1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Bleach!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    _O_

    So true. :cool:
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    beetje laat antwoord op je vraag gioz hoe het bij mij ging... maarre aflevering 52 nu :+ .... goed spul dit _O_
     
  3. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    58 en 59 vind ik imho het beste tot nu toe. Maar het verhaal gaat echt veel dieper dan ik had gedacht, echt vet :).
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ïk weet niet echt wie de zwaktste is... Denk dat het mekaar niet echt ontloopt. En volgens mij houden ze van alles en nog wat voor mekaar verborgen.

    de sterkste is denk ik byakuya mede omdat Zaraki de naam van z`n soul slayer niet weet
     
  5. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus..

    Zit nu op aflevering 40 en de serie blijft me verbazen. Het enige minpunt vind ik het feit dat Ichigo nu al zo'n 3 keer 'dood' is gegaan. De eerste 2 keer had ik nog zoiets van OMG :'-( Maar het is me ondertussen wel duidelijk dat hij altijd weer vrolijk verder gaat 8) enigszins jammer, vind ik.

    Maar ach; de actie blijft heerlijk, het bikkel-gehalte blifjt hoog en de humor is nog steeds droog :+ Heerlijke serie dus.
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe bleach lui... anyway ik zke hem vanmiddag pas. Off to scool
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Zal zo de download ff aanzetten. :cool:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heerlijk een zes weken durende vakantie, elke keer instant bleach :cool:
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Net gekeken. Het wordt weer leuker. :cool:

    Soi Fon en Yoruichi kwamen er in voor, wat weer hip was. We kregen een glimps van SS te zien en daar stond ook iets belangrijks te gebeuren. Tevens zijn de tekeningen weer van geweldig niveau, en ook het verhaal wordt al een stuk leuker. De humor is weer helemaal terug, heb me helemaal kapot gelachen deze epi. Ichigo die tegen Renji schreeuwt dat hij zijn kleren uit moet trekken en Kon die in de Heavenly Valley wilt kruipen. _O_
     
  10. Hazard

    Hazard 'Schaduwen'

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik lag ook helemaal strak toen Ichigo tegen Renji zat te schreeuwen dat hij zich moest uitkleden :D.
     
  11. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke epp. Volgende ep 1hour special wordt zeker dope met oa soifon in the house. Ben trouwens benieuwd naar de exacte reden dat de gate tussen soulsociety en "de wereld" dicht is.. Ben benieuwd.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Agree, hoop dat ze daar ook nog wat van laten zien. Deze filler periode is natuurlijk erg geschikt om uitgebreide dialogen uit SS over de verhaallijn te vertellen imo.
    Maar sowieso hip dat Soi Fon er ook nu in voorkomt. :cool:
     
  13. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog maar net begonnen met kijken, maar.. Waar kan ik episode 20 downloaden? Iemand enig idee??
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Afgelopen week alle afleveringen van bleach gedownload, zeer puike serie ga het zeker volgen.
     
  16. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit was weer es een leuke aflevering, itt de vorige. Alleen ik vond het wel een beetje nep hoe ze erachter kwamen dat Chad de neppe was ...

    Als Soi Fong er zich mee gaat bemoeien de volgende ep dan is het helemaal top natuurlijk. :)
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was der nep aan dan ?
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond het nog steeds niet zo... Maar ik blijf toch wel verslaafd ;)


    Ik sluit me er wel bij aan dat het leuk is om weer wat mensen uit SS te zien. Soi Fong is cool, alleen Yoruichi moet echt even snel gaan kappen met die lame-ass cat form ;)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Helemaal eens, ging werkelijk waar nergens over. Gewoon een paar vraagjes stellen over iedereen zijn verleden was dus direct al genoeg geweest en dan waren ze in een kwartier klaar. Ik vond het weer echt een gare ep. Die spookhuis-look van de badguys spreekt me totaal niet aan en de spelletjes zijn over het algemeen ook ronduit slap (ok die in het museum ging nog wel). Wel leuk dat SS en een aantal personen daaruit er weer in voorkwamen. Ik ben toch wel meer van het serieuze en battles ed O-). De humor rondom Renji en Ichigo was trouwens wel ok!
     
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina