1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Inmiddels is het een en ander bekend:

    Lost zal binnen vrij korte tijd bekend gaan maken wanneer de serie stopt. Hoogstwaarschijnlijk na 100 afleveringen, dit was immers altijd het doel

    2 maart begint het weer in Nederland, seizoen 3 start dan dus hier!

    7 februari 3x07 in Amerika.
     
  2. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alles gezien tot 3x06 kan niet wachten op het vervolg :D.

    Ik verwacht wel dat Michael en Walt weer terugkomen, weet niet hoe maar ik heb een vaag vermoeden dat ze terug komen. Nu ben ik wel echt heel benieuwd hoe die hele beschaving van 'the others' in elkaar steekt en waarom zij op dat andere eiland zitten want ook dat is nog niet helemaal duidelijk
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost staat vast voor 6 seizoenen (dus meer dan 100 afleveringen) is laatst bekendgemaakt, en ze stoppen wanneer ze stoppen, niet wanneer het moet of mag van ABC.
    @eengespierdeoma
    je hoeft dingen die je peculeert niet in een spoiler te zetten ;)
    ik denk idd ook wel dat Micheal en Walt terugkomen, Walt heeft namelijk nog wat geheinpjes.
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Onzin, keep your facts straight. De makers willen zo snel mogelijk een datum bepalen wanneer de serie stopt, zodat ze daar naartoe kunnen werken. Lost krijgt hoogstens een vierde seizoen, maar er komt echt geen vijfde seizoen meer.
     
  5. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ik heb Walt op de vreemdste momenten op zien duiken ;). Ohja de titel van Afl 7 Seizoen 3 is: Not in Portland
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Morgennacht is het weer zo ver; wordt de nieuwe episode uitgezonden. Vrijdagochtend meteen een paar sites checken of ie al te downloaden is... :)
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Maak er maar donderdagochtend van ;)

    Voor 't werk download aan, bij terugkomst lekker kijken :)
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oeh ik was het bijna vergeten \0/
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  9. zOoz

    zOoz Pitolaria

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was het al bijna vergeten met Heroes en Prison Break in mijn achterhoofd. Dacht er toevallig aan, ga nog wel ff 3x06 nog een keer checken zit ik er weer helemaal in :thumbs:
    Morgen gelijk downe.
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    net ff ep6 opnieuw gekeken en wacht nu echt op ep7!
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    de kans dat Micheal en Walt terug keren word kleiner en kleiner, de acteur die Micheal speelt heeft getekend foor een pilot van een nieuwe serie...
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een goede aflevering, een onverwacht persoon om een flashback van te krijgen
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Aan de ene kant vond ik het een goeie aflevering, aan de andere had ik er toch om één of andere reden geen lekker gevoel bij toen ik 'm aan 't kijken was. Ik had geen "Jaaaa, Lost!", maar meer een "mja, weer een Lost aflevering" reactie :)
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Was weer eens een goed begin van Lost. Veel grappige en droevige Lost momenten waar ik van genoten heb.

    Was vooral komisch toen Sawyer Danny 3 keer met zijn hoofd tegen de knop aanramde zodat Danny een schok kreeg. :+

    Of toen ze Aldo ( :+ ) neersloegen en sawyer zei "Don't get mad at me. You're the one who fell for the ol' Wookie-prisoner gag." was erg grappig.

    En de reactie van Alex toen Sawyer zei ''Is that a hobby of yours underdog, digging holes'' Alex: ''Yep, that and basket weaving.''

    Er zaten meer goede momenten in maar die ga ik morgen nog maar eens goed bekijken. Vooral het filmpje die werd gebruikt om het vriendje van Alex te hersen spoelen ga ik eens goed bestuderen. ''God loves you, like he loved Jacob''.
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nieuwe episode gezien, vond er eerlijk gezegt niet zoveel aan meer een filler episode om Desmonds verhaal bij te praten over wat er gebeurd is. Bijna de hele aflevering was een flashback wat niet zo echt mijn intresse erbij hielt.

    Alleen het einde was wel goed, waar Desmond Charlie vertelde dat hij hem steeds probeerde te reden en niet Claire en dat hij hoe dan ook dood zal gaan.
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    wie is flashback meisje?!
    She's cute.
     
  17. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nieuwe aflevering gekeken. Ik vond er niet veel aan, gebeurde weining boeiends.
     
  18. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Vorige week was toch desmond?
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Jup, vond dat met Desmond meer een filler om te laten weten wat Desmond had door gemaakt niet veel bijzonders of eigenlijk nieuws.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina