1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE Smackdown VS Raw 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 31 mrt 2006.

  1. Xandro

    Xandro Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    nou xandro..ik zou mn prijs maar even wat lager zetten. jij wil er minimaal 37,50 voor, terwijl gamevision er 39,99 voor vraagt:)
     
  3. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, is ook zo,

    Thu, Apr 19 Raw Presents WrestleMania Revenge Tour 2007 - Munich, Germany 20:00h Tickets

    Fri, Apr 20 Raw Presents WrestleMania Revenge Tour 2007 - Mannheim, Germany 20:00h Tickets

    Sat, Apr 21 Raw Presents WrestleMania Revenge Tour 2007 - Oberhausen, Germany 20:00h Tickets

    Sun, Apr 22 Raw Presents WrestleMania Revenge Tour 2007 - Bremen, Germany 18:00h Tickets

    Hehe kan haast niet wachten, wel jammer dat Smackdown niet komt,vorig jaar naar RAW geweest,had gehoopt dit volgend jaar naar Smackdown te kunnen maar die komen alleen in engeland volgend jaar, khad Misterrrrrrrrrrr Kennedy.................Ken-nah-dyyyyy wel willen zien lol
     
  4. MIB Asterix

    MIB Asterix Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zin in een potje online

    Hoi vandaag spel gekocht was al teruggebracht, voor 35 euri's

    Wil dit ook weleens online proberen 1-1 of tag team, dus wie er zin in heeft mag me toevoegen

    MIB Asterix
     
  5. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me xbox live aan de gang krijg voeg ik je toe :')
     
  6. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de game eindelijk binne krijg wil ik wel eens een potje worstelen tegen je.Je mag me alvast toevoegen als je wilt
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ok ik heb dus net die demo gedownload maar hoe grijp ik in godsnaam iemand vast ik kan alleen maar rennen en slaan,schoppen.

    thats it,iemand?
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Om in een strong grapple te komen moet je RB inhouden en dan het rechterpookje naar links, rechts, boven of beneden drukken. Dan zit je in een grapple en dan moet je nogmaals met het rechterpookje naar één van die kanten om een move uit te voeren. Met alleen het rechterpookje kun je ook kleinere moves doen. :)
     
  9. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    in het begin kun je kiezen of je n tutorial filmpje wilt checken
     
  10. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit spel tippen aan day of reckoning 2 op de cube?
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even snel op Gamespot gezien en daar krijgen ze grappig genoeg precies hetzelfde cijfer, een 8.1 :)
     
  12. Raiba

    Raiba Guest

    Vind het een erg leuk spel, alleen online heb ik nog niet goed kunnen testen. Dus als iemand een keer interesse heeft. Voeg me maar toe, RaibaNL
     
  13. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol je kan beter vragen of Day of reconing 2 kan tippen aan SD vs RAW ;)
     
  14. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij is beter vind je? dan ga ik hem halen. Day of reckoning had echt een masterlijke career mode vond ik... en men wat was het gevecht met Kurt angle moeilijk in dat spel.. alleen op submission was dat en als hij je 1 keer in een submission hold had, was het bijna onmogelijk eruit te komen.
     
  15. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo K.L.O.T.E. is het spel anders?
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet. En helemaal niet veel anders, dus het spel zul je denk ik ook klote vinden. :)
     
  17. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik speel al wrestling games toen de nintendo 8 bit er nog was :emo:
    maar SD vs Raw is altijd het beste wrestling spel geweest die er was, dus denk wel dat je je heel goed kan vermaken met de nieuwe SD vs RAW,ik vind hem in ieder geval beter als Day of Reconing :)
     
  18. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gekocht in hij is idd erg relaxed! Wel moeilijk.. strong grabble wordt erg snel gecounterd. Maar zeker wel leuk.. vooral omdat er verschillende season modes zijn voor verschillende spelers enzo..

    Caws Hierzo relaxte Create wrestlers.. (ben altijd al sting fan geweest :p)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  19. lesnar

    lesnar Thepainbringer

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jammer dat Sting bij TNA zit vond hem ook altijd wel cool,
    maar het spel is wel lache he xD Money in tha bank match vind ik wel 1 van de mooiste matches die er tussen zit, Maar als ik me router heb kunnen we wel keer tegen elkaar worstelen als je dat wat lijkt, volgens mij is dat wel lache :D
     
  20. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel in duitsland gekocht , hoe moet ik op die klote ladder komen ?
    Het boekje is namelijk ook in het duits . :confused:
    Het lukt me maar niet om een ladder op te klimmen . Zo ben ik in de single player al mijn heavy wight titel kwijt geraakt op RAW . Maar gelukkig zit ik nu bij smackdown en ben ik gelijk world heavywight geworden . _O_
     

Deel Deze Pagina