1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GTA:SA]Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    @ Jordi:

    Oke, neem je tijd!:cool:
    Vanmiddag heb ik de missie zelf nog eens gedaan en zonder problemen.
    In 1 keer gelukt*)

    @ Kevin:

    Inderdaad een lastige missie.
    Hier moet je met Big Smoke naar Unity Station gaan. Daar vertrekt een trein met gangsters erop. Spring op de Sanchez en volg de trein. Probeer om naast de wagon waar de Vagos opstaan te rijden, een tweede optie is om er schuint achter te rijden. Werkte bij mij heel goed. Blijf buiten de rails, rechts dus, anders schiet Big Smoke alleen maar tegen de trein aan en niet op de Vagos. Kijk uit voor een auto op de rails en een aankomende trein anders val je en moet je weer opnieuw beginnen. Zorg dan dat je een beetje voor de trein rijdt. Na de tunnel moet je rechts het zandweggetje opgaan. Als je een goede bike-skill hebt kun je daarboven proberen om op de trein te springen, dit kan best lastig zijn. Dan schiet je de Vagos dood en het klusje is geklaard. Zonder goede bikeskill moet het ook lukken hoor, als je goed rijdt kan je voor de tunnel al klaar zijn. Let wel op dat je de Vagos voor de brug van Las Venturas koud hebt gemaakt anders is de missie niet gehaald.

    Kijk anders op de site waar Jordi je heen stuurde of bekijk even dit filmpje,
    Wrong Side of The Tracks

    Succes, voor meer vragen kan je me een PM sturen!:thumbs:
     
  2. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gelukt:emo:

    bedankt
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke dan:thumbs:

    Ik Net even wat gebieden overgenomen.. zit nu 55% van de gang gebieden. De Vagos zijn moeilijker dan de Ballas maar met een M4 pomp je ze allemaal dood!\o/
     
  4. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

    Ik ben nu bij de missie Just Business. Die is ook best lastig, heb het filmpje bekeken, die gast zit achter een pc, met een muis zal het een stuk makkelijker zijn.
     
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Die missie is zoooo damn moeilijk :x Ik heb hem egt wel minstens 10 keer gedaan voordat ik hem eindelijk gehaald had.

    Maar een handige site voor je is: http://nl.wikigta.org/index.php/Missies_(GTA_San_Andreas)

    Veel succes!

    [Edit] @ The Fox: Heb jij die laatste missie al gehaald dan? En ik vindt het aan de ene kant wel jammer om die missie al te gaan doen, ik heb alle andere missies ook nog niet gehaald. Ik moet nog 2 bij Zero doen in San Fierro, maar die zijn ook zo damn moeilijk.
    Vooral die missie waarbij je vanaf het dak al die RC-vliegtuigjes uit de lucht moet knallen, die is me egt niet gelukt. En is het enige moment in de hele game waarbij ik codes heb gebruikt :'-()
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  6. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had het stukje over deze missie al gelezen op die site. Straks maar is proberen
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Just Business vond ik opzich best makkelijk (A) Ik ben nu bij Gray Imports. Ik moest het spel helemaal opnieuw beginnen omdat mijn andere disc kapot is en ik heb toen de bestanden van GTA verwijderd (domdomdom). Op de eerste disc zat ik rond de 68% Moet nu dik veel opnieuw doen:{
     
  8. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jij vond hem weer makkelijk...
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren heb ik hem gedaan, tweede keer. Me vorige save game was weg gegaan daarom.
    En trouwens, die missies bij Zero moet ik ook nog doen en de missies van Woozie ook nog. Heist missies ook wel.
    Die van Woozie zijn niet zo heel moeilijk. Welke vind je moeilijk misschien dat ik je kan helpen.
    Die missie van Zero moet ook zonder cheats mogelijk zijn!

    EDIT:

    Check deze website even.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  10. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet van Heist inderdaad ook nog een paar, Dam and Blast is de laatste die ik gedaan heb voor Heist.

    Ik heb op die site die je gaf dat filmpje gekeken van Air Raid (Zero's missie met die RC vliegtuigjes). Die gast is echt goed daarin, ik snap dat niet. Ik had wel een paar keer dat ik nog een paar seconden had toen het signaal weg was. Maar hier was het signaal nog 100 %. Maar ik denk dat hij/zij het op de pc heeft gedaan, dat is wel wat makkelijker met richten denk ik.

    Maar misschien probeer ik die andere missies ook nog wel een keer, want aan de ene kant is het wel jammer als je de laatste missie gaat doen terwijl je nog niet alles gedaan hebt.
     
  11. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie website!

    Damn die missie is moeilijk. De motor gaat bij al heel snel kapot en ontploft. Ik zal denk ik goed moeten oefenen op het schieten, vooral op het richten.

    Als je op de bestuurder van de motor richt moet je dan op zijn helm mikken? of iets lager? of nog ergens anders?

    Alvast bedankt, ik denk dat ik met deze missie nog wel ff bezig ben:mad:
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    De helm lijkt me het meest logisch. Want met een headshot heb je sneller iemand dood dan dat je ergens anders schiet. Misschien kan je ook z'n banden lek schieten?

    Keep trying! :thumbs:
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654

    De helm is inderdaad de beste optie om op te schieten. Deze missie vond ik ook echt heel moeilijk maar nu doe ik hem in 1x zonder moeite.
    Wat ook veel verschil kan uitmaken is de manier hoe jij het speelt, hoe schiet jij op de motoren?
    Ik doe: Linker Trigger om te schieten en met de rechtse analoge stick richt ik. Dit is een hele chille manier vind ik zelf.

    Succes,:thumbs:
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het bete de man die rijdt eraf knallen dan gaat de schutter vanzelf eraf..
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Kan ook. Je kan ook op de motor zelf richten en dan vliegt hij in de fik!:lol:
     
  16. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van mij is nu ook gta :confused:a aan het spelen kan je ook alles vrijspelen met een cheat of zoiets? hij heeft geen zin om alle missies te spelen
     
  17. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan je ook gemakkelijk zelf even googlen, maar volgens mij is die cheat er niet voor de Xbox versie.
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er eignlijk leuk aan om niks zelf hoeven te doen en gewoon een cheat te gebruiken :{
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Als je Gta San Andreas voor de PC bezit dan kan je een zogenaamde Trainer of een save game erop pleuren en dan heb je alles in 1x. Wat ik opzich een beetje gaar vind maar goed ieder zijn ding.

    Je vriend kan het wel voor elkaar krijgen door een Max Drive te kopen, een memory card met USB aansluiting. Deze kan je bij verschillende game winkels online kopen.

    Dan surf je naar xboxsaves.com en download je de save voor San Andreas en zet je die op je Xbox.

    Succes, btw dit is Legaal!\o/

    EDIT:
    Even de site bekeken en alleen de Xbx saves zijn legaal naar de rest van de site moet je niet kijken!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Of met een gewone xbox memorycard sla je de savegame van iemand anders op en zet je die op je eigen xbox.

    Maar beter ga je zelf een beetje tijd aan GTA besteden zodat je kan zien wat een geweldige game het is. En met een beetje doorspelen heb je binnen een maand het meeste wel vrijgespeeld.

    Het is bovendien eigenlijk gewoon een belediging al ga je een savegame downloaden van internet en die gebruiken. Alsof die disc zit volgepropt met helemaal niks, zonde om al die content ongebruikt te laten. Er is zoveel moeite in gestopt en jij besluit om het mooi niet gelezen op je disc te laten staan. :{

    :+
     

Deel Deze Pagina