1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Koopjes (games) [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Yko

    Yko Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkte de code nog wel (een paar minuten geleden)
     
  3. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell Chaos Theory 8,90 media markt herzogenrath
    SC collectie nu (voor even) volledig..
    Ook lagen daar wat spellen uit de 'best of classic' waaronder Halo, Project Gotham racing 2 en counterstrike voor 9 euro.
     
  4. vodka_mike80

    vodka_mike80 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    zondag 9 april THUG 2 & burn out revenge (classic) gekocht voor 4,99 per stuk bij de intertoys in Uden!
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    BurnOut Revenge, nu al classic?
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij bedoel je Burnout 3 :) Die was in ieder geval maar 5 euros. Damn das echt geen geld voor zon top game :eek:
     
  7. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een plek waar de starterkit goedkoop te krijgen is (voor xbox 1) Bij Play voor €39.99 met PGR 2 maar ik 'm vroeger geloof ik wel goedkoper gezien
     
  8. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg daarbij: SSX3, sims busting out, batman begins, catwoman, champions league en nog wat titels. Mooie prijs 5eurie ook al zijn sommige crap. Intertoys breda
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is Intertoys in het algemeen. (Dacht ik) :)
    Ik heb trouwens eergister THUG2 gekocht voor 5 euro's daar. En telkens als ik het doosje van Burnout3 zie met een stikker van 4,99 erop krijg ik de neiging om uhm gewoon nog een keer te kopen :eek:
     
  10. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn wel vaker van die acties, voor 29,99 ofzo.. Weet iemand er eentje?
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo op verschillende fora lees is nog best veel vraag naar die goedkope starterkitjes. Waarschijnlijk omdat ze ook op de 360 werken, maar ik wil mn abbo voor mn oude xbox gewoon goedkoop verlengen, omdat ik €60,- tog veel vind (ik heb altijd geld tekort :p)

    Alleen ik kan ze bij mij in de buurt nergens meer vinden en op internet ook maar weinig, of ze kosten €60,-. Hoewel je de headset en de game vaak kan verkopen (naja, de headset heb ik ook nodig, die dingen zijn van die lekkere hoge kwaliteit dat die van mij met seconde lijm geplakt is)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  13. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Last name Availability Quantity Price
    XBOX LIVE KIT INTERNET + Midtown Madness 3 No longer available 1 € 24,99
    Sub-total € 24,99
    Shipping costs € 2,00
    Total price € 26,99

    Ik wilde al bestellen, staat er helaas "No longer available" :mad:
    Die van de Neckermann bestel dan ik wel, probeer ik Halo 2 wel weer te verkopen
    Of ik kijk nog even rond
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide slechts 3 maanden... Kom ik overigens bij de FRS voor 'n starterkitje, zie ik 'm samen met PGR 2 voor €29,95, ik denk die neem ik mee. Hebben die mongolen (sorry voor 't taalgebruik) een verkeerde sticker erop geplakt. Ik bedoel, hoe dom ben je als je een prijsticker maakt waar op staat Xbox live+ PGR 2 €29.95 i.p.v. €59,95. Gaat ie eerst de hele tijd ook blijven zoeken op z'n computer...
     
  16. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, sorry voor dubbelpost
     
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    heeft niets met de sticker te maken, maar met de prijs in het systeem die omhoog is gegaan...barcode blijft hetzelfde.
     
  18. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Als er 29,95 op staat, moet en ze hem er gewoon voor verkopen. Het is immers aannemelijk dat zo'n oude game goedkoper is.

    Ik zoek ook iets om m'n xbox live te verlengen. Zit er bij de Xbix360 live starterkit ook een headset (voor de 360) ? En kan je met zo'n kit een live abo op een Xbox1 verlengen?

    In ieder geval zoek ik een 12 mnd starterkit met of zonder game, liefst voor weinig, maar anders voor 59,95. Iemand tips? Liefst ergens online met lage verzendkosten.
     
  19. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik goedkoop een controller kan krijgen? (nieuw)
     
  20. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier een update op mijn eerdere bericht:

    ik heb zojuist bij play.com voor nog geen 60 euro de xbox live starter kit + forza + fifa2005 besteld. Er zit dan 12 mnd xbox live bij. Voor hetzelfde geld als automatisch verlengen heb ik er dan 2 games en een headset bij.

    (Als je het bedrag via creditcard betaalt en gewoon op play.com voor engelse ponden kiest, dan ben je goedkoper uit dan wanneer je bij play.com het bedrag in euro's selecteert.)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina