1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben denk ik 3 maanden voordat TBC uitkwam begonnen met spelen. Ik had op 10 januari mijn dwarf rogue op level 60. Via een goede vriend kwam ik meteen in een van de beste guilds van de server.. In de tijd tussen 10 en 16 januari kon ik nog een stel epics looten maar zo goed als al die andere spelers uit de uber guild was ik natuurlijk niet, en dat voelde best kut.

    Nu is TBC er en is mijn gear even goed al dan niet beter dan de spelers uit m'n guild. Dus TBC is voor mij echt fantastisch...

    Het levelen vind ik wel weer minder maar ach, je bent er zo doorheen, en dan kan het grote avontuur wat Karazhan heet beginnen :D

    En die mensen die jarenlang gespeeld hebben om T2/T3 te vergaren en zich nu genaaid voelen.. tsja.. Het is toch juist leuk? Je was nu eigenlijk aan het einde van het spel, nu kan je nog betere gear vergaren.. Anders zou je ook nog altijd een andere class kunnen worden of naar een andere (nieuwe) realm gaan..

    In mijn ogen is 60-70 echt niet 1-60... Je bent al veel meer ervaren met het levelen en ook is er een dik overschot aan quests. Wat bij 1-60 niet echt het geval is, soms zit je bijna zonder quests..
    Ik deed over elk level tussen 60-70 ongeveer 10uur (69-70 zelfs in 8 )... En ik doe alleen maar quests, grind niet..
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2007
  2. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 66 atm, heb nog niks gegrind, en ben nog steeds aan het levelen in Terokkar Forest. Geeft maar aan hoe nuttig rested XP is. Ik ga lekker door questen en blijf dat doen als ik 70 ben. Eén van de betere manieren om aan gold te komen.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik ben niet echt blij met TBC wat dat betreft hoor. Kreeg gisteren van een level 68 quest reward bracers die niet eens te vergelijken zijn met T3. Het is gewoon enorm veel beter. Tsja..zonde :mad:

    Aan de andere kant loop ik rond met een 65.4 Main Hand en een TF, die allebei makkelijk tot level70 meegaan (Heb nog niks beters zien droppen <70)
    TF zal ik zelfs altijd houden om te tanken, aangezien geen enkel wapen zo'n mooie proc heeft. Jammer dat het wapen vrij kutstats heeft, maar dat maakt eigenlijk ook al niet meer zo veel uit ;)



    Ben gisternacht begonnen met mijn Karazhan preQ. Helaas is Shadow labs op level68 echt niet te doen. We misten een stuk DPS :D
    Nu carnaval vieren, en volgende week level 70 halen, Prequests doen, en Gruul's lair in. Ik heb dr toch wel weer zin in :+
     
  4. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    De patch gaat lekker snel.|:-
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je tier 3 niet kwijt wil koop je tog geen tbc?
    En je wist dat er een addon uitkwam dus als je die maanden plezier niet had willen hebben had je het ook niet kunnen doen, mensen moeten niet zo zeiken over tbc..
    Tier 3 is trouwens net zo goed als tier 4 :>
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Waarom niet ? :+
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het nergens op slaat.

    //Btw, jij hebt leuke postcount! :D
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Voor een Lock misschien, niet voor een tank/warrior.
    De verschillen zijn echt enorm op sommige punten.

    Verbaas me trouwens nog steeds dat er amper gear is voor fury warriors.
    Zelfs de PvP-gear is niet voor fury warriors, omdat elke warrior of Prot of MS moet speccen ofzo. >_<


    En niet zeiken op TBC? Ik blijf het apart vinden hoe een Kel-farming guild ineens weer bij 0 moet beginnen. Persoonlijk vond ik alles goed gaan met steeds moeilijkere instances. Hield voor mij juist de lol erin ;)
     
  9. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik speel zelf al sinds de release. Maar mn huidige character ben ik ook ongeveer begin december begonnen. Mijn plan was toen om ff snel 60 te rushen en dan ff te relaxen, toen kwam ineens TBC uit waardoor ik nog 10 levels moest halen voordat ik ff rustig aan kon doen. En daarom heb ik mezelf gewoon flink naar 70 gerushed, ongeveer 1 level per dag. ben nu pas serieus bezig met me profs enzo, en ben ook momenteel bezig met wat lekkere equipment uit instances te halen.
     
  10. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand een site waarvan ikd e nieuwe patch kan downloaden want de blizzard downloader doet het niet.
     
  11. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad hij loopt steeds vast, na 5x restart te hebben gedaan was die opeens complete. :+
     
  12. Firebeast

    Firebeast Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb WoW een tijdje gespeeld, ben tot level 42 gegaan en werd het toen een beetje zat. Ik zit eraan te denken op BC te kopen, opzich vond ik instances enzo leuk maar het levelen werd te langdradig. Of had ik gewoon door moeten zetten naar level 60 of nu 70?
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als je de 43 al niet eens haalde, dan haal je de 70 echt niet zonder weer verveeld te raken ;)
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ik dacht dat ik dat alleen had, maar bij mij was dat ook zo :9

    Steeds als ik hem opstarte, schoot hij weer 10 % vooruit :+
     
  15. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Oneens, ik vind het spel pre-40 niet zoveel aan. Daarna worden de classes sterker en is PVP ook een stuk veelzijdiger. En het word imo alleen maar leuker als je 50/60/70 wordt.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mee eens. Het lijkt ook wel alsof vanaf level 40, je een stuk sneller door de levels heenvliegt :eek: (meer XP per mob etc) En de instances en gear ziet er steeds leuker uit :D

    Het maakt mij echt niet uit dat ik niet meer aan T1, 2 of 3 kan komen. Straks in Outlands zie ik wel hoe het zal gaan :)
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tsja, ik kan misschien maar beter geen advies meer geven over dit soort WoW-zaken natuurlijk ;)

    Wel apart trouwens dat je allerlei redenen moet invullen als je je account cancelled, en dat huilende orkje :lol:
     
  18. Firebeast

    Firebeast Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    aja, dat cancelen staat me nog goed bij :).

    Nja misschien dan toch maar weer is proberen.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Aye voor hunters is T3 op lvl 70 nog steeds even imba als op lvl 60. :+ Twijfel zelfs of ik het wel met T4/T5 ga vervangen. Wars aan de andere kant hebben het stukken moeilijker.
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ding 65! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina