shadowfiend gebruiken.. krijg je ong je halve mana bar terug.. mss nog wel iets meer...

    lvl 70 elite legde ik makkelijk neer op 68.. met 2 minions op zich heen *)

    Priest is mijn class nr1...
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De hele game is repetitief op den duur ;)

    (en ja ik ben ook WEER gestopt)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0

    Die feeling komt wel weer terug..
    Koste bij mij een jaartje maar et is terug:D
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet eigenlijk in de normale WoW thread maar: priests hebben erg veel verschillende spells en ze laten veel verschillende speelstijlen toe. Vind ze totaal niet vervelend worden als je er langer mee speelt.

    Maargoed, zoals zoveel dingen is dit slechts een mening :).
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]
    Om maar weer even ontopic te gaan ^_^
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Drie weken geleden een nieuwe character aangemaakt.

    [​IMG]
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ziekelijk vet!!

    :)
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Die paladin ziet er echt te vet uit
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Wil ook een lvl 70 paladin, want dat ziet er wel lekker uit. Ik zoek het alleen niet om te levelen...
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Con, je ziet er uit als een wannabe Draenei! 8)
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    ja ja standaard Sm gear zal je zeggen...MAAR, 2 flurry axes!:)

    2x chance on hit: extra attack + windfury + crusader op beide axes = lvl 43 imbaness
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Lul niet man 8)
     

Deel Deze Pagina