1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, heb nu ook een Blood Elf, heb maar een Mage gedaan omdat ik die nog nie had gehad.. Kan iemand van het forum me trouwens een invite sturen voor de Guild.. M'n naam is Escalados
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze op level 70 op herioc mode doen, dan is het zo gemaakt voor level 70 :>
     
  3. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook ff een blood elf rogue aangemaakt op de xbw server, aardappel.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Met de komst van BC kunnen toch álle instances op heroic gedaan worden ?

    Lijkt me wel lol om een al weer iets te makkelijk instance nog een keer toen doen op wat moeilijke :9
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Deadmines!!! level 70 DM ftw! :D

    Btw scyer/aldor?

    Ik heb Aldor voor de spelldmg enchants :>
    Jullie?
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Omfg 8)

    Dan moet je wel héul goede healers en tanks hebben, wil je vanCleef kunnen neerleggen :+
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Bron? Want zover ik het weet kan je slechts enkele 5 man instances in Outlands later op heroic unlocken. ;)
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Log net in met m'n huntertje, leeg m'n mailbox. Alles wat ik op AH had gezet, verkocht.
    Ruim 3g rijker nu. :cool:

    Op naar level 15.
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel updates moet je wel niet downloaden als je het spel net hebt gekocht? ben nu al de hele dag bezig met downloaden, kan nog steeds niet spelen:mad:
     
  10. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Log net in met m'n huntertje, leeg m'n mailbox. Alles wat ik op AH had gezet, verkocht.
    Ruim 3g rijker nu.

    Op naar level 15.


    Waarom ben je uit Milk and Cookies gestapt?
     
  11. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Omdat het al lang geen XBW-Members Only Guild is, Ze zijn nu ronduit iedere Nederlander aan het inviten wat voor mij een reden was om eruit te stappen, Ik verwacht dat Graveheart het om dezelfde reden heeft gedaan.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Omdat het geen XBW only guild meer blijkt te zijn.
    Ik kreeg vanmiddag een PM van Impalla, of ik zo snel mogelijk even in kon loggen om hem Guild Master te maken.
    Waarom werd er niet bij verteld. PM terug gestuurd ; Geen tijd, ben er vanavond wel tegen een uur of 8.
    Geen reactie meer op gehad.

    Log ik vanavond in, blijkt dat het guild ineens 3 keer zo groot is.
    Tig members van Zero erbij. Kennelijk hadden we een merge gehad.
    Vond het erg vreemd, aangezien het idee een XBW only guild was, in mijn ogen.

    Kennelijk wil Impalla het gelijk groots aanpakken. Forum en Teamspeak had hij het er al over.
    Dat soort dingen zie ik niet echt zitten, aangezien ik een klein guild voor ogen had.
    Wens Impalla & co alle succes met Milk & Cookies tho. :)

    Dus, zoals je ondertussen ziet, ben ik opgestapt met beide accounts.
    Heb Aerothe nog even via /w gesproken, hij was wel in voor een echt XBW only guild.

    Dus nu nog een kwestie van een nieuwe naam verzinnen. ;)

    Pre-cies. :cool:
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag een nieuwe, deze is met kinderen van 12 jaar en die zijn bést irritant, dus nu een andere naam en hup, xbw guild :9
     
  14. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Scryers, voor de dagger en de shoulders enchants die me toch net wat meer bevallen. Verder ook natuurlijk voor de alchemy recipe :cool:

    Vandaag 67 gedinged en alweer 40% naar 68. :D
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    @ Graveheart: Ik begrijp best waarom je M&C hebt verlaten, maar je als je van plan bent om later (als je lvl60/70 bent) iets serieus te doen in WoW waren alleen de XBW'ers niet genoeg. Zelfs voor te pvp'en is ie wat te klein.
     
  16. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    K dan ga ik er nu ook uit, ik heb liever een kleine dedicated/maar toch fun guild.
     
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook voor een XBW only guild. Geen kinderachtig gedoe, geen figuren die niks anders doen dan spammen in /1, niet een guild die iedereen /invite die zonder guild zit en Nederlands is.

    Ik kom morgen online met mijn BE Hunter, even kijken of we iets serieus kunnen opzetten, zonder overhaaste beslissingen zoals je die ziet bij 3/4 van de (nieuwe) guilds.

    Weltrusten :)
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    lvl 62 gehaald dit weekend, <3 Fel Armor, nog meer spelldmg :)

    Ook wel redelijk tevreden over mijn UI nu, mis DAB & DUF nog wel een beetje, maar toch :

    [​IMG]

    Oh en sorry Furies, ik wou je echt niet dood maken hoor :p
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2007
  19. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een CE weten te bemachtigen, ik heb alleen nog geen zin gehad om al die dingen op te sturen :p

    zo'n XBW guild klinkt toch ook wel leuk, zal een zien of ik een poppetje aanmaak op die server :)
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ten eerste mensen, mijn excusses. Het was idd allemaal te snel gegaan vandaag. Maar ik had verwacht dat iedereen een goedlopende guild wou opstarten. Een aantal gingen weg uit de guild vanwege dat er te weinig mensen online waren. En dacht daarop dat iedereen een wat betere guild wou. Maar zo te zien had ik het mis.

    Daarom wil ik opstappen uit de Guild, en overdragen aan de GM leider van Zero. Ik zou graag in de Xbw guild willen, en mij maakt de rest helemaal niks uit. Als jullie mij iig nog willen. Ik had gewoon verwacht dat jullie gewoon een goedlopende guild wouden. Maar ik had het dus mis. En @ graveheart, ik reageerde niet op je PM want ik sprak je toch al in Wow. Nogmaals excusses, en als er een Xbw guild wordt opgericht... noem het dan gewoon Xbw ofzo ;) Laat maar weten of ik erin mag. :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina