1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

360 aanschaffen? Help svp.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door 5tefan, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen.

    Ik was geduldig aan het wachten op de ps3, maar de 360 begint zo onderhand toch echt wel te kriebelen.
    Ik heb al een beetje op marktplaats lopen gluren, voor 450 een premium pakket met 4x360 spellen en dan nog alles uit de halo reeks, dat lijkt me wel erg leuk.

    1#
    Nou heb ik zelf géén hd tv, ik weet dat je hem op je monitor kan aansluiten maar geeft dit wel een mooi effect dan?

    2#
    Is het verstandig een 2ehands xbox360 te kopen?
    Je heb altijd nog fabrieksgarantie, toch??

    3#
    Weet iemand misschien nog of er erg veel verschil zal zitten tussen de ps3 en de 360, ik heb bijv. gehoord van een maat van me dat de makers van assasins creed hadden gezegt dat de ps3 game stukken mooier zal zijn ofzo, nou kan ik me dit niet echt voorstellen.

    4#
    Ik woon op mezelf en verhuur een kamer aan een vriend, die vriend wil ook een xbox360 gaan kopen, zal het mogelijk zijn om uit 1 huis, op 1 internetaansluiting met 2xboxen tegelijk te spelen via live?
    Zo ja, ook in dezelfde server?


    Alvast bedankt, fanatiekelingen!
    Groetjes, Stefan!
     
  2. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    1#
    Geen idee maar hij kan ook gewoon op een normale t.v. hoor en dan ziet het er ook goed uit.

    2#
    gewoon zorgen dat je er een bon bij krijgt en vragen waarom hij hem verkoopt, ik heb mijn Nintendo ds ook 2e hands gekocht met bon nooit een probleem mee gehad. Gewoon goed opletten dus en eerste testen!

    3#
    Volgens mij zullen ze niet veel voor elkaar onder doen.

    4#
    ja zolang je maar een goede verbinding heb, vooral upload is dan bealngrijk.
     
  3. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    1#
    Ik heb mijn 360 op mijn gewone tv aangesloten... beeld is prima.

    2#
    Fabrieksgarantie geldt een jaar. Op de 360 staat een productiedatum. Ik heb mijn 360 gewoon in de winkel gekocht en geregistreerd via xbox.nl. Mijn eerste 360 was de productiedatum 16 okt., mijn tweede, 22 jan. en mijn derde komt woensdag uit Duitsland. (jazeker, 360 al 2keer kaduk, maarrruh prima klantenservice...:) )

    3#
    verschil ps3 en xbox360... mij boeit dat niet echt, ben gewoon xbox speler...

    4#
    goede verbinding belangrijk... online gamen met de 360 is btw super vet.
     
  4. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 waar ik over na zit te denken aan te schaffen, 2ehands, is dus NIET voorzien van een bonnetje, hij zegt de xbox 3 maanden geleden aangeschaft te hebben, maar het kan toch niet veel uitmaken of je een bonnetje heb of niet?
    Fabrieksgarantie geld toch wel?
     
  5. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    pff... dat weet ik niet hoor.. je moet volgens mij altijd een aankopbewijs hebben toch?
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, in principe wel, het gaat om de resolutie die je monitor aan kan. En je monitor heeft een scherpere resolutie als je TV :) Dus ja, het ziet er wel mooi uit, je moet alleen wel een verloop stekkertje kopen, want die zit er niet standaard bij (ook nog afhankelijk of je een CRT of een LCD monitor hebt).

    En waarom zou je hem niet gewoon nieuw kopen? Ben je meteen van al het gezeik af, kost wel meer, maar dan heb je geen gezeik met garantie als hij binnen een maand kapot gaat. Goedkoop is duurkoop wat dit betreft.

    Grafisch zit er praktisch geen verschil in. De twee consoles zijn min of meer equivalent aan elkaar. Sterker nog, omdat de 360 makkelijker te programmeren is, is het gisteren bekend gemaakt dat Assasins Creed op de 360 een A.I. boost krijgt en dus meer geoptimaliseerd zal worden voor de 360. Maar grafisch zie je echt het verschil niet.

    Ja, maar goed, zoals de anderen zeiden, voor leuk online gamen is een goede verbinding vereist, zeker als je die verbinding ook nog eens moet delen met elkaar.
     
  7. Killionaire

    Killionaire Co-op shooter liefhebber

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het om de games! Wie brengt meer vettere games uit. Omdat iets mooier is is het ander niet gelijk lelijk of veel minder mooi! San Andreas op de Ps2 was ook lelijk maar wel leuk. Ik heb dat veel liever dan een grafisch schitterende game die niet echt leuk is. 360 maakt meer mature games en shooters dan Ps3
    en die krijgen bij mij de voorkeur. De games waar de Ps3 in uitblinkt boeien me niet echt.
     
  8. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik denk dat het toch een nieuwe premium gaat worden, veel geld, maar goed, het moet maar dan.

    Ik heb een internetaansluiting van wannadoo liggen, family ofzo heet het..
    Download met 1.5mb/ps.

    Ook spelen we vaak andere spellen tegelijk op het internet, via de pc dan..dat werkt altijd perfect, betekend dit dat het met live ook goed zal werken?
     
  9. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zal goed werken!

    Ik heb de 360 op de release datum gekocht, toen verkocht via marktplaats, vond het niet meer zo leuk.
    Die jongen die hem van mij heeft verkocht had mij nodig voor het garantie proces omdat hij op mijn naam stond geregistreerd. Ik heb uiteraard netjes meegewerkt en die jongen heeft zijn xbox weer terug. Dus soms heb je aan een aankoopbon alleen niet genoeg.

    Begon toch weer te kriebelen, net langs de bart-smit gegaan en het premium-saint row pakket gekocht:emo:
     
  10. 5tefan

    5tefan Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in gesprek met iemand die een 2ehands 360 te koop heb staan maar zonder aankoopbonnetje, hij claimt de 360 via een site gekocht te hebben wegens een aanbieding van de desbetreffende site toendertijd.

    Nou wil ik even de info vragen die je nodig heb zodat ze bij de klantenservice even kunnen kijken of het een eerlijke is en tot wanneer de garantie loopt?
    Kunnen jullie mij derbij helpen wat voor info de klantenservice allemaal wilt weten wat op de 360 staat, kan ik die info even vragen aan de verkoper en een belletje plegen!

    Edit; Never mind, ik heb dervanaf gekeken, als ik een 2ehands ga aanschaffen wordt het gewoon netjes met aankoopbon!
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  11. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    #1 Hangt geheel van de resolutie van je monitor af. Je moet wel zorgen dat de resolutie minimaal 1280x720 is. Daarnaast moet je wel een aparte VGA kabel kopen om heb op je monitor aan te sluiten(tenzij je monitor composiet heeft)

    #2 GEEN BONNETJE GEEN GARANTIE!!!

    #3 De Xbox 360 versie van Assasins Creed is gelijkwaardig aan de PS3 versie. Het is zelfs zo dat de AI van de xbox 360 versie beter is dan op de PS3 (officieel bevestigd door ubisoft zoek het maar op op google). Maar ja op ten duur is het de verwachting dat de PS3 spellen er wel beter uit gaan zien, maar dat duurt nog wel ff.

    #4 Ja het is geen probleem om met twee xboxen de zelfde verbinding te laten delen. Echter als je allebij tegelijkertijd gaat gamen dan heb je natuurlijk wel 2x zo veel kans op lag. Dus je moet wel een snelle verbinding hebben minimaal 1 Mbps upload (download maakt niet zo gek veel uit zo rond de 4 Mbps zit je goed).
     
  12. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder bon sowieso niet kopen. En met bon nakijken of de xbox geregistreerd staat op zijn naan, als dat zo is vragen aan de desbetrefende persoon of hij mee wil werken als de xbox defect raakt...

    Het best blijft toch gewoon een nieuw exemplaar uit de winkel
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina