1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TV kapot?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daz, 2 mrt 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Me broer en ik zitten met een probleempje. Zijn TV is kapot gegaan, opeens viel hij uit en al doe je hem aan blijft hij dit doen: ''piep,piep,piep,piep'' en maar door. we hebben hem opengeschroeft maar weten het niet. Misschien zijn jullie een beetje handig? Me broer heef nu wel een samsung hdtv (erg groot) besteld maar daar gaat het niet om. Het gaat om dat piepen en hij geeft geen beeld meer.
     
  2. Josso

    Josso Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe oud je tv is, maar ik zou gewoon even langs een winkel gaan of naar de fabriekant bellen misschien weten zij wat er aan de hand is.
     
  3. Wolverine

    Wolverine Sharpner

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt mij als de rgb-versterker of de net-trafo die niet goed/defect is.
     
  4. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn t.v. was ook kapot, een reparateur gebeld en toen bleek dat mijn teletext kapot was. teletext kastje eruit gehaald en hij doet het weer perfect! ik heb alleen geen teletext meer. gewoon een of andere t.v. reparateur bellen, die hebben er meer verstand van. niet zelf gaan proberen in ieder geval.
     
  5. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten ook gekke apparaten in zo'n tv die een schok kunnen geven :eek:
    nooit zelf proberen te fixen!
     
  6. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de spoel heeft een constante spanning van 10.000V
    ook als hij een jaar zonder stroom zit... dus pas op om je tv open te doen en dat ding aan te raken.

    BZZZ and you're gone!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ^^, we zaten wat te kloten en me broer deed de stroom aan om het te horen en voelde ook wat aan wat dingen. Pfieuw, ging dus goed. Naja hij heeft nu een andere tv ook al is die niet perfect. (Lees 1080i draadje) en nu gaat hij hem van een flat afgooien met vrienden..
     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Indeed, Koop dan gewoon even een tvtje van 50 inch bij de kringloop voor 25 euries:)
     
  9. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ook niet zo'n goed idee...een oud klasgenoot van mij gooide ook eens iets zwaars naarbeneden (tas of een zak geloof ik?) helaas liep er net iemand onderdoor..... die man overleed ter plekke... als hij het toch gaat doen, kijk dan wel goed uit!
     
  10. winnieandbuzz

    winnieandbuzz Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker nuttig... en aso.
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je hem dan zo nodig ermee moet gooien gooi hem dan in de afvalbak.
    Milieu vervuiling|:-
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mja, me broer en zijn vrienden zijn soms een beetje gek. :)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja, dat zei ik ook al tegen hun. Zijn wel klunzen op dat moment ja. Ik denk dat deze draad gesloten kan worden om spam e.d te voorkomen. :)
     
  14. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je net zo goed je account verwijderen.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ludo, waar slaat die reactie op? Ik zeg toch om spam e.d te voorkomen en kom jij weer in deze draad je antwoord geven. :{
     

Deel Deze Pagina