1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Televisie]Over There

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jest3r-NL, 10 sep 2006.

  1. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond (Zaterdag 9 September) zond RTL7 om 22.00 de pilot van een dramaserie over de invasie in Irak uit. Deze serie heet Over There.
    [​IMG]

    Het scenario volgt een eenheid geleidt door Sergeant Scream (t3h grote schreeuwlelijk).
    De eenheid bestaat voor de rest uit de soldaten Bo, Dim, Angel, Smoke, Double wide en Mrs. B [​IMG]

    Uitzending: RTL 7, wekelijks, vanaf zaterdag 9 september, tussen 22.00 en 23.00 uur.

    Ik moet zeggen, de aflevering was een beetje eentonig, maar ik heb er wel van genoten.
    Ik denk dat dit een aardig grote hit gaat worden.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.482
    Gaat dit dan weer zo'n pro-amerikaanse serie worden? Ik hoop wel dat het echt realistisch wordt weergegeven qua feiten en niet een soort propagandaserie wordt.

    Oeps:

     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  3. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me best een leuke serie.. maar ik heb het gemist. Geen herhaling?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zaterdag 22:00 is een beetje een kut tijd voor een serie. Er is vaak een goede film op, er is voetbal op Talpa en mensen gaan rond dit tijdpunt vaak uit.
     
  5. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, maar als je eens thuis blijft, dan vind ik dit vaak een beter alternatief dan films op tv kijken die je toch al 7 keer hebt gezien.
     
  6. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    dan neem je het op =P
    een hd-recorder is echt een must xD hahaha
     
  7. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha ik weet al hoe dit gaat worden.
    De grote, slechte terroristen (Wat natuurlijk ook wel waar is daar) en de heilige Amerikanen die NOOIT ook maar iets tegen de wetten van Geneve zouden doen!

    :x
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.482
    Leuk Bevonden:
    8.482
    Dat dacht ik eerst ook, maar...

    "De reeks biedt de kijker geen portie verdoken vaderlandslievende propaganda aan, maar een unieke blik op de bittere realiteit en de vreselijke gevolg en van een oorlog. Het is bovendien de allereerste fictiereeks over het Amerikaanse leger, die verhaalt over een gewapend conflict dat nog steeds aan de gang is."
     
  9. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/.

    Laat me mezelf nu ook ff quoten

    Zo nu is het ook waar :)
     
  10. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem op dvd, ben erg benieuwd
     
  11. j u s t 1 c e

    j u s t 1 c e Pure Own4ge

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach jongens julie moeten niet zo zeuren, het wordt gewoon chill....heb de 1ste 2 afleveringen gezien en het is zo'n beetje in de stijl van Band of Brothers alleen dan in Focking Irak. Tazzz dat wordt toch vet!
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb het hele seizoen gevolgd toen het nog in de USA op tv was, het is echt een goede serie die het kijken waard is. Er gebeuren heftige dingen in en het is helemaal niet zo pro-USA als dat het lijkt. De soldaten in Over There zijn helemaal niet zo schijnheilig, ze maken fouten en zullen er zelfs voor gestraft worden (kijk de serie maar).

    De maintheme van Over There vind ik echt geweldig, is gezongen en geschreven door de maker van de serie.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nee? is het geen propogandische zooi? dan ga ik het ook ff kijken.
     
  14. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Zendtijd is verandert. Nu geen zaterdag 22.00 uur, maar dinsdag 22.30 uur.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst de hele serie binnen 24 uur gekeken:+. DVD box gekocht enzo.
     

Deel Deze Pagina