1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thread voor kleine vragen.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Splintertje, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht zo net; zou het niet handig zijn als er een thread komt waar je allemaal kleine dingetjes kunt vragen, bijv. als je niet weet hoe je verder moet komen met een spel of als je wilt weten wanneer een spel uitkomt? Bijv. ik heb de vragen wanneer de nieuwe Hitman uitkomt en wanneer de nieuwe OXM (met hitman demo) maar anders zou je een (overbodige) thread aan moeten maken. Kleine kans dat zo'n thread er komt, 't is ook alleen maar een suggestie
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm.. maar dit forum gaat meer over vragen over deze site ... en de meeste bezoekers kijken toch niet in een algemene thread .. laat staan dat ze een faq lezen ;)
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis toch een suggestie voor de site....

    Ik ben zoiezo niet voor centrale threads. Omdat zoeken dan gewoon steeds minder zin heeft. Je kan alles wel in een centrale thread gooien, maar iemand later hetzelfde probleem heeft en gebruikt de zoekfunctie zijn is het probleem niet meer te vinden door de vele pagina's van centrale threads. Ik ben dan ook tegen dit idee, want wat maakt 't uit of je de vraag apart stelt of dat er een kleine vragen thread komt. Zoiezo, met een eigen thread is er vaak meer kans op antwoord en focussed iedereen zich op 1 probleem. Met een centrale thread zijn er vaak meerdere vragen en komt het wel is voor dat het probleem over het hoofd wordt gezien, of niet beantwoord wordt omdat het een probleem wat weinig mensen weten is en door de vele posts onder de vraag wordt er ook niet meer gekeken naar die post en kun je vervolgens de vraag (weer) opnieuw stellen.
     
  4. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan een thread gaat na-apen probeer dan tenminste niet te doen alsof jij het bedacht hebt,
    ...
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat is het absoluut niet, en bovenal, dit is het verkeerde forum.

    -Dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina