1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Afspelen van .tuv bestand

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Virus666, 27 jun 2006.

  1. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe ik zo'n bestand kan afspelen en anders kan converteren.
     
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet; het is namelijk een Generic Tutorial File.

    Wat je zou kunnen doen; het bestand openen in WordPad en dan de eerste 2 regels even bekijken; vaak staat daar de officiele bestand-extensie in vermeld.
     
  3. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zouden mp3's moeten zijn. Bij deze de eerste 2 regels van 1 van de bestanden.
    Code:
    8=ÿq(îñû    -ÕZòm¥˜Ü¯·Nl‰R4B
    ½¥h;™VÖºÚ=º©{æ»àQaO%,¾:±Ÿ`€•:¹æD‡i¦ü0 LÉM©±9+HNŒó¨’”€=·Ø‹¿_[ ljV Ùtä¹îghæØ5ô
    Enig idee wat de officiele bestands extensie dan is? Want ik heb namelijk geen idee.
     
  4. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je denkt dat het MP3's zijn, waarom dan niet hernoemen naar MP3 en dan afspelen? Om te testen of dat gesnapt wordt...
     
  5. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Geprobeerd, werkt niet :'-(. Nog andere ideeen??
     
  6. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal wordt op warez sites of dergelijke de bestandsnamen veranderd zodat de host terwijl hij scant niet de mp3s vind en de site sluit. hernoemen is meestal dan genoeg maar uhm als dat het geval is valt het onder illegaal en moet het topic eigenlijk dicht.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    probeer ze eens te hernoemen naar .rar of zip oid.
     
  8. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me niet om ze af te luisteren. Ik denk dat ik ze maar als verloren beschouw. Bedankt voor alle hulp.
     

Deel Deze Pagina