1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Hallo,

    misschien dat iemand me gerust kan stellen. Mijn 360 heeft de volgende issue's:
    - hij loopt regelmatig vast; ondertussen al bij GoW, TDU, PGA07, Saint's Row en Lost Planet. Soms dan zie ik al dat ie gaat vastlopen, vnl. tijdens TDU als ik in een race zit en de auto ineens stil staat en vervolgens weer verder gaat!
    (ps_ als hij vastloopt dan werkt alleen het aan uit knopje gebruiken op de 360 zelf!)
    - mijn beeld is regelmatig schokkend/happerend, is dit normaal bij een 360 in combi met een lcd?

    Daarnaast stél dat er wat mis is, moet ik mijn HD dan ook mee sturen!? Hoe zit t dan met m'n savegames/achievements!?

    vriendelijk bedankt
     
  2. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een kloteidee dat je gewoon een Xbox 360 van een ander terug krijgt als je hem "laat repareren". Ik bedoel waarom zou je dan uperhaupt nog een nieuwe kopen? Kun je beter gelijk een tweedehands aanschaffen :confused:

    Als ik dit zo lees hier word ik toch wel angstig om zelf een Xbox 360 te halen. Natuurlijk is de 360 bij de meeste wel gewoon goed maar ik vind dit toch echt zeer slecht van Microsoft en denk dan ook dat dit zeker klanten gaat kosten. Wat als de garantie na 2 jaar is afgelopen? Dan ben je gewoon flink de lul als je Xbox 360 naar de klote gaat :confused:
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  3. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hey demon, als ik jou situatie zo lees
    is ie wat anders dan de mijne want ik zie het niet vooraf, by mij staat ie gewoon opeens stil! niks gaat verder.:x
    maar dat wil niet zeggen dat de jouwe okay is nl : heb ergens gelezen op een site weet nie meer waar maar dat er 2 merken dvd stations zyn die 1 ene veroorzaakt die problemen zoek op internet. en die problemen met haperen komt waarschijnelijk door de dvd player hy kan nie alles in zn
    cache geheugen proppen leest nl regelmatig info van de dvd dus als die stuk/ niet goed is lijkt het me logisch dat het vertraagd.
    op mn plasma nooit geen vertragingen gehad.

    ps: kan ook zijn dat je dvd/games vuil zijn of de laser
    en nee je verteld je probleem daar zeggen ze dan ook blijkbaar dat het je dvd is
    en stuur je alleen de xbox360 , zonder de HD etc
    als je hem wel meestuurt krijg je hem leeg terug "dus niet aan te raden"=(
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  4. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox360 was de 8ste feb kapot gegaan.
    beeld bevroor tijdens het gamen.Dus ik gebeld naar de xbox afdeling en de volgende dag een ups stikker in mijn mail gehad.

    Ups gebeld en de 9de is hij opgehaald en vandaag afgeleverd ( de 16de feb.)

    ik heb er nu een uit 2005 maand 12, mijn vorige was uit 2006 maand 4 en die daarvoor uit 2005 maand 10 geloof ik.8)

    Dus is dit mij derde xbox360, ik hoop dat hij nu gewoon goed blijft werken |:-
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  5. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb ook welles een hapering of vertraging welke drive heb jij? of wat is de datum van je 360

    iemand zij mij dat elke consoles welles een hapering heeft of vertaring heeft iets met het vernieuwen van framerates te maken of heb ik het fout
    en die vertraging heb ik bij het ene spel wel en het andere niet
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  6. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:

    Ik had mijn nieuwe 360 vandaag kunnen hebben maar UPS had geen zin om te leveren of zo.
    Ze zouden hem op mijn werk afleveren en ze zijn niet geweest volgens de trackingcode op internet was er niemand die kon tekenen.
    Ik ben toch de hele dag aanwezig geweest en ik heb ook geen briefje gezien in de brievenbus dat ze niet konden leveren.
    Zwaar K(*&^t dus! Ik heb gebeld en krijg alleen te horen hoe vervelend ze het allemaal vinden maar dat ze maandag pas weer aan kunnen bieden.
    Maandag ophalen is ook geen optie want de route van maandag is al gepland dan had ik voor 17:00 uur moeten bellen, het was al 17:10 toen ik belde dus ik was veeeel te laat.:mad:
    Niet erg flexibel dus die UPS.

    Hopen dat het maandag goed gaat.

    Mischien moet microsoft wat meer geld uitgeven aan de courier zodat ze ook 's avonds en in het week-end aanbieden.

    Ik baal verschrikkelijk en als ik dan berrichten lees dat je nog een veel oudere 360 terug kan krijgen dan je had begin ik al te huiveren.
     
  7. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook ik ben inmiddels de gelukkige eigenaar van een xbox met 3 rode LEDjes.

    Error 0102, volgens mij wordt ie veel te warm. Bij een koude start kan ik 10 minuten iets doen, daarna niks meer.

    Gaat lekker!
     
  8. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hey phreon: hoe weet je de error code : die van mij was
    /\
    \
    /
    maar de mijne had wel dezelfde symptonen kon na een tijd/dag gewoon
    ook ongeveer 10 minuten spelen.. daarna liep hy ook vast.
    en ja was in open stof/rook/goed geventileerde/versterker vrije ruimte

    myn datum? weet ik niet maar hoop dus echt niet dat ik een ander syteem terug krijg waarom zit ik anders al die tyd te wachten.
    Kunnen ze beter bij het constateren van een fout een ander model terug sturen.

    toadhead: ja zou er maar eens goed over nadenken, anders nog ff w8 totdat ms actie onderneemt
    met de nieuwe modelen misschien passen ze hier en daar wat aan.
    ps: zit nu maar halo1 ipv gears te spelen lol!!!, back to the dark ages
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  9. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de rode LED's ziet branden, dan tegelijk op de eject-knop en de sync-knop (kleine witte knopje voor op je xbox) drukken.

    Dit moet je vier keer doen om je code te achterhalen. Het aantal LED's dat knippert geeft de foutcode in die 4 stappen weer. 4 knipperende LED's is een 0, 1 knipperende LED is een 1, 2 knipperende LED's voor een 2 en 3 knipperende LED's voor een 3.

    De fabricatiedatum staat overigens gewoon achter op je xbox.
     
  10. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe formatteer je je harde schijf? En gaan hierbij savegames verloren?

    Alvast bedankt
     
  11. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Je savegames ben je dan kwijt. Als je je harde schijf echt wilt formatteren en je wilt je saves houden, zet ze dan eerst over op een kaart.

    Formatteren kan volgens mij onder de "system" tab in het laatste menu, HD selecteren en daar dan de keuze formatteren kiezen.
     
  12. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn xbox nu ook opgestuurd ze wilden hem niet nakijken omdat hij krassen maakte maar wel omdat ik vaak disc unreadable krijg.
    hoe zou dat nou komen :+
     
  13. aliasz

    aliasz Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    RECALL

    thkz phreon! hoop alleen dat ik het nooit hoef te gebruiken!

    en ja mn fabricatiedatum weet ik helaas niet omdat ie nu in weiterstad is
    nooit naar gekeken omdat ik er niet vanuit ging dat ie stukging!

    ik zou graag een recall van microsoft horen!, dit is gewoon niet goed
    zoveel problemen met die dingen!
    misschien is het wel met een aantal modellenfout kunnen ze best per fabricatiedatum terug halen!

    trouwens UPS wordt anders ook een dure grap voor microsoft!!
     
  14. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Mircosoft op een aantal schijnbaar onbenullige dingen heeft bezuinigd, wat ze op dit moment duur komt te staan.

    De kinderziektes zijn er volgens mij voor het grootste deel wel uit, deze zaten vooral in de launch exemplaren.

    Mijn 360 was van juni 2006, nog geen jaar oud.
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bij sommige spellen welles vertraging of een haperingetje maar bij een deel ook weer niet is me xbox dan kapot of gaat hij kapot?

    ik wou het tog ff zeker weten
    want sommige zeggen dat je xbox dan niet helemala goed is en andere zegge dat elke console dat heeft
     
  16. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe een hapering lijkt me niet erg en is op zich ook niet zo heel gek.

    Als het structureel gebeurt, en ook in toenemende mate, kan dat betekenen dat je 360 binnenkort de geest gaat geven.
     
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je daarmee met structueel?
     
  18. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het bijvoorbeeld op steeds hetzelfde moment gebeurt (bijvoorbeeld tijdens of door bepaalde handelingen) of elke dag. Zegmaar als je een patroon in de haperingen begint te ontdekken.
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij sommige spellen hebk het elke dag bijvoorbeeld in zelfde level maar bij sommige heb ik het nog nooit gehad dus moet ik ms bellen of niet?
     
  20. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi,

    Ik heb sinds vandaag 3 knipperende rode lampjes.
    Dit is sinds ik mijn 5.1 set er aan heb gesloten en de xbox op digital heb gezet.
    Het heeft 2 uur goed gewerkt, maar nu hangt hij steeds.
    soms in menu
    soms tijdens het opstarten
    soms in een spel

    ik krijg error code 0103
    manuf date: June 2006
    iemand suggesties?
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina