1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Volle hard disk oude xbox, invloed??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door woolyonline, 26 aug 2005.

  1. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een vraagje, ik heb nu een al een hele tijd een xbox, sinds november 2002, hij is ook niet meer zo nieuwe, ik heb er namelijk heel veel op gespeeld, hier ben ik heel blij mee. Nu is mijn vraag, aangezien in bij de release de xbox 360 ga kopen, dat als mijn harde schijf helemaal vol is hij slomer word, aangezien ik al heel vaak een foutmelding krijg, en hij bij spellen zoals gta al een beetje lang doet over het aanmaken van het scherm(of ligt dat aan gta sa)

    Hoe dan ook, als ik de 360 heb zet ik mijn oude box op kamer om muziek mee af te luisteren, maar als ik nu de muziek er op zet, heb ik dan tot de release, onder het gamen last van een slomere xbox of maakt dat niet uit. Ik vraag dit omdat de xbox om te spelen gebruik maakt van hard disk (tenminste dat las ik aangezien je een hd moest hebben bij de 360 voor backwards gamen)

    greetz wooly _0/
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  2. Mad Jack

    Mad Jack Dit is Snuk trouwens

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maakt het niks uit hoeveel er op je harde schijf staat. Bij GTA SA doet hij er ook bij mij lang over voordat hij (in het begin) het scherm heeft opgebouwd, komt gewoon door het spel.

    De harde schijf is in stukken opgedeeld, waaronder één voor je muziek (5,5Gig.) Wanneer deze vol is kan je geen liedjes meer op je xbox zetten.

    Die foutmeldingen hebben dus niks met de hoeveelheid muziek te maken maar ik denk eerder met je oude xbox dvd lezer. Omdat hij uit 2002 komt kan die wel eens aan het verslijten zijn, zeker wanneer je er eentje van Thomson hebt *)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    maakt nix uit
     
  4. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel negatieve reacties over Thomson drives... Ikzelf heb ook een Xbox uit 2002 met Thomson Drive, maar nog nooit een foutmelding gehad. Alleen 3 keer in de 3 jaar dat ik mijn Xbox heb een vastloper gehad.

    Heb geloof ik veel geluk gehad met deze Thomson drive!
     
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, mijn 1e xbox had een Thomson drive... Gewoon elke 5 minuten vastlopen(Ghost Recon wilde ie niet eens meer opstarten) en problemen met die laser er ook nog eens bij ofzo iets... Stond er op een gegevemoment gewoon op te stampen van irritatie... Heb nu gelukkig 1tje uit geloof ik 2004...
     
  6. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox al sinds de launch, met thompson drive en heb nergens problemen mee.
     
  7. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn Thomson loopt ook nog steeds als een tierelier!
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    De xbox hd heeft verschillende partities. En de partitie waarop de savegame-data komt te staan, wordt verder niet gebruikt onder het gamen.
    Het heeft dus geen invloed.
     
  9. MPGamer02 NL

    MPGamer02 NL Gamer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met mijn Thomson alleen problemen met het lezen van Conker Live and Reloaded. Maar na 2a3 de disc eruit en weer erin doen doet ie het wel helemaal goed. :{ Mijn drive leest helaas geen cd-r. Das ech balen. Weet iemand of ik een pc-drive in mn xbox kan bouwen zodat ie alles leest?
     
  10. klaas-jan

    klaas-jan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    nou die drive van mij is helemaal bagger gelukkig heb ik nu een nieuwe van microsoft weet iemand hoe die andere drive heet dan _O_
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Samsung of Philips.
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Er is nog een ander nieuw merk. Kan alleen even niet op de naam komen.
     
  13. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    in principe word een Harde schijf (normaal) slomer wanneer er een hoop informatie op staat. Maar dit geldt eigenlijk vooral voor een normale werk/windows pc.
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Partities zijnd e oplossing ;)
     
  16. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox schijf is in patities opgedeeld.. 3 of 4 geloof ik in 2 kun je niet komen want daar zitten de opstartdingen en dat soort spul van de xbox in en kan je dus ook niet op schrijven.. alles wat je er zelf op zet aan muziek en savegames gaat naar de andere patities
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    6 partities dus ;)

    Allemaal voor cache ed. 1 grotere partitie voor savegames en muziek.
     
  18. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    oke.. 6 dan.. maar komt op het zelfde neer toch? O-)
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    5 partities, D is dvd.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Sorry schat. Waar zou ik toch zijn zonder jou :cool:
     

Deel Deze Pagina