1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pc flikkert / stations

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door daantjuh_15, 16 sep 2006.

  1. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    oke hier komt die,
    elke keer als ik mijn pc wil aan zetten, dan flikkert het beeldscherm t/m het inlog venster..dat doet die ook als ik een spel wil spelen of als ik het spel heb afgesloten en dat die dan naar het bureablad gaat. dat doet die bij elk spel en elke keer als ik de pc opnieuw opstart.

    dan heb ik nog een vraag,
    ik ben net een week weg geweest, en ik klik op 'deze computer' en dan zie ik 5 stations staan: (A: )diskette en een (F: ) dvd station en (G: ) cd-rw station en (H: ) cd station en als laatste een (J: ) dvd station..

    dus weet iemand hoe dat kan:confused: want volgens mij hoort dit allemaal niet.

    naja hoop graag op een antwoord
    Daan
     
  2. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een virus mss? zou kunnen.
    met partition magic kun je de drives weer hun goede naam geven als niets anders lukt.
     
  3. basovich

    basovich Guest

    hoezo flikkeren?
    trillen ofzo?

    dan heb je waarschijnlijk iets magnetisch naast je beeldscherm/pc staan.
     
  4. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat naast men beeldscherm staat is: 2 boxjes, een webcam, draadloos toetsenbord en onder de tafel staat de pc zelf met daarnaast een subwoofer
     
  5. ik neem aan dat je dan 2 drives teveel ziet ??

    dan neem ik dus aan dat dat virtual drives zijn die kun je uitzetten bij het programma waar je die bij hebt aangezet :p LOGISCH dus nero/alcohol120 of dergelijke en dan zoeken naar virtual drives en die op 0 zettenO-) :thumbs:
     
  6. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ja iok zie inderdaad dus 2 drives teveel, maar ik heb dus alcohol 52%..maar heb geen flauw idee hoe je die op 0 zet ofso...weet niet super veel van computers
     
  7. op opties duwen meestal bovenaan en dan virtuele schijven zoeken en dan op 0 zetten:p
    :):
     
  8. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    echt bedankt man, ze zijn nu weg:thumbs:

    maarja nu dat andere probleem, want dat knipperen/flikkeren is er nog steeds..ligt dat aan de computer zelf, of het beeldscherm??
     
  9. ja dat flikkeren heb ik ook wel eens gehad :9 je bedoelt dat je zo af en toe zwart beeld ziet8)

    misschien nieuwe driver voor videokaart downloaden ?? welke kaart heb je
     
  10. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is het niet, je kan het beeldscherm als ware wel zien, maar het knippert gewoon de hele tijd...teminste voor een bepaalde tijd, kijk als je dat zwart zo ziet dan is je driver niet goed, maar dat is alleen bij spellen...maar dat knipperen bij mij is ook bij het opstarten t/m het inlog venster
     
  11. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien staat je verversfrequentie laag??

    rechtsmuisknop op bureaublad > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > beeldscherm > en dan zo hoog mogelijk zetten...
     
  12. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Boxjes kan je ook beter niet tegen je monitor aanzetten. ;)
     
  13. ja idd misschien es met 60 hz werken of minder resolutie ;)
     

Deel Deze Pagina