1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Naruto: Rise of a Ninja

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 6 apr 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Ik lees net op de frontpage dat er een Naruto game voor de 360 komt, en ik denk dat veel mensen deze serie wel kennen,zien of de manga lezen.

    Wat verwachten jullie ervan?

    Wat moet erin bv, ninja gaiden achtig iets etc... etc... ;)

    Voor mensen met intresse in de manga/anime: www.narutomania.com of www.narutocentral.com
     
  2. Master Chief

    Master Chief Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    moet avontuurlijk zijn, en gewoon naruto sfeertje hebben dan is het PUEWFICT en nu nog bleach ai
     
  3. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    er is er al een voor de ps2 in het japans, een vriend van mij heeft die alleen hij zegt het niet te kunne volgen :+
     
  4. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    ja er zijn meerdere games uit v Naruto op psp, ds , ps2 en gamecube..

    Het zijn vooral action rpgs of fightingames..

    Als het idd een echt Naruto sfeertje heeft vind ik ook alles best...
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, ik vraag me echt af hoe de grafics worden want die kunnen ze volgens mij bijna hetzelfde mkaen als de serie zelf.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Naruuuuuuuuuuuuuuuuuto, echt als je me helemaal gek wilt maken. Ik zou dan een combi willen van rpg en een fighting game. De rpg voor het uitwerken van het verhaal Genin-exam! En daarnaast het opdoen van powers. Die powers vervolgens verwerkern in een soul calibur style om Gaara ed te verslaan.....
    Zou echt super zijn :)
     
  7. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen DUBS!!! aangezien deze game voorlopig alleen Europa en Amerika zal uitkomen
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Doe mij maar chuunin exams :)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ow fuck bedoelde ik ook ;)
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien een combo van RPG en fighting game :).

    Wil eigenlijk ook wel multiplayer spele.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik wacht persoonlijk meer op een game van Bleach, maar die verwacht ik niet omdat de serie nog niet klaar is. En als er ooit één komt, hoop ik natuurlijk op een Action-RPG.

    En deze game ga ik ook wel in de gaten houden, ik hoop dat het er ook uitziet als een anime, en niet zoals bij Mobile Suit Gundam dat ze het realistisch gaan maken.
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn al 2 bleach games op de PSP dus hij kan best komen. En in de Naruto games op de Cube heb je toch ook alleen de characters die er tot dat moment in de anime verschenen zijn..
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik, er zijn er ook voor de PS2 en GC, maar ik vind al die fighters niet zo leuk. Ik hoop dan ook op een 3D game, met anime graphics en RPG-elementen. ;)
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Naruto is ook nog niet klaar als serie hoor
     
  15. milenko79

    milenko79 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic, maar het schijnt dat we bij ep 183 eindelijk gaan stoppen met fillers, over een maandje eindelijk weer sasuke dus.
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoop dat het een Ninja gaiden achtige actie game word met rpg elementen, je begint gewoon met alleen shuriken moves en later die blauwe bal aanval enz, als je tegen een sterke vijand moet duurt het gevecht langer en als je langer uithoud zal je de chakra van de 9tales loslaten en krijg je snellere moves en word je sterken..

    zoiets zal wel tof zijn :p
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    dat was de bedoeling maar tijdens een van de laatste episodes zag je de melding dat er nog meer dan 20 weken extra fillers zouden volgen
     
  18. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: ik word gek van die k*t fillers... Ik wil weer dope aktie zien...
    ontopic: Maar ik zou graag zeg maar een rpg + een fighting game (zoals doa4) willen zoals iemand al zei :p. Als je dus bijvoorbeeld iemands leven leid (naruto) dus een soort story mode waardoor je af en toe gevechten moet houden, axams houdt enz... Dat zou het strakste zijn _O_
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 20 weken fillers :eek: ze verneuken de serie wel een beetje zo, iig vind ik dat dit een action/adventure game moet worden, idd beetje als ninja gaiden en dan keus uit verschillende chars met ieder hun eigen special abalities. Zoals bv: Rock Lee die erg snel is en goed kan dodgen en dan bv als supermove dat hij zijn gewichtjes voor een bepaalde tijd afdoet (echt een top moment in de serie) en sasuke natuurlijk gewoon met echt ziek vette moves en een beetje gebalanceerd, hij kan dan weer morphen (zoals je zag in het gevecht tussen hem en naruto), hier kunnen ze echt iets geweldigs van maken.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    offtopic: ja wie niet :p
    ontopic: Singleplayer ehm ninja gaiden style, multiplayer DOA 4 style,
    Co-up opties in combo met ninjustu etc zou ook wel vet zijn.
     

Deel Deze Pagina