1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backwards compatible [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boss, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet.

    http://www.eagames.nl/products.view.asp?id=7934 De 360 staat er niet tussen... maar ik dacht dat ze op Gamekings wel de 360 versie lieten zien :confused:
     
  2. boatfreak

    boatfreak Guest

    jonges, de game gta: sa doet het niet :'-( kwam ik gister treurig achter :mad::mad::mad:
     
  3. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    de ene DVD wel de ander niet, Bij de één wel bij de ander niet....

    hopelijk is dit opgelost bij de update waar iedereen het over heeft... 1.3...



    (WOW Crimson Skies ziet er echt goed uit in High Defenition....)
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  4. xboxmaster 2

    xboxmaster 2 McSparky

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    neej Counter-Stike is niet te spelen ( heb ik gister nog getest) maar dat komt hopelijk wel nog....
     
  5. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, de versie uit de tripple pack schijnt niet te werken.
    En ook de classic versie die ik gisteren gekocht heb wijgert het te doen.

    Nu alleen de vraag... zal ik hem terug brengen of het risico nemen dat hij met de update wel te spelen is :confused:
     
  6. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een zeer lastige keuze ja..


    maargoed als je hem terug brengt wordt hij in de winkel alleen maar geodkoper...

    En dan kan je hem gewoon later weer een keer kopen.
     
  7. boatfreak

    boatfreak Guest

    is de kans trouwens groter dat je met een BC game je xbox 360 vastloopt?

    want ik speel nu al een paar dagen fable: the lost chapters, en vaak heb ik framedrops (hakkerig beeld) en hij is me al 1x vast gelopen (bij een quest aannemen)

    verder doet me xbox het goed, geen oververhitte dingen, ik kan hooguit zeggen dat er warmte vanaf komt, dus dat gezeur met die hitteproblemen is ook maar bull$#!t
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het ook zo mooi dat je fans en DVD drive net zo hard blijven draaien als bij Idle mode als je er een xbox 1 spel in doet, je hoort het verschil echt wel tussen het vermogen dat nodig is voor een xbox 1 en een xbox 360 game..

    Meer vastlopers bij een BC game, kan ik me wel voorstellen als de emulator nog niet helemaal af is gebugcheckt is
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hier sonic heroes van een kameraad geleend. Niet een keer vastgelopen op de 360 terwijl op zijne x1 hem al enkele keren overkomen is.
     
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    idd mooie naaistreek ..
    koop het spel net ..werkt dus niet terwijl het wel in de lijst staat.

    verdomme!!:mad:

    wat zou er anders moeten zijn aan de claasic versie als aan de gewone?

    maarja ga maar hexic spelen dan..

    als die backwardscompatibility eikels t er nou bij zetten dat de classic en triple pack versie niet werken
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het uit al die pagina's wel kunnen opmaken, maar ik heb geen zin om alle 52 pagina's door te lezen. Ik heb nu dus de 360. Premium uiteraard, maar ik wil dus b.v. GTA San Andreas gaan spelen. Dan meld hij dat ik hem moet updaten. Wat stelt dit voor?:p Moet ik hier Live voor aanschaffen? Hij zegt dat ik op www.xbox.com/gaming moet chekken voor de update maar daar kan ik niks vinden. Alvast bedankt, en lach me niet uit:cool:
     
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Beetje zoeken op xbox.com en dan vind je wel een uitleg hoe je een update op dvd kan branden en dan in je xbox kan stoppen (en updaten)
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Neej, je hoeft niet persé een xbox live account aan te maken :).
    Echter heeft iedereen op zijn Xbox 360, een Xbox Live SILVER (iets) zitten.
    Hierdoor is het mogelijk dat je gratis updates, zoals een BC update kan aanschaffen.
    Je moet dus zorgen dat je Xbox 360 met internet is verbonden. ALs je dan Gta San Andreas erin doet, Update hij vanzelf je Xbox 360, waardoor je Gta:confused:A dus kan spelen.
    Hierna kan je je Xbox 360 weer van het internet los koppelen.

    Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is, en ik je ook het juiste heb beantwoord :).
     
  14. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat je niet alle pagina's wil gaan doornemen maar neem dan op zijn minst de laatste door |:-
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik kwam er vandaag achter dat met het spelen van KotOR 2 er soms ineens een keihard gek geluid gemaakt wordt.... net alsof je een liedje van Kazaa gedownload hebt, jullie zullen het wel kennen. Gelukkig is het maar soms en heel kort, maar toch...
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Muziekjes downloaden mag toch helemaal niet? O-)
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    echt WAARDELOOS is die bc! vandaag chaos theory geprobeerd: eerst loopt hij vast na de update, dan loopt hij vast na het downloaden van de co-op maps. en vervolgens loopt hij constant vast tijdens het laden van de co-op maps(via live) en een vriend van mij had het zelfde. en als ik hem dan weer opnieuw opstart loopt hij meestal weer vast.
     
  18. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik starte net 2 min geleden m'n Xbox 360 op, moest ik een update installeren en werd m'n 360 autp-herstart. het koste maar iets van 10 sec. om te downloaden en waar ie voor diende was niet duidelijk....
     
  19. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk even in het eerste grote update topic.

    daar staat de uitleg
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina