1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half-Life 2: Episode One voor XBOX(360)

Discussie in 'Algemeen' gestart door moederfietser, 14 apr 2006.

  1. moederfietser

    moederfietser Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al wat bekend over dat de nieuwe Half-Life uitkomt op de XBOX console? Heb tot nu toe nog niets kunnen vinden maar wel heel benieuwd of iemand meer dan ik weet.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Half-Life 2: Episode One is Pc only
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor nu, anyways. Als daar nieuws over is dan lees je het bij ons. :)
     
  4. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog niks over bekend, dus er is nog geen ja of geen nee. Het is wachten op een officiele mededeling.

    Ik denk persoonlijk dat je even zult moeten wachten aangezien Half Life 2 voor de Xbox een flop was en Valve momenteel niet zo veel vertrouwen heeft in de xbox of xbox 360.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, is niet echt gek ook he. Je brengt een top-game uit, overal goed verkocht en dan breng je hem zowat een jaar later uit! De meeste Xbox'ers hebben hem dan ook al op de PC of bij iemand anders het spel helemaal gezien. Als Valve nou wat extra opties had toegevoegd, maar nee hoor. Dan vind ik het niet gek dat het een flop was...
     
  6. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    k weet niet of de 360 het wel aankan hoor
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou wel een k*t streek zijn als je eerst Half Life 2 op de xbox brengt en dan de eerste episode niet. Ik wil heel erg weten hoe het verhaal verder loopt en dat kan waarschijnlijk niet op mn pc. Half Life 2 op de xbox is gewoon erg goed als je de pc versie niet gespeeld hebt.
     
  8. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geef jullie weinig kas. Op InsideGamer (oh jeej, ik maak reclame) las ik begin dit jaar dat Gabe Newell, oprichter van Valve en Half-Life Project leider zei dat de verkopen zo tegen vielen van de Xbox versie van Half-Life 2 dat hij voorlopig niet vanplan is nog games op de huidige of Next. Gen consoles uit te gaan brengen.

    De consoles zouden volgens hem nog niet voorzien zijn van een "installed base" dus een grote community. Dat is natuurlijk onzin. Het werkelijke probleem licht bij Valve zelf omdat ze Half-Life 2 helemaal gecut hebben en het spel TE laat op een TE zwakke console uit hebben laten komen...

    Balen, want ik hoop zelf altijd nog op CS: Source voor de 360...
     
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kwamen ook echt pas met Half life 2 toen net de launch van de xbox 360 was... Dan kan je jezelf wel gaan afvragen waarom de verkoop van HL2 tegen valt maar daar is toch een duidelijke verklaring voor lijkt mij zo.

    Ik snap opzich wel waarom iemand die expansion voor de xbox zou willen, maar om nou de volle mep te gaan betalen voor een verhaaltje van 4 uur... je moet er maar zin in hebben. Daarnaast is het niet nodig om een hele goede pc te hebben wil je HL2 kunnen spelen.
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo duur worden die episodes niet had ik gelezen. Ze willen het Half Life imperium in leven houden door het verhaal in verschillende nieuwe episodes verder te vertellen. Dus waarschijnlijk komen er wel wat episodes en dan zullen ze niet al te duur worden. Als Valve eerst Half Life 2 met een incomplete verhaallijn ook op de xbox uitbrengen en dan die episodes niet? dan ben ik echt teleurgesteld in hun.

    Half Life 2 was trouwens lang geen perfect spel, ook op de pc niet. Zo vernieuwend is Half Life 2 niet (op een paar aspecten na) en de Balans was ook ver te zoeken (al is dat vaak zo in shooters). Alleen de filmische sfeer was zooo geweldig, waardoor Half Life 2 op de xbox ook echt geweldig is (singleplayer dan he).
     

Deel Deze Pagina