1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD's en 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoonieB, 5 dec 2005.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    ---------------------------------------------------
    SYSTEM IMPROVEMENTS
    DVD Player

    Improved audio/video sync after extended pauses
    Improved visual quality
    DVD player outputs at native resolution over VGA connection
    Improved playback smoothness
    Improved fast-forward and rewind smoothness
    DVD play continues to attempt to read a disc after “disc read” error
    DVD play à Pause à Play jitter / out of synch issues improved
    DVD play à Slow Play à Play jitter / out of synch issues improved
    Repaired issues with missing menu selection icon from DVD disc menu for certain films
    Improved Xbox 360 Guide efficiency during certain films
    Repaired playback stutter during certain films

    ---------------------------------------------------

    Het lag inderdaad aan mijn TV,want met mijn nieuwe LCD schokt ie minder / niet. Maar goed, misschien dat de nieuwe update deze problemen ook bij andere gamers verhelpt?
     
  2. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook wel problemen gehad in het begin bij het afspelen van mijn DVD's (schokkend beeld) , maar dat loste ik op door het beeld op 50hz in te stellen, toen liep hij weer soepel.
    Ik heb mijn 360 via een advanced scart kabel op een Philips 21 inch 'normale' tv.
     
  3. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren even Pirates of the Carribean in gedaan die bij mij zwaar audio video sync problemen toonde voor de update. Na deze update is dat dus weg, daarnaast is beeld idd scherper en lijkt het allemaal net iets soepeler te draaien. \o/

    Ik moet effe denken welke nog meer audio video sync problemen vertoonde en die ook proberen, weet niet meer precies welke dat zijn.
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Al die issues met DVD's afspelen waren bij mij weg toen ik mn 360 aansloot op een HD scherm (naja 1680 x 1050). Het probleem is vooral dat de 360 geen zin heeft in SD tv's. Die update is wel briljant trouwens, die upscaler werkt goed met mn ACER scherm. Alleen lijkt het wel alsof er een figuurlijke anti aliasing uit is gegaan, details en scherpe randen (zoals daken in de verte), lijken wat te trillen. Maar dat is maar een klein probleempje, je merkt het niet echt.
     
  5. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik een multiple region dvd afspelen op me 360?
     
  6. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Men zegt als je een 100Hz breedbeeld tv koopt heb je geen last meer van die 50-60Hz problemen, klopt dat:confused:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh wat voor een probleem bedoel je?
     
  8. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat hij op 60Hz hapert en stotters en op 50Hz niet, als ik een 360 koop en Oblivion speel op mijn 50Hz tvje (die geen 60Hz ondersteund) denk ik dat mijn beeld gaat stotteren omdat het een 60hz game is.

    Maar ik wil graag een nieuwe tv kopen (geen HD gewoon tweedehans onder de 100 euro) en heb ik gehoord als je een breedbeeld koopt hoef je je geen zoregn meer te maken over 50 of 60Hz het is gewoon allemaal goed...

    Lijkt mij ook stug maar ik vraag het aal jullie*) , heb weinig verstand van dit soort dinge, als het beeld zonder stotteren loop is het bij mij goed in ieder geval...
     

Deel Deze Pagina