1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat ik eerder al zei Henry heeft zich express gevangen laten nemen om aan de nummers te komen. Iig dat is wat ik denk.
    Want toen Locke hem de nummers vertelde kreeg hij een blik van ''hier heb ik de hele tijd op moeten wachten om dit te horen te krijgen''.
     
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Als dat het enige was waar het hem om te doen is, dan was hij wel weg gegaan nadat hij de nummers had gekregen.
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, want nu zou hij normaal hun vertrouwen hebben, het is erg riskant om meteen te vluchten nadat je hebt, wat je denkt nodig te zullen hebben.

    Ik weet niet of het om de nummers gaat... we zien wel :p
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    iig hoort henry bij the others als dat niet zo is, een hele nieuwe groep! Ik dacht wel even toen locke onder die schuifdeur zat dat henry, locke ff ging ondervragen. zou wel cool zijn geweest.

    ohja ook leuk om te weten: de schrijvers waren van plan om Jack al af te maken in de eerste aflevering, het leek ze wel leuk om (wat de meeste mensen denken) de hoofdpersoon meteen te laten overlijden hij zou dan meteen worden afgemaakt, in het deel van het vliegtuig waar ze ook de piloot vinden.
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, dat was weer een nieuwe ep. Zeker aardig, maar niet zo heftig als de vorige ep.

    Dat Dave nep was is al vrij snel duidelijk. Als hij begint over het eten enzo, was vrij logisch. Henri is dus ook een other, maar wie is de man waar hij het over heeft. Die man met de baard is dus een niemand vergeleken met die ander. Ben benieuwd. En dan het einde, wel een verassing. They're all crazy!!! :D
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Weer een hoop nieuwe vragen, damn.
    Zullen de anderen ook allemaal uit dat psychiatrische centrum komen, en hoezo komen ze dan allemaal op dat eiland? En is het nu wel een grote herzenspinsel van Hurley, of gebeurd het allemaal echt. Allemaal nieuwe vragen. En was dat wat Henry vertelde waar?
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik haal hem nu binnen. Over 6 minuutjes kan ik hem weer kijken :) Cant wait!
     
  8. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn vond het weer een goede aflevering. En dat einde was ook weer lekker pakken.
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het was weer een hele aparte aflevering... Meer vragen dan antwoorden, just like always :mad:
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    yay Hurley en Libby zijn officieel samen ^^ en beide officieel gestoord XD

    Maar ik had deze aflevering echt het idee van wtf gebeurd hier. Was af en toe geen hou vast meer aan. XD Vond het opzich een wat mindere aflevering, enige wat leuk was, was dat het een Hurley episode was maar voor de rest viel et me enorm tegen.

    Nieuwe aflevering word volgens mij erg cool. =D

    Wednesday, April 12 at 9/8c
    "S.O.S."
    Rose is surprisingly and vehemently opposed to Bernard's plan to create an S.O.S. signal; romantic sparks are rekindled between Jack and Kate when they trek into the jungle to propose a "trade" with "The Others"; and Locke begins to question his faith in the island.
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt niet erg veelbelovend vind ik, die nieuwe aflevering. deze aflevering vond ik ook minder, niet echt boeiend na vorige aflevering. Het was gewoon niet groot! het gaat de andere niet echt aan vond ik, zoals verwacht is henry een other is het allemaal erg groot!
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    PAS OP! vrij grote spoiler!
    afl 22 blijkt een micheal aflevering te zijn
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    lul :+, ik zat me helemaal op te hypen, is dat de spoiler!

    iig, wat was er ook alweer met hem gebeurd, waar was ie ook alweer heen gegaan? het enige dat ik mij kan herinneren is de chat sessie....
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    daarna is ie er met een aantal guns vandoor gegaan om walt te zoeken, nou ik vond het best een grote spoiler :p ik wou dat ik het niet wist (per ongeluk ergens gelezen op een ander forum :mad: )
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2006
  15. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Goh, erg slim om dan vervolgens niet in spoilertags te reageren. Nu weet ik al dat Michael waarschijnlijk terug komt of iets dergelijks. Bedankt hè. _0/

    Sommige mensen... :{
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, en dat lag niet in de lijn der verwachting? Beetje naief.
     
  17. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Tuurlijk komt Michael terug ^^ Er is ons nooit expliciet verteld dat hij dood was, dus wilt dat zeggen dat ze wachten om hem terug te brengen voor een goede spannende gebeurtenis.

    Ik hoor hier vaak dat de aflevering wat minder was.. Ik vond er veel grappige oneliners in.
    "I kind of prefer breathing"
    Hoe Hurley roept "I mean NO, NOT AGAIN, no"
    " Don't tell me you made me up, that's insulting"
    Saywer z'n geweldige lines :p
    Henry vind ik trouwens fantastisch, hoe hij zei "He's no one, nothing!" is geweldig.
    "'ve seen a polar bear on rollerblades, with a mango"
    "I've got enough food here to start a minimarkt, hey you think sayid needs a job?"
    En dan gewoon Hurley dat opeens op hem vliegt :p
    "Photoshop? What, you think they really blew up the deathstar?"

    Wanneer Henry zei dat hij de buttons niet had ingedrukt. Hehe. Locke had wel echt een blik van "dat kan niet! Ik kan niet ongelijk hebben na al die moeite!".

    Eerste keer dat flashbacks me ook boeide in Lost (van het begin dat ze begonnen).

    Ik vond de episode goed genoeg.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    of:
    "what are you building? a starbucks?" :p
    het geweldigste was nog Sawyer met zijn reactie op Hurley als hurley vraagt of hij een kale man met een nachtjapon voorbij zag komen.
    "You mean like that guy over there" :D

    het was idd duidelijk dat micheal terug zou komen maar de vraag was nog altijd wanneer?
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2006
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    eind seizoen 2 met een mooie cliffhanger denk ik...
     
  20. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    What else is new :+. Zonder cliffhangers is Lost niks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina