1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of duty 3: Shoot the panzershreck..????

Discussie in 'Algemeen' gestart door love2game, 5 dec 2006.

  1. love2game

    love2game Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi iedereen. Kan iemand mij vertellen hoe ik een panzershreck neer moet schieten? Ik zit al een half uur te pielen en kan het geduld er niet meer voor opbrengen. Kan iemand me helpen? Ik weet niet exact welke level het is, alleen dat ik de panzershreck moet neerschieten. Ik heb uiteraard al meerdere dingen geprobeerd, maar tevergeefs.

    Graag info. thankss. greetz love2game
    ps: ben een onervaren gamer, dus svp ABN termen :D
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gebruik het anti tank wapen. (raketwerper)
     
  3. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Een panserschrek kapotschiete? kan niet denk ik je bedoelt cker dat je op een tank moet schieten met een panzerschrek in dat level dat je in een oude fabriek in het donker zit,? de panzerschreck ligt op de eerste verdieping naast een kapotgeschoten raam volgens mij,,
     
  4. love2game

    love2game Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hee thym0. Thanks! Ik ga het meteen checken.
    grtz love2game
     
  5. love2game

    love2game Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi weer. Ik kan het niet vinden hoor. Ik sta ook met iedereen van het peleton in hetzelfde gebouw en daar is schijnbaar ook mijn checkpoint (dat ronde gouden dingetje) en daar kan ik het niet vinden. Ik heb alles afgelopen en bekeken, maar het is daar ook zo donker. En er zijn heel veel kapotgeschoten ramen.. dus thanks, maar het lukt me niet. Evengoed veel dank.
    grtz love2game
     
  6. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer even de helderheid van je TV omhoog te zetten, dan is het niet zo donker en zie je misschien dingen die je normaal over het hoofd ziet.
     
  7. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Ja deze moet er liggen,aan de kapote ramen ligt de shrek met 3kogels.
     
  8. love2game

    love2game Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi hier love2game. Ik heb het gevonden. In een kist naast een gloeiende lamp bij een kapotte raam heb ik het geweer gevonden en ben inmiddels ook door de level heen. Iedereen: thanks thanks thanks voor jullie hulp. Nu blijf ik alleen hangen in de volgende level. Damn dat is echt een rotlevel. maar ik kom er wel. Thanks again. Grtz love2game
     

Deel Deze Pagina