1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

rally game Microsoft ??

Discussie in 'Algemeen' gestart door niekJ, 25 jan 2007.

  1. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar komt er een nieuw rallykampioenschap opgezet door Eurosport. Volgens geruchten gaat Microsoft (xbox 360 ) het Peugeot (207) rallyteam sponsoren. Misschien wordt dit de basis voor een nieuwe rallygame ? laten we het hopen.
     
  2. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we hopen dat ze rallysport challenge 2 eerst eens even backwards compatible maken, maar idd een nieuwe game zou tof zijn
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Een Rallisport Challenge 3 zou cool zijn! Maar moeten we dan maar even afwachten. Sega Rally en Colin McRae DIRT komen ook al.
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  5. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Colin McRae ga ik zeker weten halen. Heb deel 1 helemaal kapot gespeeld op mijn pc, maar ben later overgegaan op andere series. Alleen deze game ziet er gewoon verschrikkelijk wreed uit dat ik hem wel moet halen.
     
  6. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat je gelijk hebt, aangezien DICE de laatste tijd alleen maar bezig lijkt te zijn met Battlefield voor EA, maar hoe weet je het zo zeker?
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft DICE overgenomen d8 ik???

    En zo'n gast hier vant forum had een keer gemailed waarop ze terug mailde dat ze er iig nog totaal niet mee bezig waren.

    Colin ziet er idd zeer wreed uit, gameplay is (IMO hopelijk) iets anders dan voorgaande delen. Sega Rally ken ik nog niks van.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Micorosft is eigendom van Rallisport franchise, dus kan een vervolg ontwikkelen bij een nieuwe studio.

    Ik heb geen idee of dat in de planning staat of niet. Maar de mogelijkheid is er wel.
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik zit met smacht te wachten op collin mcrae.. de meeste rally games zien er altijd erg bruut uit.. en alles kan stuk! Verwacht dan ook veel van de graphics voor de 360!

    Zeker online word dat gewoon echt vet.. met een boel man een rally-course rijden.. en maar proberen om een paar seconden sneller te zijn met de juiste afstelling als je (online) tegenstander . Misschien zelfs mogelijk om als team te rally-racen!?
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sja RSC3 zit er waarschijnelijk (ja ik zeg niet absoluut) niet in, hoewel het nog steeds een domme zet zou zijn. RSC was volgens Gamespot en IGN het beste race spel op de oude xbox. Heb me erg vermaakt met allebei de delen. Colin is een mooie compensatie, hoewel er heel wat mankeerde aan die serie vond ik, erg lage textures (zowel op de weg als ernaast, besturing zoog, niet af kunnen wijken van de baan iets ernaast en ja zat tegen een doorzichtige muur etc... maar alles bij elkaar haal ik deze nieuwe versie wel hoor, want rally is altijd goed! :)
     
  11. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    sega rally online word pas vet, niks time trials, gewoon hard tegen hard, man tegen man, tand om tand. Flink de beuk erin, colin heb ik zo onderhand wel gezien
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    McRea wordt echt gaaf, ik hoop echt dat ze ook iets nextgen gaan doen. Hele rally's online afleggen, en om de minuut starten ofzo. En dat met een mannetje of 25.

    De graphics zijn iig geweldig. Pikes Peak er ook in zie ik, altijd leuk :).
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    naast die nieuw colin komt er ook een nieuwe sega rally, maar op internet staat dat deze weer meer een arcade-game wordt

    ik vind een realistische rally game leuker

    http://xbox360.ign.com/objects/825/825467.html

    /Mod gebruik de edit knop aub
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Sega Rally is arcade ja, is het altijd al geweest en denk niet dat ze dat veranderen. Persoonlijk zijn het wel leuke games, maar het echte rallygevoel wat RSC / Colin heeft mist. Daarom meer Arcade dan echt Rally.

    deel1
    http://www.youtube.com/watch?v=rk9IrR0EHPk

    deel2
    http://www.youtube.com/watch?v=uJ6G25vBo5E

    ikkk maak jij eens even een triple post.=(
     
  15. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook CMR is nog aardig Arcade als je het vergelijkt met Richard Burns Rally.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat zeg ik ook niet, maar Sega Rally komt uit de arcade hallen en hoort daar eigelijk thuis.

    RBR is idd de enige die goed in de buurt komt van het 'echte' werk, Colin heb ik al in deze topic mijn menig over gegeven, en valt ook niet onder mijn favorieten op Rally gebied.
     

Deel Deze Pagina