1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 op reis

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Superbol, 9 jan 2006.

  1. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als ze hier al liggen moet ik er maar is ff naar gaan kijken. €45,- is wel een behoorlijke prijs (tegenover de €25,- in amerika) maar als het de beste optie is, kan ik het nog overwegen. Ben alleen wel benieuwd naar of het wel voor de 360 is en niet voor de gewone Xbox.

    De voeding werkt op 47-63Hz, dus dat zit wel goed:)
     
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb anderhalf jaar geleden mijn Xbox meegenomen naar Rhodos in het vliegtuig. Ik had hem gewoon in mijn rugzak gedaan, zonder bescherming of wat dan ook. Accessoires en snoeren had ik er bovenop gelegd, en in het voorvak zat de afstandsbediening en wat spellen. De rest zat voor de Xbox. Hij heeft het zonder problemen gehaald. Nadeel is wel dat je niks meer in je handbagage kan stoppen, want je rugzak is dan echt wel vol.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Tja, of je laat gewoon je xbox thuis als je op vakantie gaat_0/
     
  4. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmz en als je 360 stuk gaat. ik denk dan dat je hem een poos kwijt bent :9
     
  5. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat ben ik ook als ik hem niet meeneem_0/
    Hmm, mn zwarte lompe Xbox heb ik ook wel eens in mn rugzak verplaatst naar hier in de omgeving, maar met mn 360 wil ik toch wel wat voorzichtiger zijn. Denk toch dat ik uiteindelijk eenmalig voor mn rugzak ga (ingewikkeld in een handdoek)..en daar dan vervolgens een travelbag kopen...
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  6. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn idd 45 euro, veel geld, maar dan heb je ook een mooie tas! Ze zijn speciaal voor de 360, er staat '360' op de zijkant en ze zijn lichtgrijs, met als ik me niet vergis xboxgroene details (Zelfde als de kleuren van m'n sig ;)). Lijkt me het veiligst voor je 360 !
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  7. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    *Dubbelpost*
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Lekker makkelijk voor mensen in de trein etc ook.
    Kunnen ze zó je 360 meenemen.
     
  9. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit nu in Florida voor 2 jaartjes en heb me xbox ook gewoon meegenomen in me koffer in de doos waarin ik hem kocht. Enige probleem is dat je en converter nodig hebt, die had ik hier besteld voor 30 dollar zodat het van 110V naar 220V gaat. Ik weet niet hoeveel Watt converter je nodig hebt, daar moet je wel even op letten, ik heb er een van 300W voor me xbox. En nog een ander probleem, ik kan nu met mijn pal xbox alleen maar zwart wit spellen spelen, omdat alle ingangen op de tv's hier NTSC zijn. Geluid doet het wel gewoon prima, alleen echt elk spel en alles is in zwart wit. Ik heb hier nog geen oplossing voor gevonden maar houd er rekening mee!
     
  10. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    das waar :9 nou veel plezier man ben egt jaloers wil zelf ook graag naar de US
     
  11. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Stroom stekkers zijn toch ook anders in Amerika en de volt die daar wordt gegeven ook toch ?
     
  12. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de stekker zijn hier anders, en er komt maar 110V uit het stopcontact. De stekkers zijn hier veel slechter, vaak blijft de stekker amper in het stopcontact zitten en ben een klein rukje trek je hem er zo uit.
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha... :{

    Ik was toen herstellende van een operatie. Ik mocht niet in de zon en al helemaal niet zwemmen. Zodoende. Niet zulke overhaaste conclusies trekken...
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt vast ook wel TV's in Amerika die PAL ondersteunen.
     
  15. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm nou ik heb deze nog niet gevonden, en ik heb het al op meerdere tv's geprobeerd...
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze TV in de woonkamer onder steunt: Pal, NTSC en SECMAN
     
  17. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet waar je het over hebt :) ...ik zat hiervoor ook al 4 maanden in the USA en was al opzoek naar alle mogelijke manieren om mn 360 daar draaiende te krijgen. Inmiddels converter gekocht voor €30,- en uiteraard zo een dingetje zodat ik hem in het stopcontact kan pluggen. Ik ga hem niet op een TV laten draaien maar voor 4 maandjes op het beeld van mn laptop via een USB TV-Tuner. Gewoon inpluggen en op mn 15,4" schermpje lekker gamen :) Tis voorlopig toch maar voor 4 maanden, dus zo een ramp is het niet. Ga daar overigens nog proberen om te kijken of ik het vervolgens via S-Video kabel nog naar de tv kan over zetten (geen last meer van NTSC of PAL)..maar zie ik daar wel weer:)

    Tja..helaas ondersteunen Europeese TV's tegenwoordig bijna alle formaten die je kunt bedenken, terwijl ze in Amerika weer aardig achter lopen op dat soort dingen en alleen maar aan zichzelf denken...helaas, 99% van de TV's draait alleen maar NTSC. De andere 1% zijn de splinternieuwe TV's van over de $2000 die zowel NTSC als PAL ondersteunen..

    Heb je het over deze: [​IMG]
    Of deze: [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  18. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Is zo'n HDA VGA kabel voor je 360 niets? Je hebt toch wel een VGA Ingang op je laptop? Heb je meteen HD resolutie :)
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan zit je nog met het geluid.
     
  20. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, daar heb ik naar gekeken, maar de meeste laptops hebben, net als de mijne, alleen maar een VGA output, en geen input. Kan dus alleen het beeld van mn laptop ergens anders op krijgen, maar niet iets anders op mn laptop zeg maar :)
     

Deel Deze Pagina