1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 vandaag precies 1 jaar

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heavenraiser, 11 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    k vindt t maarh een overrated kutspel...komt allemaal door de hype,counterstrike gaat hier 10000 x overheen maarh jah waar heb ik het nu over....CS is the King of all online shooters en dat is niet eerlijk tegenover zo'n underdog als halo 2.( ga niet zeuren dat pc shooters niet t zelfde zijn als console shooters,halo 2 mp heeft kutmaps,kutcampaign,kut wapens,kut lag)
    Nu maarh hopen dat bungie weer zo'n wonder maakt net als halo 1 in plaats van een blunder net als halo 2...
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2005
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Doed, je praat over een een blunder en een wonder? Vind je dat die 2 games zo ver uit elkaar liggen? Dat terwijl de games zoveel gemeen hebben?

    Wat een onzin..
     
  3. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    toen ik vanmiddag de datum op men SE blaadje schreef kwam er ook weer even een visioen door mijn hoofd heen..
     
  4. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2? Was dat niet dat slappe aftreksel van Halo: Combat Evolved?
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem op mijn 360 spelen :)
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd.


    nie zo patse met je counterstrike. tis een dom spel met de lelijkste graphics ooit. tis leuk om online te spele. maar jij bent er gewoon verliefd op geworde en kraakt nou alle andere games af. mietje.
    bungie heeft zijn best gedaan en heeft er wat van gebakken.
     
  7. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Fanboy...

    Laten we eerlijk blijven, Halo 2 was niet zo stoer als iedereen hoopte, en zoals Bungie deed geloven.
    En qua graphics is het gewoon helemáál niet spectaculair vergeleken met games als Doom3, Cronicles of Riddick, Half Life2 en Far Cry.

    Halo1 wel geweldig?? Nou, tof man.. Volgens mij hebben ze Bill Gates himself als level disigner gebruikt, suf gedoe.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2005
  8. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Koning dat je bent,,, dat is egt de beste defenitie van Halo2... gewoon een
    tjenker spel.

    Ik kan me nog goed herrinneren dat ik het ging spelen met mijn broer op co-op mode.
    In het eerste uur had ik al het gevoel dat dit gewoon niet de Halo was die ik gewend was.

    Een paar dagen ervoor speelde ik nog Halo(1) met me broers als een soort van afscheid, ik verwachtte dit spel nooit meer te gaan spelen.
    Maar na 2 weken mij te hebben geergerd aan Halo2 heb ik geruild voor wat anders.
    Damn hoe kut, af en toe leen ik het nog is van mijn mattie maar na 1 uurtje spelen weet ik gewoon weer het slecht het spel is.

    Dus Halo(1) blijft voor mij de vetste Halo en daarbij ook nog is het beste spel wat ik ooit gespeeld heb! Ik game al vele jaren en dit spel heeft gewoon de X-factor!
     
  9. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Halo

    woow 1jaar al? dat gaat zeker snel. ik heb halo 1 nog niet eens uitgespeeld.
    maby omdat ik pas net een xbox heb. 8)
     
  10. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    moet deze dag herinnerd worden? moet niet gewoon in de doofpot tot halo3 klaar is?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2005
  11. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Halo 2 gewoon ubervet toen ik het speelde. Toch had ik ook dat knagende gevoel terwijl ik aan het spelen was en ik vind Halo 1 beduidend beter. Toch is Halo 2 helemaal niet verkeerd om via co-op te spelen. Ik weet nog wel dat het eerste wat mij opviel aan Halo 2 was dat het geluid van de frag grenade niet meer zo hard was als in Halo 1 :p ach je moet ergens op letten.
    Toevallig ben ik vorige week weer eens opnieuw begonnen met spelen en ik vind het nog steeds erg gaaf om te spelen :)
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    precies een jaar.. van 9 november 2004 tot 11 november 2005.. hmm
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Avantgarde: wat lul je nou met je counter strike? Halo en CS zijn hele andere soort spellen. Ten tweede spreek je jezelf zo hard tegen, door te zeggen dat de wapens in H2 kut zijn, en in H1 heel vet? Wapens zijn merendeels hetzelfde....
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad, Halo2 heeft alleen meer wapens?
    Het enige nadeel van Halo2 vind ik dat de wapens iets te groot in beeld zijn gebracht. Verder vind ik het nog steeds een geweldig spel, zeker een waardig opvolger van Halo1.
     
  15. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    euhm.. h2 kwam 11 nov 2004 uit:)
     
  16. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    juist -.-
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    En precies een jaar te vroeg voor de 360 vind ik tenminste. ;)
    Maar goed, de tijd vliegt idd. :eek:
     
  18. Victor

    Victor Guest

    ... En de thread wordt weer gebruikt om te huilen over de kwaliteit.

    Gewoon genieten van de hype-momenten voor de launch.
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hype's zijn vet :D. Althans, als je uiteindelijk niet teleurgesteld word. Is me tot nu toe nog niet gebeurd (nee, niet door Fable, niet door Forza, niet door Halo2). Gewoon reeël blijven voor jezelf, alles wat minder verheerlijkt opvatten maar toch meedoen met het 'ik zie er naar uit-gevoel'. Halo2 vind ik echt een dijk van een spel, dikke single player, stevige multiplayer (hoe het op live is weet ik niet maar schijnt geweldig te zijn). Solide spel, mooie graphics en de bekende Halo-gameplay. Een van de betere xbox titels al zeg ik het zelf, er zijn betere, maar hij ontstijgt zeker de gemiddelde xbox game.
     
  20. MPGamer02 NL

    MPGamer02 NL Gamer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff ik speel het nu al een jaar.. het word echt tijd voor mijn xbox360
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina