1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    De Triple Pack versie doet het inderdaad niet.
    De Classic versie ook niet.

    Alleen de orginele GTA San Andreas werkt omdat schijnbaar BC valt over de disc code die bij bovenstaande anders is.
    Het spel opzich wekt dus (de orginele versie) maar omdat BC de disc niet als supported ziet (de classic en tripple pack) kan je hem niet spelen.

    Welkom in de wondere wereld van backwards compatibility 8)
     
  2. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is er nog eens een update in de lijst?
    of is er al een gebeurd..?

    het duurt wel aardig lang...
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    sinds 29e Maart update bc.

    New games:

    BLACK™
    Star Wars Battlefront™ II
    World Soccer Winning Eleven 9

    Updated games:

    Darkwatch™
    Grand Theft Auto: San Andreas™
    Half-Life® 2
    Fable®
    Fable®: The Lost Chapters™
    Forza Motorsport™
    Ninja Gaiden®
    Ninja Gaiden® Black
    SSX 3
    Tom Clancy’s Splinter Cell® Chaos Theory™
    kill.switch
    World Series Baseball® 2K3
     
  4. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, de Triple Pack van GTA SA schijnt nu wel tot de lijst te behoren.
    Kan iemand bevestigen dat ook de GTA SA classic versie nu probleemloos werkt ?
     
  5. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    kan iemand bevestigen dat het gta: triple pack nu ook werkt??? zijn er daarnaast ook mensen die half life 2 hebben gespeeld?? want ben wel benieuwd of die soepel loopt op de xbox360 (aangezien hij nog maar 30 euro kost..)
     
  6. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat er nog steeds updates komen. Dat Black erbij zit is ook mooi meegenomen. Het lukte trouwens weer alleen met Halo 2 om de update te downloaden, echt vreemd. Verder jammer dat alleen World Soccer Winning Eleven 9 er in zit en niet Pro Evo 4, maar dat zal wel nooit meer gebeuren. Wacht nu maar op Pro Evo 6.
     
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die de classic versie van GTA SA wil/kan testen? Want dan ben ik gelukkig!

    Dat is omdat alle spellen technisch anders in elkaar zitten. Ook is het bij nieuwere games nog lastiger om ze om te zetten om dat die veel gecompliceerder zijn. Volgens mij is dit bij de PS niet zo omdat daar alle games op dezelfde manier opgebouwd zijn, de xbox en de 360 zijn blijkbaar hele andere systemen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  8. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat is er nu beter in spellen al Fabel:TLC, GTA SA en FORZA?_0/
     
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    GTA SA. Waarschijnlijk ook de classic en de triple pack werkend. Forza en Fable waarschijnlijk gewoon betere ondersteuning, minder bugs etc ofzo?
     
  10. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem nieuwe update

    ik heb zojuist de nieuwe update gedownload wil ik daarna fable tlc spelen is de helft van de sounds uit het spel verdwenen ik hoor alleen nog maar de muziek heeft iemand dit nog meer????
     
  11. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zojuist de nieuwe update gedownload wil ik daarna fable tlc spelen is de helft van de sounds uit het spel verdwenen ik hoor alleen nog maar de muziek heeft iemand dit nog meer????
     
  12. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de dubbele post foutje
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lol driedubbele post maar je bent nieuw dus. (PS: Gebruik voortaan de Edit knop ;)) Maar jammer dat je geluid wegvalt. Ik denk er nog over om Pes5 aan te schaffen mits hij het goed doet op mijn 360.
     
  14. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes5 schijnt et nu te doen maar ja,
    ik vertrouw die gasten van microsoft niet meer zo met die bc updates de vorige was beter nu is fable alleen maar verkloot wazig toch!?!
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  15. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kunnen ze het bij Microsoft nou gewoon zo als bij Sony. Nooit problemen met mijn ps1 spellen op de ps2. En straks gaat het alllemaal ook ( als het goed is ) zonder problemen op de ps3. Hier heeft microsoft zich flink op verkeken dacht ik zo. Slechte zaak. Bijna geen 1 spel loopt lekker op de xbox360!
     
  16. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox spellen en xbox 360 spellen draaien niet op dezelfde shit vandaar de BC gedoe, dat had je met de PS1 en de PS2 niet. Met de PS 3 vast wel maar daar hebben ze ook genoeg tijd genomen, en niet gerushd zoals de xbox 360
     
  17. 007 oddjob

    007 oddjob Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde probleem, toen ik de update voor ninja gaiden had gedownload en het spel starte, hoorde ik helemaal geen muziek en geen geluid meer.
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    hier hetzelfde met Forza Motorsport. ( dan maar zonder sound racen :mad: )

    het lijkt wel of die 1-2 gasten vd bc crew niks testen voordat ze de updates op live zetten.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  19. petey

    petey Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    er is dus duidelijk iets misgegaan met de sound van de nieuwe emulator want bij veel spellen dondert het geluid eruit, ik hoop dat microsoft dit heel snel fixed want een spel met half geluid is als een vrouw zonder borsten

    Miss ff een nieuw thread starten over dit probleem kijke hoeveel mensen er nog meer last van hebben en eventueele oplossingen
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  20. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    World Soccer Winning Eleven 9 is nu ook bc. Is dat Pro Evo 4? Ik speel nu pro evo 5, maar 4 is veel beter. Heb hem samen verkocht met me Xbox. Maar als ie nu bc is haal ik hem weer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina