1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Installatie probleem met alle software

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Flapperbol, 9 nov 2006.

  1. Flapperbol

    Flapperbol Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al lange tijd last van installatie "problemen" wanneer ik sofware/games e.d. wil installeren.

    het gaat over de optie om de directory te kiezen waar hij hem moet installeren.

    Aangezien ik (net zoals de meeste gamers denk ik :p ) geen zin heb om ergens op een rare plek op mijn C: alles te installeren, zet ik het op de D:
    Het probleem zit hem bij het "Map Selecteren" venster.
    Als ik deze aanklik, blijft deze 1 of 2 seconden actief, en wordt daarna gedeselecteerd.
    hierdoor is wordt t behoorlijk lastig om alles op de juiste plek te krijgen.
    [​IMG]
    Ik heb dit probleem al eigenlijk zolang als ik me kan herrineren (Op OS XP teniminste ) en op 5 verschillende computers hetzelfde gehad.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
    Ik zou diegene erg dankbaar zijn, want ik begin me er nu flink aan te ergeren
     
  2. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een veel voorkomend probleem bij Windows XP en/of installers. Ook ik heb dit bij een aantal programma's/games gemerkt die ik installeer. Bij andere gebeurt dit weer niet.

    Ik weet niet echt of er een oplossing voor is, maar ik gok dat het door de installer komt (hoe kan het anders dat bij de ene installer bij mij dit gedrag zich ook voordoet en bij de andere niet?).
     
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Typ de link zeg maar waar je em wilt hebben in kladblok. Zoiets als dit: C:/map/map/map. Kopieer deze link en plak em snel in dat venster.

    Suc6
     
  4. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een mogelijkheid inderdaad. Indien de standaardmap er al staat en je wilt het geheel op D/E/F/G/Whatever installeren selecteer ik altijd met de muis (linker muisknop ingedrukt) de letter van de schijf. Vervolgens type ik dan snel de juiste schijfletter in.

    Met standaarmap bedoel ik dan C:\Program Files\<Naam game of producent>
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006

Deel Deze Pagina