1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

half live nova prospect hulp!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door randomreader, 13 jul 2006.

  1. randomreader

    randomreader Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo zit al 3 maanden vast in een level. ik heb een beest verslagen door bommen en radiators enzo. toen door de openklappende deuren.(eerst de troep weg gehaald.
    toen rechts de hal door samen met die wezentjs op poten en toen eindigde ik bij tralies waar ik werd beschoten door een vast staande gun. die heb ik nu om geschoten. kom dus niet door de tralies. kan wel nog een trap op naar een ballustrade ( of terug naar de douche,s of zo. maar daar is ook niks.please please wie helpt mij. Alvast bedankt_O_
     
  2. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan je die beesten ergens naar toe laten gaan en een deur openen? of kan je ergens een switch raak schieten?

    ik weet het niet goed meer is al weer een flinke tijkd geleden! succes ermee, het is zeker de moeite waard!
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij zit in de kamer waar je niet verder kunt een soort van ventilatorschacht achter een kast (ofzo), daar moet je dacht ik doorheen.
     
  4. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in de linker hoek van de grote ruimte met de pilaren in het waar de queen binnen kwam rennen is een doorgang. Je moet hier wat rommel weghalen met je gravity gun dan kun je er doorheen.

    Succes.
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    hey psssst het is half-life.
     
  6. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost ? :\
     
  7. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet goed langs de muren gaan en dan kom je vanzelf een grijs vierkantje tegen, laag bij de grond wat een ventilatieschacht moet voorstelen, pak deze op met je gravity gun en gooi hem weg, ga nu door de schacht en ...naja verder kom je er zelf wel uit ;)

    Als je voor de tralies staat met de gun waar je het over hebt zit de ventilatieschacht aan de rechterkant ongeveer in het midden van de muur.

    En SabZero NL, technisch gezien is het Half-Life 2.
     
  8. Dark Elf Doku

    Dark Elf Doku Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    HALF-LIFE (2)
     
  9. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jow gasten ik wil Half life 2 op mun 360 spelen en uhm hij start op en alles en je ziet dat die in het beginscherm gaat laden maar als de balk vol is dan valt die uit en heb ik geen beeld meer ook niet als ik daarna na het dashboard wil gaan. Heeft iemand zo'n zelfde probleem en is dit op te lossen?
     
  10. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    wow laat maar zitten, ik heb net ff 5 min gewacht en nu loopt die weer ineens
    VREEMD
     
  11. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Noooooo, het gevaar is dus nog steeds niet geweken.
    Ik zal uitleggen wat er gebeurd en waar het fout gaat:
    Ik duw CD erin start op staat loading en daarna als de balk helemaal vol is valt die zeg maar uit. Daarna 2 tot 5 min later begint die weer te lezen en dan krijg je dat filmpje met die hakke muzien. Als dat af is gelopen dan komt er weer onderaan loading te staan, is die geladen en valt weer uit en begint alles weer van voor af aan.
    Trouwens het spel komt uit Duitsland ( Berlijn )
     
  12. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste backwards compatibility patch installed ?
     
  13. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep alles anders zouw hij ook niet draaien daarom vind het maar zeer wazig
     

Deel Deze Pagina